Rescue me Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ville ikkje vore like populært for to år sidan, kan eg tenke meg:) Sjølv har eg alltid hatt trua på at det skulle bli bra. Knall med ny kontrakt til Lucas nu! Må si jeg er imponert over Lucas med tanke på hvor mye hets han faktisk fikk av egne supportere. Han må ha en bra psyke . Gratulerer med kontrakt! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Antar det er feil når liverpool.no seier at kontrakta til Lucas varer til 2005. Ganske dårleg deal, om det skulle stemme. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Antar det er feil når liverpool.no seier at kontrakta til Lucas varer til 2005. Ganske dårleg deal, om det skulle stemme. Sikkert 2015, om jeg skulle tippet. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Haha, fin typo. 2015 sies det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 http://www.redhalfofmersey.com/2011/03/lucas-leiva-chief-player-misunderstood.html Herlig lesestoff Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Absolutt. Lucas har vært som en film som starter ræva og man klager og nesten bare slår av, helt til den endrer seg til å bli veldig bra. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Annen bra blogg om Lucas og kontraktforlengelsen på norsk her: http://firetretre.wordpress.com/2011/03/30/lucas-en-utskjelt-helt/ Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Dere spøker med meg? Er Lucas plutselig annerkjent som god nå eller? Ikke for å dra sammenlingningsleken for langt, men fyren er ikke bedre enn Gibson imo og det mener jeg helt oppritkig. Forskjellen slik jeg ser det ligger i mye spilletid grunnet null konkurranse. Faktisk vil jeg påstå at Gibbo har en bedre passningsfot og blikk for spillet, men for all del, han mangler endel på tempo, selv til Lucas. Jeg skal si meg enig i at brassen har blitt endel bedre enn han var, spesielt mht laveste nivå, men fortsatt... Jeg er seriøs, ikke noe trolling på gang. Mulig jeg får gi ham en ny analysering i helga. Han er ålright til å vinne ballen i enkeltkamper, men bidrar jo ikke med noe som helst konstruktivt over tid og drar en uhyre liten del av lasset i motgang. Slike karakterer vinner man aldri si feks ligaen med. Har jeg gått glipp av noe eller? Basert på de siste siders lykke over kontrakten må han åpenbart ha overbevist noen sjeler den siste tiden. Det er ikke hans sleskte "verdens beste supporter" ord som har krøpet innabords da? Opplys meg folkens Endret 30. mars 2011 av Game 6 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 De har hatt Poulsen i aksjon denne sesongen, så at synet deres er litt farget unnskylder hvertfall jeg dem. Likevel er jeg under den oppfatning av at Lucas har gått fra ræva til ok på en midtbane som ikke akkurat skinner for tiden. Det i seg selv er jo noe. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Lucas var det eneste lyspunktet under Roy. Vært en av de bedre (og ikke minst stabile) spilleren denne sesongen. Har vel en god passningsprosent(blitt mindre bakoverpassninger også). Men å tippe at han blir vår neste kaptein blir for vagt. Flott at han fikk ny kontrakt, men ikke mer enn som så. Endret 30. mars 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Lucas har forbedret seg voldsomt denne sesongen og har vært en av våre mest stødige sånn jevnt over. Men mener nå allikevel at jeg vil ha inn en midtbanekriger ala Masche. Føler ikke Lucas er den som er sentral om vi skal prøve å vinne ligagull, men han er en god spiller å ha i squaden. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Haha, Game. Noen ganger lurer jeg på om du faktisk ser fotball eller om du bare leser oppdateringene på vglive. Lucas er ikke bare bedre enn Gibson - han bør være et forbilde for ham. Lucas har briljert på midtbanen til Liverpool i år, spesielt mot lag som starter offensivt. Han kan dog spille noe under pari mot antatt svakere lag. 4 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Lucas hadde en veldig dårlig start på sin Liverpool-karriere, men har vært har vært meget god for oss både denne og forrige sesong. At han ikke er flink til å lese spillet og at han ikke har en god pasningsfot er ren bullshit. Det er jo dette som faktisk er hans styrke! Har noen dårlige valg og kamper innimellom han også, som alle andre, men stort sett gjør han jobben sin veldig bra. Derimot har han mye å gå på når det gjelder avslutninger. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg forguder ikke Lucas og er veldig usikker på om han er god nok til å spille på et lag som skal vinne ligaen. Men man kan uansett ikke ta fra ham at han har gått fra å være en dårlig og svak spiller i prestasjonene til å være relativt solid og ikke minst stabil. Toppnivået hans er ikke det høyeste, men til gjengjeld så er (de to siste sesongene) som regel bunnivået hans også ganske høyt, altså han spiller stabilt på det jevne og er solid. Og det er en god egenskap å ha som spiller. I tillegg får han nok ekstra kreditt hos fansen nå fordi han faktisk har gjort seg fortjent til å bli likt. Han slet enormt i begynnelsen; spilte dårlig, ble hakket på, antydninger til misnøye osv., men Lucas har aldri klaget, gitt opp eller vært illojal på noen måte. Han har alltid vært på supporternes side, sett det fra vår side med tanke på prestasjonene til han og laget, og bare jobbet knallhardt på og hatt en psyke svært få kan skimte med. På det området har han vært glimrende, og han høster nok fruktene for slik oppførsel når tingene snur og det går litt bedre for ham personlig. Herlig fyr, herlig å se at han gjør det bedre, men som sagt er jeg enda usikker på om han er god nok for oss hvis vi en gang snart får hevet laget slik at vi har ambisjoner om å vinne ligaen. Tidene vil eventuelt vise, men at han fikk ny kontrakt nå er hvert fall fortjent. 6 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Lucas har forbedret seg voldsomt denne sesongen og har vært en av våre mest stødige sånn jevnt over. Men mener nå allikevel at jeg vil ha inn en midtbanekriger ala Masche. Føler ikke Lucas er den som er sentral om vi skal prøve å vinne ligagull, men han er en god spiller å ha i squaden. Kall meg gjerne naiv nå, men jeg ser ikke helt hvem som realistisk skal kunne komme inn å ta fra Lucas plassen (ta også med i betraktning at det er andre posisjoner vi er langt mer avhengige av å forsterke). Han er i ferd med å gjøre rollen som den mest holdene av en treer på midten til sin egen. Han er fortsatt ung og kan på noen punkter utvikle seg enda mer. Hvis Poulsen eksempelvis forsvinner så kan vi vurdere å hente inn en def. midtbanespiller som backup (kun Spearing blir litt tynt). Han er ingen Mascherano i stilen, men imo. så gjør han veldig mye av den samme jobben, bare på andre måter. Mens argentineren var mer energisk og aggresiv, så tar Lucas igjen mye på posisjonering og smartness. Mao. så kan man si at mye av den samme jobben bare blir gjort på en litt mindre synlig måte. F.eks. hadde Lucas full kontroll på C. Adam og den skottske midtbanen i helgen. Jeg er veldig glad for at Lucas fikk ny kontrakt, og jeg tror helt oppriktig at han kommer til å være en nøkkel for oss i sesongene som kommer. Han slet i starten, men fortsatte bare å jobbe, og både denne og fjorårssesongen har det betalt seg veldig. Han virker som en herlig type, og er et eksempel til etterfølgelse for mange, har hvertfall den rette innstillingen, og når prestasjonene også kommer så er det for meg umulig å bli litt betatt. Må jo også være et solid tegn på at han besitter kvaliteter når han har fått tillit i Liverpool under 3 managere, samt 2 på landslaget. Vår klart beste spiller hittil denne sesongen, og det er ingen tvil om at Kenny/Comolli har tro på han. Da har jeg det også 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Man så jo et prima eksempel på Lucas sin "posisjonering" og "smartness" når Carroll scora 3-1-målet mot oss på St. James' før jul. Yeah. Men seriøst, jeg synes det er bra at gutten har fått ny kontrakt, jeg er en av dem som liker ham og synes han burde få fortsette, selv om jeg var ivrig på hetsen i starten av hans Liverpool-karriere. 2 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 var vel absolutt ingen i raudt som viste nokon form for innsats då Carroll putta det målet? 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Også må vi ikke glemme at Gibson er noe av det dårligste i PL. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Også må vi ikke glemme at Gibson er noe av det dårligste i PL. Nå må vi slutte å dividere på null. 1 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg tror Gibson kunne gitt Lucas konkurranse om en plass i startelleveren hos Liverpool. Lucas er kun hårfint bedre all-over. Jeg kan jo spørre deg, kloffsk, hvor mye fotball ser du? Gibson er ikke i nærheten av å være blant de dårligste i serien, men omgitt av stjernespillere i United er det klart han virker enormt mye dårligere enn det han er. Skinner jo gang på gang for Irland. Tror Lucas vinner mye sympati på at han (for Pool-gjengen) virker som en likandes kar som er oppriktig glad i klubben. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå