Jefe Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ser ut som Kenny er i ferd med å hale i land en toårskontrakt og en trillebår med penger til overgansmarkedet: Link Link Enda en link Kenny ønsket vist en fireårskontrakt, men har kun blitt tilbudt en toårskontrakt. Han vil visstnok signere denne om han er garantert å få midler til spillerkjøp i sommer. La oss bare håpe at dette stemmer Sender merkelige signaler om han kun får en toårskontrakt. Burde helt klart få for fire om han først skal få (noe han selvsagt fortjener). 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 en trillebår med penger til overgansmarkedet Kjøpeklubb. 3 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Herlig feiring fra Morgan i dag Litt senere kom det på Twitter: Morgo10 Adam Morgan I PUT 5 FINGERS UP AN I AM PROUD OF IT Endret 13. mars 2011 av Termo 4 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Et fortellende bilde på hvor mye Liverpool har forfalt. Det vises også i at årets cupfinale for Liverpool er mot United, da det er deres ene potensielle øyeblikk i sesongen til å "være ovenpå" igjen. Om dere taper så er det glemt over natta, når dere vinner står ikke jula til påske. De selvoppnevne verdiene deres (The Liverpool Way) er slettet med jorden. LFC i moderne tid handler om utelukkende om å servere storebror noen slag. Meeh. Dere er vår Everton. The bitters. Bare en 2min rask titt på RAWK vil bekrefte det. Kom tilbake når dere har vunnet noe i profesjonell fotball. Liverpool er Nottingham Forrest v2. 6 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=1zTel7h8Y2I Lenke til kommentar
Populært innlegg Schweigaard Skrevet 13. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. mars 2011 Et fortellende bilde på hvor mye Liverpool har forfalt. Det vises også i at årets cupfinale for Liverpool er mot United, da det er deres ene potensielle øyeblikk i sesongen til å "være ovenpå" igjen. Om dere taper så er det glemt over natta, når dere vinner står ikke jula til påske. De selvoppnevne verdiene deres (The Liverpool Way) er slettet med jorden. LFC i moderne tid handler om utelukkende om å servere storebror noen slag. Meeh. Dere er vår Everton. The bitters. Bare en 2min rask titt på RAWK vil bekrefte det. Kom tilbake når dere har vunnet noe i profesjonell fotball. Liverpool er Nottingham Forrest v2. Slår aldri feil at noen skal komme med nedlatende (og i ditt tilfelle relativt patetiske ) kommentarer til situasjoner der Liverpool-fans viser at de er stolt av klubben sin. Det er i det hele tatt et rart fenomen. Sålenge jeg kan huske har United-fans latt seg irritere av vår stolthet. Forventer dere seriøst at vi skal gå rundt å deppe hele tiden fordi vi ikke er best lengre? 12 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 en trillebår med penger til overgansmarkedet Kjøpeklubb. Det var trillebår han sa da, ikke trailerlass. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Et fortellende bilde på hvor mye Liverpool har forfalt. Det vises også i at årets cupfinale for Liverpool er mot United, da det er deres ene potensielle øyeblikk i sesongen til å "være ovenpå" igjen. Om dere taper så er det glemt over natta, når dere vinner står ikke jula til påske. De selvoppnevne verdiene deres (The Liverpool Way) er slettet med jorden. LFC i moderne tid handler om utelukkende om å servere storebror noen slag. Meeh. Dere er vår Everton. The bitters. Bare en 2min rask titt på RAWK vil bekrefte det. Kom tilbake når dere har vunnet noe i profesjonell fotball. Liverpool er Nottingham Forrest v2. Et fortellende innlegg på hvor mye du som bruker har gjort det samme Titt og ofte kommer du med enkle stikk av denne typen for å prøve å rakke ned på oss som supportere, personlig tar jeg meg ikke så fryktelig nær lengre. Det er en realitet at vi desverre ikke klarte å tukte dere på noen av de sportslige planene denne sesongen, men med starten vi hadde under Roy ble alt kjørt i grøfta så alt for tidlig. Mye av det samme kan sies om fjorårssesongen også forsåvidt, selv om det var litt bedre i form av at vi kjempet om topp 4. helt inn (vet at dere var langt foran). Forhåpentligvis er skuta vår i ferd med å snu og jeg både håper og tror at vi snart er tilbake på plass der vi hører hjemme. Mye spennende som skjer i klubben om dagen, og fremtiden er lys, om enn noe usikker (vanskelig å vite helt sikkert hva vi kan forvente oss). Kanskje spennende er et bedre ord. Det med at tap glemmes over natta osv. er dine ord, kan ikke helt si jeg kjenner meg igjen i det, men. Endret 13. mars 2011 av Termo 4 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg er faktisk fortsatt irritert over tapet mot west ham Mener at det var kampen som fjernet håpet om Fjerde plass Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Når man er litt inne på temaet om dårlige supportere osv. som man har vært i det siste, her er noe fra gårsdagens juniorkamp på Anfield hvor noen United-fans skal ha sunget om Heysel og Hillsborough. Det finnes lavmål og scumbags alle steder. There were further echoes of the acrid rivalry between Manchester United and Liverpool as yesterday's Youth Cup match between the clubs was soured by four red cards. Three supporters were arrested for drunkenness and six United fans ejected during the quarter-final, according to reports. The game at Anfield was also shamed by chanting about the Hillsborough and Heysel disasters. Both sides ended the game with nine players after United reeled in a two-goal deficit to win 3-2. United officials were enraged by the chanting, calling it 'disgraceful'. The club also promised to 'deal harshly with anyone brought to our attention'. http://www.guardian.co.uk/football/2011/mar/14/liverpool-manchester-united-youth-cup http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=28160&zone=1 6 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Har forresten også lest rapporter om Liverpool-fansene som synger om München. http://thebusbyway.com/2011/03/13/video-united-come-from-2-0-down-to-beat-liverpool-in-the-fayc/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter På den første videoen ser du hvordan enkelte Liverpool-spillere nærmest kollapser av glede når Pogba får historiens billigste gule kort som resulterer i et rødt. Sympatisk gjeng. 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det samme kan vel sies om United supporterne som synger om Heysel og Hillsboroug, sympatiske. Slike utskudd finnes overalt, i alle klubber. Kommer alltid til å være noen idioter som synger om enten Hillsborough eller München. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 På den første videoen ser du hvordan enkelte Liverpool-spillere nærmest kollapser av glede når Pogba får historiens billigste gule kort som resulterer i et rødt. Sympatisk gjeng. For ein grusom oppførsel av ein gjeng 16-18-åringar. 3 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Har forresten også lest rapporter om Liverpool-fansene som synger om München. Det er selvsagt umulig for meg å si, men jeg tar hvert fall avstand fra alt slikt, og heldigvis gjør 99% av alle Liverpool-supportere det samme. For øvrig var ikke den "opplysningen" ment som noe angrep på Man Utd eller supporterne deres, så ingen grunn til å gå i forsvarsposisjon. Etter mye drittslenging om Liverpool-supportere i tide og utide her inne, var det greit å bare få understreket at drittsekker finnes overalt. Samtidig skal klubben har kred for å si at de tar slikt alvorlig. På den første videoen ser du hvordan enkelte Liverpool-spillere nærmest kollapser av glede når Pogba får historiens billigste gule kort som resulterer i et rødt. Sympatisk gjeng. Jeg har ikke sett videoen, men slik oppførsel er jo en uting, men er det mer usympatisk enn å f.eks prøve å filme kort på andre spillere og lignende, for å nevne én av tusen usympatiske deler av fotballen? Fotballspillere (dette er i tillegg juniorer) har vel et vinnerinstinkt som kan gjøre mange av dem ganske så usympatiske til tider. I don't disagree. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 På den første videoen ser du hvordan enkelte Liverpool-spillere nærmest kollapser av glede når Pogba får historiens billigste gule kort som resulterer i et rødt. Sympatisk gjeng. "Kollapser av glede" er tidenes overdrivelse, tør jeg si. Du ser to spillere i bakgrunnen hoppe og daske hverandre litt på ryggen. Synes ikke det er helt unaturlig mtp at Sama ble utvist for taklingen som gav straffen. Tenker tanken som fløy gjennom hodet på dem var "jess, da er vi like mange, hvertfall". 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Chelsea are concerned that £50 million striker Fernando Torres’ lack of form since his arrival from Liverpool back in January is due to homesickness, according to a report in the Daily Mirror. Torres endured a difficult time on Merseyside after rejoining the Reds from a winning World Cup squad in the summer, but the Spanish hitman made way for a British record deal to Chelsea on transfer deadline-day. Reports emerged in the final months of his Liverpool career that the Spaniard favoured a move back to his homeland although neither Real Madrid or Barcelona decided to register serious interest. Torres has endured a torrid time at Stamford Bridge since his arrival and has failed to find the net in his opening five games as a Blues player. The 26-year-old is reportedly still without a permanent residence in London and recently failed to acquire West Ham defender Wayne Bridge’s former house. http://www.goal.com/en/news/9/england/2011/03/13/2392506/concerns-arise-over-chelseas-fernando-torres-feeling Takk og lov for Suarez&Carroll. 3 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det var en liten gruppe idioter som sang "Justice for Heysel", "Murderers" og "In Your Liverpool Slums" Disse var tenåringer, og er på ingen måte representativt for United-supporterne. Hørte forøvrig lite fra media da Munchen-chants runget over Old Trafford tidligere i år. Attpåtil filmet på video... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 en trillebår med penger til overgansmarkedet Kjøpeklubb. Skaff deg et liv 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Det var en liten gruppe idioter som sang "Justice for Heysel", "Murderers" og "In Your Liverpool Slums" Disse var tenåringer, og er på ingen måte representativt for United-supporterne. Hørte forøvrig lite fra media da Munchen-chants runget over Old Trafford tidligere i år. Attpåtil filmet på video... Fra en voksen og saklig mann på kopforum Jeg var selv tilstede på kampen som vi vant 3-1 forrige helg, og man kunne også da tydelig hør de tilreisende United-supporterne synge om Hillsborough- og Heysel, selv om det ikke var i samme skala som ved tidligere besøk....blabla.. Selv om begge klubber har idiot-elementer blant sine supportere, vil jeg hevde at problemet er langt, langt større og mer utbredt blant United-fansen. Jævlig lite interessant og givende diskusjon uansett, som sagt allerede flere ganger her har begge(alle) supportergrupper noen idioter som skal skape kvalme. De som synger om Heysel er ikke representative for dere, men de som synger om Munchen hos oss er representative for oss eller? Hehe Endret 14. mars 2011 av Smågal 5 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) *snip* Om dere taper så er det glemt over natta, når dere vinner står ikke jula til påske. *snip* Har du lært det uttrykket på Paradise Hotel, eller? Hint Endret 14. mars 2011 av cmyrland 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå