Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Man ødelegger selvsagt ikke en spiller ved å bruke ham i en annen posisjon i ny og ne, men vi skal være forsiktige med det. Ikke ser jeg logikken heller, da han ikke fungerer i nærheten så bra der som Pennant og Benayoun.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drittkamp! Vi dominerer jo banespillet, men vi skaper pent lite med sjanser. Dette er for dårlig! Ingen god oppkjøring til Premier League starten på lørdag. Aston Villa er forøvrig i kjempeslag om dagen ser det ut som, de slo Inter 3-0 i sin siste kamp! Er pessimist nå, men jeg synes det ser litt mørkt ut og er redd vi starter sesongen akkurat som i fjor... :cry:

Lenke til kommentar

Nja-jo, både og. Jeg tror ikke vi skal bruke dagens kamp så altfor mye som utgangspunkt; det er tross alt en treningskamp. Også spillerne blir påvirket av det. Jeg tror innsatsen vil være en helt annen når det starter skikkelig. Men jeg er heller ikke sikker på hvordan sesongstarten vår vil bli i år, vi må for all del ikke kjempe oss ut av gullkampen allerede etter to måneder! Jeg tror vi vinner mot Villa, men for å gjøre det så kreves det også mye skjerpings. Og la nå Torres spille fra start! Gjerne også Babel fremfor Kewell, da Kewell virket tam i dag selv om han hadde et par gode involveringer, og Babel imponert meg. Ville gjerne likt å prøve ham ut i PL allerede første kamp, la ham få føle litt på atmosfæren og spillet, og heller bytte ham ut med Kewell litt etter pause hvis det absolutt ikke fungerer.

Mitt lag mot Villa (ikke de største overraskelsene):

--------------------- Reina ------------------

-- Finnan --- Carra --- Agger --- Riise ---

-- Pennant -- Gerrard -- Alonso -- Babel -

---------------- Kuyt -- Torres -------------

Lenke til kommentar

Treningskamp var det jo, men også den siste generalprøven! Skal prøve ikke være for pessimistisk, men vi bør absolutt ikke ha for urealistiske forventninger til kommende sesong tror jeg.

Babel var vel OK i dag, men sammenlignet med det jeg så av Malouda i dag (som vi burde sikret oss før Chelsea stakk avgårde med ham), ble Babel bare til en smågutt i forhold...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

9215437[/snapback]

Jeg ville nok startet med Kewell. Babel må føle at han må prestere for å få spille.

Ellers så synes jeg bare det er bra at Aston Villa er sterke. Vi er sterkere.

Lenke til kommentar
Babel var vel OK i dag, men sammenlignet med det jeg så av Malouda i dag (som vi burde sikret oss før Chelsea stakk avgårde med ham), ble Babel bare til en smågutt i forhold...

9215733[/snapback]

Babel trenger nok langt mer tid enn Malouda til å venne seg til PL. Når det er sagt så putta jo også Sheva i fjorårets community shield uten at det ble noen knallsesong for han av den grunn. Satser på at Malouda følger i Shevas fotspor, selv om jeg tviler sterkt på det.

Lenke til kommentar

Det hadde vært interessant og sett Babel fra start, men han har ikke vist mye bortsett fra Feyenoord kampen. Kewell må jo også prestere for å få spille, han har ikke vist veldig mye i de siste kampene. Men på en annen side så har Kewell mer PL erfaring og har også spilt Asiaturnering noe som har gitt noe ekstra kamptrening.

Jeg vil nok tro at Benitez kommer til og starte med Kewell, men nå er det såpass hard kamp om plassene så hvis han ikke presterer opp mot sitt beste så tror jeg nok Babel kommer inn relativt tidlig i 2. omgang.

Ellers er jeg enig med Hewitts startellver.

Lenke til kommentar

- Jeg har et godt tilbud fra Liverpool

Svaret i saken nærmer seg, og jeg lurer på hva som skjer. Hvis Heinze-saken ikke går, så har vi fremdeles tid til å finne noen andre? Stenger ikke overgangsvinduet 30.08?

Tror vi kan vinne mot Villa, og jeg synes Babel bør spille seg inn til en plass i førsteelleveren vår... Malouda er nok bedre nå, men når Babel er 26 år så vil han nok være en bedre spiller.

Lenke til kommentar

9215437[/snapback]

Jeg ville nok startet med Kewell. Babel må føle at han må prestere for å få spille.

Ellers så synes jeg bare det er bra at Aston Villa er sterke. Vi er sterkere.

9216671[/snapback]

Jeg ser poenget, og jeg er veldig sikker på at Babel ikke får spille fra start. Likevel mener jeg det ville vært meget interessant å teste ham i PL allerede så tidlig, etter hva jeg så av ham i går. Nå var riktignok store deler av laget tamme i går, men Kewell viste fint lite. Babel var et friskt pust når han kom innpå, og imponerte meg stort i forhold til hva han har vist i de andre kampene. Jeg tror heller ikke at han starter, men jeg har faktisk lyst til å gi ham sjansen foran Kewell i starten, basert på gårsdagens prestasjoner.

Herre som jeg gleder meg til PL-start. :D

Edit:

Tror ikke Heinze kommer etter hvordan Man Utd har satt seg på bakbeina nå, da trengs det ekstern hjelp slik at Man Utd står uten sjanse til å blande seg inn, noe jeg tviler på skjer. Men jeg har ikke lagt skjul på at jeg ikke hadde hatt noe imot at han kom (til forandring fra andre her?). Han er en god venstreback, som også kan spille stopper, en posisjon vi trenger back-up på. Med han, Riise og Aurelio (evt. Arbeloa) er vi meget godt besatt på venstrebackposisjonen. Han var ikke helt heldig i fjorårssesongen, men jeg vet godt hva han kan. Han har en røff spillestil, men han er en vinnertype. I jevne kamper mot Man Utd, Chelsea og Arsenal kan en slik spiller være den som tipper vektskåla i vår retning, og vi mangler litt flere av slike type spillere, det nærmeste vi har er Gerrard og Carragher. Når det er sagt så fører han med seg en del suspensjoner og frispark ...

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

9215437[/snapback]

Babel ut, og Kewell inn så er det greit. Vi trenger Kewell sin kreativitet mot Aston Villa. Babel er sinnsykt rask, og kan bli stor, men er alt for mye "ta ballen og spring så fort jeg kan" type.

9215733[/snapback]

Malouda var jo usynlig de første 30 mot United, før han scoret et flott mål. Men utenom målet så vi nesten ikke Malouda. Men enig i at han kommer til å bli STOR for Chelsea.

Babel vil nok trenge lenger tid en Malouda, mest med tanke på alder osv.

Lenke til kommentar

9215437[/snapback]

Babel ut, og Kewell inn så er det greit. Vi trenger Kewell sin kreativitet mot Aston Villa. Babel er sinnsykt rask, og kan bli stor, men er alt for mye "ta ballen og spring så fort jeg kan" type.

9215733[/snapback]

Malouda var jo usynlig de første 30 mot United, før han scoret et flott mål. Men utenom målet så vi nesten ikke Malouda. Men enig i at han kommer til å bli STOR for Chelsea.

Babel vil nok trenge lenger tid en Malouda, mest med tanke på alder osv.

9218028[/snapback]

babel er 20? tenk dere da han får vent seg til pl, og bli noen år. han som 27 åring:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Babel slo vel strengt tatt i gjennom når han var 18 år gammel. Han har ikke fått sjansen til å slå gjennom i PL enda, men det kommer :cool:

Lenke til kommentar
"da han var 18 år gammel"*

9218742[/snapback]

hihi. :!:

Babel blir en ny mark gonzalez denne sesongen tror jeg.

9218766[/snapback]

Jeg tror ikkje det, men frykter.

Men ønsker at vi gir Babel minst 2-3 sesonger før vi stempler han som flopp og selger han på billigsalg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...