Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Faktisk veldig uenig Termo. Lucas har viser gang på gang at han er svak på posisjonering. Det fører til at han ofte kommer på etterskudd og lager mye frispark, ikke like mye som før, men fortsatt irriterendes mye. Jeg har en liten teori om alt dette Lucas-elsket: De som ikke var så harde med han før når han var utter shite, vil "ta igjen" nå med å rose han så høyt så mulig og si "hva sa jeg/vi?".

Styrken til Lucas er at han presterer stabilt uke etter uke, men på et relativt middels nivå. Ikke en spiller som burde ha klippekort på et lag som har ambisjoner om å vinne ligaen. God squadspiller.

Jeg hoppa ikke i taket når han signerte ny kontrakt, men likefult var det en viktig signering mtp hvor ræva stallen er. Hvem som kunne tatt plassen hans er vanskelig å spekulere i, men heldigvis er det ikke våres jobb.

Var tider da denne runget på Anfield:

http://www.youtube.com/watch?v=ayivhplxuwM

edit:

Vår klart beste spiller hittil denne sesongen

Ganske drøy påstand mtp på at Reina kunser Lucas, Kelly er helt der oppe(har endel mindre kamper, men er opp i 23 kamper), Kuyt og Lucas er ganskel like IMO også.

Endret av Smågal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

M'Vila tror jeg hadde vært et meget ålreit kjøp på den plassen, men jeg er enig i at det er flere posisjoner som burde prioriteres før den.

Stopper>Ving/Spiss>Venstreback>Midtbanespiller/Indreløper>Defensiv Mitbanespiller

Om Reina forsvinner er jo det selvfølgelig pri. Men jeg velger å tro han ikke gjør det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Var ikke Momo Sissoko linket tilbake til oss for en tid tilbake? Han hadde jeg sansen for før øyeskaden.

Lucas er en god, ung spiller som har mange år foran seg. De neste tre årene kommer han til å gjøre store skritt som spiller, både taktisk og teknisk. Jeg er innmari spent på den generasjonen spillere som er på vei gjennom akademiet nå, ser vel ut til å være den beste samlingen spillere siden Fowler, Redknapp, McManaman & co, som vel var den siste gyldne generasjonen. McParland, Segura og Borrell gjør en veldig god jobb, og Kenny er også brennende engasjert i talentutviklingen. Vi har jo spillere som Suso, Coady, Ince, Morgan, Flanagan m.fl. som ser ut som en veldig spennende gjeng, i tillegg er det jo enda flere unggutter som enda er et par år unna førstelagstroppen. Håper å se flere av de involvert neste sesong, samt at vi gir dem sjansen i ligacupen.

Jeg synes ikke troppen er så halvgæærn nå, mtp forutsetningene. I januar tror jeg Liverpool gjorde en av tidenes dealer da de signerte Carroll/Suarez for Torres + £10mill (?), jeg tror vi om ti år ser tilbake på Torres/Suarez som vi i dag ser på Keegan/Dalglish.

Gitt at vi ikke mister noen nøkkelspillere i sommer er vel det største ønsket en midtbaneterrier (har lyst å si á la Mascherano, men det blir vel å håpe på for mye), og en "ordentlig" venstreback. Johnson har jo vært glimrende der, men jeg vil heller ha ham som backup på vb og fast (?) på hb sammen med Kelly. I midtforsvaret holder vel Carra og Kyrgiakos en sesong til, og jeg fortsetter å håpe på at Skrtl tar seg sammen og luker bort tabbene. Agger er ved et veiskille. Får han enda en langtidsskade dette kalenderåret tror jeg det er mer eller mindre over og ut for ham neste sommer. Vi får håpe det nye medisinske teamet får skikk på ham, for jeg liker ihvertfall stilen hans.

Men mest av alt ønsker jeg å beholde Kenny. Vi kan godt ha et par sesonger der vi må sloss om 4. hvis det betyr at Kenny får sitte og gjenoppbygge klubben.

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig ikke så interessert i få tilbake så mange gamle spillere, med noen få unntak da riktignok. Alonso ville jeg gjerne sett her igjen, og til og med Torres hadde ikke vært meg imot om returnerte. Vet mange mener at han har brent alle broer osv nå, men jeg ville tatt imot ham med åpne armer om han returnerte. Sissoko derimot er helt uinteressant. Spilte ikke bra i det hele tatt den siste perioden i Liverpool, og jeg nekter å tro at han har forbedret seg så mye siden den gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Liverpool manager Kenny Dalglish has laughed off England boss Fabio Capello's advice to Andy Carroll, and believes that the young striker has been a model footballer since his £35 million move to Anfield.

The 22-year-old was involved in some off-the-pitch incidents during his time at Newcastle United, and the former Real Madrid boss recently cautioned him concerning the consumption of beer.

But with Carroll having scored his first goal for England, Dalglish appears to have no cause for concern regarding the club's record signing.

"Andy Carroll knows what is required of Andy Carroll, and he’s done fantastically well getting back to where he has, with his application and dedication," he said, according to The Mirror.

"Whatever Andy has done, he has done it very well, and somebody else’s opinion is up to them. But he cannot be criticised in any way, shape or form for what he has done since he has been here.

"He’s done really well to get where he is, so I think Andy is focused on his football.

"I’ve been with him at Boyzone concerts and he’s still never bought me a drink!"

Lenke til kommentar

Sid Lowe har hatt intervju med Arbeloa nå. Prater (selvsagt) varmt om Liverpool som Alonso gjorde og sier blant annet at han ville blitt i klubben vis Liverpool hadde gitt han ny kontrakt og man ikke hadde hentet Johnsen for 17 millioner pund. Med tanke på at han er meget solid i Real Madrid nå, og Mourinho sa blant annet at Arbeloa var den som imponerte han mest av alle spillerene i stallen, så er det bare å angre.

Tar med linker til intervjuet hvis noen ønsker å lese det.

Om hans forhold til Crouch og at Arbeloa selv og Raul Albiol spilte PES mot Navas og Ramos under VM. Arbeloa og Albiol var England, Navas og Ramos Spania. De kjøpe til og med drakter: http://m.guardian.co.uk/football/2011/mar/31/alvaro-arbeloa-real-madrid-peter-crouch-tottenham?cat=football&type=article

I tilegg sang de "he's big, he's red, his feet stick out the bed!" hver gang de scorte med Crouch.

Bilde fra kampene: http://yfrog.com/gzpppbxfj

Og tilslutt hovedintevjuet med han:

http://www.guardian.co.uk/sport/2011/apr/01/small-talk-alvaro-arbeloa-madrid?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+theguardian%2Ffootball%2Frss+%28Football%29&utm_content=Twitter

Er favorittspilleren min i Real Madrid sammen med Granero, og hadde det ikke vært for at jeg digger han så synes jeg synd på dere som mistet en så fantastsik spiller og person.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Arbeloa er uten tvil savnet ja. Herlig spiller som alltid gjorde jobben. Virker som en fantastisk type også. Heldigvis ser det hvertfall ut til at vi nå er i ferd med å løse en del av problemene vi har hatt på backplass over en periode.

Lenke til kommentar

Sid Lowe har hatt intervju med Arbeloa nå. Prater (selvsagt) varmt om Liverpool som Alonso gjorde og sier blant annet at han ville blitt i klubben vis Liverpool hadde gitt han ny kontrakt og man ikke hadde hentet Johnsen for 17 millioner pund. Med tanke på at han er meget solid i Real Madrid nå, og Mourinho sa blant annet at Arbeloa var den som imponerte han mest av alle spillerene i stallen, så er det bare å angre.

Benitez sitt verk? Savner den gutten der. Er kanskje to spillere jeg ville hatt tilbake i LFC igjen, og det er nettopp Arbeloa og Alonso. Husker jeg ble skuffa når Alonso gikk, men så det komme etter sagaen med Rafa/Barry osv. Men da Arbeloa slo følge for lusepris ble jeg virkelig skuffet. Johnson inn for £17M og Arbeloa ut for £5M(?) er latterlig, selv om jeg liker Glenny.

Lenke til kommentar

Synes dette blir litt etterpåklokskap med Arbeloa, jeg var den eneste som påpekte savnet av ham da alle hylte om Alonso. Arbeloa var bunnsolid, aldri i media, stakk seg aldri ut negativt, fantastisk spiller!

Det var du ikke.

Lenke til kommentar

Selvsagt var det noen som savnet ham, men "alle" sa at grunnen til Liverpool var dårligere var at Alonso var borte. Sannheten var at forsvaret lakk som en sil, men det tok sin tid før dette ble lagt merke til.

Edit: Arbeloa søk.

Jeg er ikke eneste, men jeg er ivertfall veldig representert på de 2 første sidene. Dette søke viser ikke de utallige innleggene som ble skrevet om at Alonso dro og hvordan vi savnet ham.

Det var poenget mitt. Arbeloa var grovt undervurdert.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...