banansplitt™ Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Ser virkelig ikke hvordan hvem man spiller mot kan være relevant her. Om man så ikke klapper for en spiller ut på båre, så piper man hvertfall ikke, uansett lag. På Old Trafford klapper vi skadede spillere av banen. Endret 19. mars 2011 av banansplitt™ 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Og det er da ingen som har vært uenige i at det var rødt og en idiot takling med en påfølgende stygg skade. I motsetning til hvordan det var her i leiren etter Carraghers stjernetakling. Kan du være så snill å finne èn halvseriøs Liverpool-supporter her inne som ikke mente det var rødt kort? Seriøst. Du må lese det eg skriver. Som vanlig har du et problem med dette. Ordet OG er stikkordet her. Eg skrev uenige i at det var rødt og en idiot takling med en påfølgende stygg skade. Er svært mange her som har vitset om skaden. Og forsvart taklingen. Har aldri sagt at mange her mente det ikke var rødt. Men disse tre tingene tilsammen var det mange som var uenige i. Om de er halvseriøse eller ei får være opp til deg å avgjør. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Kanskje på tide å oppdatere om at Anfield blir renovert og våre eiere mener dette er en bedre løsning enn et nytt stadion : http://www.kopsource.com/kopsource-exclusive-anfield-to-be-redeveloped/ Endret 19. mars 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 "It is believed that the target capacity for the new stadium is between 65,000 and 70,000 seats, although that figure could drop to an initial 60,000 with a possible extension in the coming years." Hvorfor ikke bare peise på med en gang i stedet for å vente på coming years? Når man først er i gang er det vel like greit å bare bygge størst mulig med det samme. Ellers liker jeg planene. Vil helst beholde dagens Anfield. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 "It is believed that the target capacity for the new stadium is between 65,000 and 70,000 seats, although that figure could drop to an initial 60,000 with a possible extension in the coming years." Hvorfor ikke bare peise på med en gang i stedet for å vente på coming years? Når man først er i gang er det vel like greit å bare bygge størst mulig med det samme. Ellers liker jeg planene. Vil helst beholde dagens Anfield. Absolutt enig her ja.. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Carra med en hodeløs takling forrige runde som lagde et hakk på leggen til Nani. Og denne runden er det Evans som gjorde det på Holden. For en jævla idiot som går inn på denne måten. Holden kan være ute i DAGEVIS!!! HAN BLØR JO FOR FAEN! HAHAHA. At dette er i nærheten av å være en såkalt "populær post" bekrefter vel egentlig det TomHel er inne på. Herregud så lavmål. Og hvem er det du gjør narr av? United? Evans? HOLDEN? Carra sin takling var hodeløs i likhet med Evans sin, uansett utfall. Kvalmt at du gjør narr av utfallet, bare tilfeldigheter som gjør at det ikke er bein som blir ødelagt i begge to. 7 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Carra med en hodeløs takling forrige runde som lagde et hakk på leggen til Nani. Og denne runden er det Evans som gjorde det på Holden. For en jævla idiot som går inn på denne måten. Holden kan være ute i DAGEVIS!!! HAN BLØR JO FOR FAEN! HAHAHA. At dette er i nærheten av å være en såkalt "populær post" bekrefter vel egentlig det TomHel er inne på. Herregud så lavmål. Og hvem er det du gjør narr av? United? Evans? HOLDEN? Carra sin takling var hodeløs i likhet med Evans sin, uansett utfall. Kvalmt at du gjør narr av utfallet, bare tilfeldigheter som gjør at det ikke er bein som blir ødelagt i begge to. Mulig jeg oppfatter ting feil her, men er det ikke manu's supportere her på diskusjon.no, han gir et spark på leggen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det er vel nettopp der problemet ligger. Det var så dårlig innlegg at det er vanskelig å skjønne hva han egentlig mener. Men han fikk mange plusser da! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hvem faen bryr seg om plusser? 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Hvem faen bryr seg om plusser? Ser ut som om Jotun gjør det. Endret 20. mars 2011 av Kun10kr 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Ser ut som noen her inne gjør det Misters. Og hver pluss på det innlegget viser holdningene til folk her inne. Patetiske holdninger. Slett ikke rart det ble buing når Nani ble båret ut på båre. Man kan generalisere og si at det er teit, men det er jo tydelig at folk er enige her inne. Endret 20. mars 2011 av Jotun Lenke til kommentar
toreae Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Og der forsvant et innlegg! Er det så vanskelig å skrive noe om hvorfor. Jeg skjønner at alle ikke forstår min humor, det var selvironi. Men et innlegg fra vedkommede som fjernet mitt innlegg, så jeg vet hvem jeg eventuelt skal klage til. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Og der forsvant et innlegg! Er det så vanskelig å skrive noe om hvorfor. Jeg skjønner at alle ikke forstår min humor, det var selvironi. Men et innlegg fra vedkommede som fjernet mitt innlegg, så jeg vet hvem jeg eventuelt skal klage til. Rart at den moderatoren ikke skrev et innlegg i denne tråden, hvor den personen skrev at han/hun slettet et innlegg. Endret 20. mars 2011 av Kun10kr Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Dette er en uting. Nå husker eg ikke spesifikt hva du skrev, men kan ikke huske at du har noen innlegg som skulle tilsi fjerning. Sikkert noen som har rapportert det, så tar en vilkårlig mod og bare fjerner det uten å se helheten eller sammenhengene. Irriterende og en utvikling som ikke er ønskelig. Se i advarsel lista di om det står noe der? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Er ikke uavnlig at moderatorer som aldri har satt foten sin her inne, plutselig skal moderere alt uten å forstå sammenhengen. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ryktes at Rafa skal bli den nye Blackburn-manager neste sesong. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ryktes at Rafa skal bli den nye Blackburn-manager neste sesong. Hadde vært morsomt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Spesielt i Championship. En trener på høyde med Sven Göran Eriksson. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Komplement eller fornærmelse? Felles for begge er at de har gjort ekstremt gode ting på sitt beste, og vært ganske patetiske på sitt dårligste. Eriksson har vært en vits i mange år nå, mens Benitez bare har vært det i to sesonger. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Du oppsummerer det vel ganske godt selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå