Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Benayoun inn, Voronin ut. Da regner jeg med at Torres går inn i midten igjen, der han hører hjemme. Foretrekker at vi ikke bruker Torres på mange forskjellige måter i løpet av sesongen, både tror og håper vi vil bruke ham skikkelig og riktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ja, men det er overraskende høy temperatur til treningskamp å være. :D

9214388[/snapback]

Det er ikke direkte treningskamp da. Vi spiller jo for pokalen.

Lenke til kommentar

Nei men faen da for en dommer! Herregud. Heldigvis seirer rettferdigheten ved Reinas herlige strafferedning!

wh1te: Jo, men den pokalen betyr ca. null. :p Jeg ser hvert fall på det som en treningskamp, men vil selvsagt vinne denne pokalen likevel.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Fett å se Reina finte ut spilleren ved å titte til venstre for seg før han går til høyre. Van der Sar kan gå å legge seg.

Lenke til kommentar

Neida, syntes det var herlig med litt temperatur etter en typisk treningskamp i tempo og innsats. :D Så lenge ingen av våre spillere hadde pådratt seg noen kort som hadde holdt dem ute fra PL-åpningen, vel og merke.

Grei kamp, men synes vi er for ufokuserte til tider. Imponert av Babel i dag i motsetning til hva han har vist tidligere. Kan vi ha noe stort i vente i denne spilleren når han får tid til å tilpasse seg og vokse litt mer?

Lenke til kommentar

Håper ikke vi ødlegger Torres med høyreving tullet.. Men grei kamp idag, flott og se Steven Gerrard med sinne i blikket.

I starten likte jeg Drenthe, ekstrem talent som kunne vert gøy og ha i klubben, men etter den idiotiske oppførselen hans er jeg glad Agger og gutta viste han litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...