edge Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Andre målet til Kuyt er virkelig ett for historiebøkene! http://www.youtube.com/watch?v=ugz9665PYfs "He's looking at at Van Nistelrooy all the way, there" Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Haha, Kuyts udugelige pasningsfot skaffer han et mål, morsomt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Haha, hell i uhell. Ser gjerne litt flere sånn for Liverpool også. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det andre målet av kuyt: http://www.youtube.com/watch?v=zuO38x4Hd9M ... Og Torres var benka hele Spania kampen, hihi. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Er det umulig at Kuyt bare er en jævlig smart og dyktig spiller da som finter ut keeper med å se en annen vei? Kanskje ikke helt Kuyt-esque, men store spillere, som undertegnede flere ganger, har gjort samme manøver ved å ha blikket et annet sted enn man mener å plassere kula. Det er derfor vi kalles store fotballspillere. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Kuyt har bare en evne til å være på rett plass til rett tid for å pirke inn mål. Teknikk, pasningsfot eller skudd har han ikke. 2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Han har da vitterlig et ok skudd. 2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Tror nok Kuyt prøvde å dempe ballen der jeg.. 2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Smalt opp en kamptråd Endret 30. mars 2011 av Shurger 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Mye pjatt på Twitter om at en utvidelse vil kreve at navnet inkluderer en sponsor, f.eks Adidas' Anfield. Shait..! 3 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det kan virkelig ikke skje. Da blir jeg oppriktig lei meg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Kan jo hete Standard Anfield. Altså bare Anfield. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Skjønner jo det økonomiske aspektet og verdien som ligger i å selge stadionnavn for klubben, men det ville vært utrolig trist om nåværende Anfield noen gang skulle hete noe annet enn Anfield. Det er totalt blasfemi å komme med sånt, Anfield er hellig og skal alltid hete Anfield. Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Vil nok alltid hete Anfield på folkemunne, men om kommentatorene skal begynne å si "Welcome to Durex Anfield" før en kamp, så er det noe galt. Men er ikke sikker på om Fenway ser det på samme måte som supporterne.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Synes ikke Liverpool skal ''selge'' Anfield-navnet. Endret 30. mars 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Lucas med ny langtidskontrakt. Herlig! 4 Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Lucas med ny langtidskontrakt. Herlig! Love it! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ville ikkje vore like populært for to år sidan, kan eg tenke meg:) Sjølv har eg alltid hatt trua på at det skulle bli bra. Knall med ny kontrakt til Lucas nu! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ang. stadionnavn osv: Klubbeier Fenway Sports Group har gjort det klart at økte billettinntekter ved å øke tilskuerkapasiteten er sentralt for å få Liverpool FC tilbake i toppen av engelsk og europeisk fotball, men de har ennå ikke kommet med en offisiell beslutning om de kommer til å bygge nytt stadionanlegg i Stanley Park eller bygge ut nåværende stadion. Det skal være uaktuelt å omdøpe nåværende Anfield. Tror ikke vi skal bekymre oss nevneverdig. Går sterke rykter om at planer for om-/utbygging av Anfield snart er klare til å offentliggjøres. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 OM det skulle bli et sponsornavn, så burde det uansett inneholde Anfield i navnet. Vil bare være på selve stadion og offisielt det heter "X Anfield" i så fall. Vil jo alltid hete bare Anfield blant supporterne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå