The Doctor Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hva var det Blackpool ville ha for Adam? 10 eller 15 mill? Cahill og Young står øverst på min liste. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hva var det Blackpool ville ha for Adam? 10 eller 15 mill? Cahill og Young står øverst på min liste. Rundt der ja, men tror nok ikke de krever like mye for han i sommer. Har tross alt bare et år igjen av kontrakten og tviler på de har lyst til å slippe han gratis. Nå vet man aldri om det blir en budkrig med f eks Tottenham og da går han nok for mer, håper dog vi heller lar være å kjøpe han enn å overbetale. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Så vidt jeg vet jakter United også Cahill, så det kan bli kamp der. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Ryktes at A. Young står øvers på lista vår til transfervinduet som kommer. Mens G. Cahill, C. Adam og M. Jarvis er andre mål. Glimrende. Jarvis er veldig spennende. Jeg er selv mer lysten på N'Zogbia, men tror nok han også blir noen hakk dyrere. Noe annet som er glimrende med den lista er at ikke bare er alle spillerne britiske, men de har også bevist at de takler Premier League uten noe problem. Satser på at det er en venstreback på lista som ikke har blitt tatt med, for det trengs like mye som en ving. Liker smaken til Herr Commoli og Daglish når det kommer til spillerkjøp. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Noen som følger Shelvey på twitter her? Sjekk det siste bildet han la ut. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Kan du ikke bare linke til det da? 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Har blitt fjernet nå Var en av kameratene som kjørte en prank på han og la ut bilde av en tiss. Babel v.2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Lyst til å dele det med resten? Hehe, penis. Endret 24. mars 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Haha. Er faktisk på TweetDeck fortsatt, tror ikke det forsvinner derfra selv om han sletter det manuelt. Bare glad jeg ikke satt ved siden av noen på bussen eller lignende og åpnet det. Kunne blitt pinlig. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Minner om Liverpool vs Everton reserves, now! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 "The only difference between J_Shelvey's tweet and RyanBabel's was the Man United shirt" haha 2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Reisebrev Herlig lesing som også sagt i tråden. Ble ivrig selv og er i gang med å skrive nå Hadde mer på hjertet enn først anntatt, men skal gjøre et ærlig forsøk på å få det i stand før jeg tar kvelden. Edit: Referat Puh, tok på det. Var mer å skrive om enn jeg trodde på forhånd Endret 25. mars 2011 av Termo Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Dere som fikk med dere dette Shelvey greiene på Twitter, var det noen som hadde rappa mobilen hans og lagt ut bilde av kjønnsorganene hans/noen andres?(goldwing-style) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ja, usikkert hvem sin snegle det var. Men visstnok prank fra en kompis. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hehe, han har visstnok sletta seg fra Twitter nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Kuyt med nok et mål igår for Nederland. ''Gått åt'n'' Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg digger Lucas!: http://www.guardian.co.uk/football/2011/mar/26/lucas-leiva-brazil-liverpool?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+theguardian%2Ffootball%2Frss+%28Football%29&utm_content=Twitter Herlig type, og jeg tror enda han har endel å gå på mtp spillet sitt. Blir spennende å se hvor det bærer! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Håper han får ny kontrakt innen veldig kort tid. Absolutt gjort seg fortjent til det etter denne sesongen. Og når Kuyt + Spearing etter sigende er nære å få forlengelser, vil det være en skandale om ikke Lucas får det. 1 Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Enig i det. Lucas kommer til å bli enda bedre, så vi må ta godt vare på han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå