Jefe Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 @Kloffsk: Tror det er underbevisstheten din, men alle jeg møter online som bruker Chelsea får heller ikke noe til med spanjolen. Han gikk vel opp fra 84(?) til 86. Han har vært 86 igjennom hele FIFA 11. Var vel 88 eller 87 i fjor. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Tipper mye på denne siden er tull(33 år gamle Buffon til United? Me thinks not), men liker mye av de vi er linket til: http://www.crunchsports.com/category/Soccer/Coentrao-and-Krkic-to-Liverpool-FC-Buffon-to-Man-Utd-Asamoah-to-Arsenal-FC-Fridays-transfer-round-up-2011031100121/ Endret 11. mars 2011 av edge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Tror det er en bruker som ikke likte ryket her ''- Newcastle midfielder Joey Barton is being linked with a move to Liverpool, according to Caughtoffside.com.'' You know whom I'm speaking of. (er seff bull det ryktet da) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) I ære av Torres sine siste uttalelser: Endret 12. mars 2011 av WCH 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Mye bra der, WCH. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Ferguson refser Dalglish og Carra Må si jeg likte det siste avsnittet: Det virker imidlertid som United-manageren selv har glemt at Rafael hadde en minst like stygg takling på Lucas Leiva, for den nevner han ikke med et eneste ord Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 SAF ble spurt om taklingen og svarte med at det ville han ikke snakke noe om, men at han selvsagt syntes den var grusom. Samtidig påpekte han at media enda maser om Rooney albuen, mens Carragher taklingen er en glemt story. United selger, det gjør ikke Liverpool. Rafael sin takling var stygg, men den kom som konsekvens av Carragher sin. Den som sier at det ikke har noen betydning bør sjekkes inn på mentalsykehus og aldri slippe ut igjen. Fyren mistet besinnelsen fordi han 1. Så lagkameraten bli sparket av banen i det som må være årets styggeste takling. 2. Nanis reaksjon. Jeg liker heller ikke portugsierens oppførsel, men han er en av våre og hadde jeg vært på banen ville jeg drept Carragher selv. 3. Han blir stemplet stygt av Maxi Ellers har han et godt poeng ang twitterbruken og webb, men det ser du vel ikke, sveiseblind som du er. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Fult vanlig å fokusere på andres lag, og ikke sitt eget. Dette gjør alle, inkludert Kenny. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Og han som twitret solgte vi jo på grunn av det. Viktig å statuere et eksempel. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hadde SAF ikke gått på den medie-blackouten og heller slaktet Carragher i matchintervjuet etter kamp, ville nok saken fått mye mer fart og vært nærmere Rooneys albue når det kommer til mediesnakk. Ferguson har alltid beskyttet egne spillere, så det er ikke rart han ikke snakker om taklingen til Rafael. Det er bare sånn SAF er, get used to it. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Rafael sin takling var stygg, men den kom som konsekvens av Carragher sin. Det har vel vært like stygg og styggere taklinger uten at spillere har reagert som rafael. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Og Carragher fikk faktisk noe for taklingen sin i motsetning til albuen til Rooney som ikke fikk noen som helst konsekvens hverken i løpet av kampen eller i ettertid. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Bare jeg som irriterer meg grenseløst over at Roar Stokke kommenterer Birmingham-Bolton? "Båsehår" Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Nå har jeg aldri skjønt hvorfor folk leser på Liverpool.no. De få gangene jeg havner der etter lugubre linker er det en sak der brøkdeler av sitater er gjengitt, ofte tatt helt ut av sammenheng. I tillegg er fokuset vel så mye på United som Liverpool. Kanskje den dårligste fansiden av alle de Norske, fyller nok bruken til fjortiser, alle andre bør se seg om etter mer troverdige kilder. @Maeftda, det ville det ikke. Carra er en grå mus, selger ikke. Hadde han taklet Rooney derimot, ville saken vært annerledes. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Ingen tvang deg til å trykke deg inn 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Forget the plaudits and the compliments, Ferguson's moan about Dalgish and Liverpool is the biggest endorsement that you could wish for. True story. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Japp, vi er livredde for LFC på 6-7 plass 100p bak oss. Slo klubben ut av FA cupen og de er ikke med i CL engang. Ja huttetu 5 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Dere burde ivertfall begynne å bli "redde" for å komme til Anfield, siden det nå er 3 strake tap. 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Dere burde ivertfall begynne å bli "redde" for å komme til Anfield, siden det nå er 3 strake tap. De har jo vidic rooney evans rafel og . Hode albue kne og tå, kne og tå. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Smalltime er ordet som pulser kraftigere og kraftigere hvor hvert sug dere drar på denne karamellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå