Hewitt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Gerrard 1-1! Og skeptisk til Torres på høyre ... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Gerrard er i storform for tiden. *glede seg til lørdag* Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Benayoun inn, Voronin ut. Da regner jeg med at Torres går inn i midten igjen, der han hører hjemme. Foretrekker at vi ikke bruker Torres på mange forskjellige måter i løpet av sesongen, både tror og håper vi vil bruke ham skikkelig og riktig. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Horribelt forsvarsspill her nå. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ja, men det er overraskende høy temperatur til treningskamp å være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ja, men det er overraskende høy temperatur til treningskamp å være. 9214388[/snapback] Det er ikke direkte treningskamp da. Vi spiller jo for pokalen. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det der var ikke straffespark, treffer hodet. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Nei men faen da for en dommer! Herregud. Heldigvis seirer rettferdigheten ved Reinas herlige strafferedning! wh1te: Jo, men den pokalen betyr ca. null. Jeg ser hvert fall på det som en treningskamp, men vil selvsagt vinne denne pokalen likevel. Endret 5. august 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 FORBANNA DRITTDOMMER!! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Pepe! Som jeg elsker den mannen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Fett å se Reina finte ut spilleren ved å titte til venstre for seg før han går til høyre. Van der Sar kan gå å legge seg. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Nå er det faenmeg høy temperatur her! Men pass på nå, vil for all del ikke ha noen utvisninger som kan telle i PL-starten. Gerrard tas av heldigvis, farlig mot slutten der... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Trist at det blir slossing i vennskapskamper. Ødelegger veldig mye. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Neida, syntes det var herlig med litt temperatur etter en typisk treningskamp i tempo og innsats. Så lenge ingen av våre spillere hadde pådratt seg noen kort som hadde holdt dem ute fra PL-åpningen, vel og merke. Grei kamp, men synes vi er for ufokuserte til tider. Imponert av Babel i dag i motsetning til hva han har vist tidligere. Kan vi ha noe stort i vente i denne spilleren når han får tid til å tilpasse seg og vokse litt mer? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Fin kamp, men liker ikke roteringen av Torres. Håper han spiller som spiss på lørdag. Gerrard er i god for, så dette er flott. Hvis Ryan spiller sånn mot Villa, så vil det være flott. Og Reina er dagens helt, for min del. Flott gjort! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Slike kamper må vinnes! Og for guds skyld, ikke bruk Torres til noe annet enn spiss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Er veldig fornøyd med Babel. Håper han klekkes snart. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Håper ikke vi ødlegger Torres med høyreving tullet.. Men grei kamp idag, flott og se Steven Gerrard med sinne i blikket. I starten likte jeg Drenthe, ekstrem talent som kunne vert gøy og ha i klubben, men etter den idiotiske oppførselen hans er jeg glad Agger og gutta viste han litt. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 slo gerrard en i ansiktet? hvis han gjorde det kan noen fortelle i detaljer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå