Chicharito Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Vet a faen hva han tenker, men ser man på bildene kikker han ikke på ball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nå blir det litt for latterlig her. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det er ikke et kunststykke å spre beina litt mer så han ikke treffer legg. Han går inn i taklingen for å ta ut Nani. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Det er ikke et kunststykke å spre beina litt mer så han ikke treffer legg. Han går inn i taklingen for å ta ut Nani. Det er derimot et kunststykke å se Carra's blikkretning i den farten alt skjer i. Men deg om det. Men du mener også at Rafael går helt uskyldig inn for å ta ball? Endret 8. mars 2011 av Redneck Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nei, Rafael er rødt kort uten tvil. Slik en to-fotstakling er. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nå blir det litt for latterlig her. I motsetning til den festen dere har hatt av Carragers takling som har vert her siden Liverpool kampen? 4 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg tror Carra tenkte at han skulle skremme Nani litt. Gå inn litt hardt, men ved å ta ballen selvsagt og ikke skade fyren. Som vi alle vet så er ikke Jamie den raskeste i taklingene lengre og treffer i stedenfor foten til Nani og ikke ballen som jeg er helt sikker på at han gikk inn for å ta. At det er et rødt kort har blitt sagt at oss nå konstant siden søndag, men virker ikke som enkelte vil slippe dette. Er ikke lenge siden Rooney unnslapp en soleklar albue og 3 kamper ute. Lugginga til Suarez skulle selvsagt også blitt straffet selv om jeg må smile litt av den situasjonen. Passion og vinnerinstiktet til gutten er ikke lavt akkurat. Fucket jo helt opp klovneforsvaret til Man Utd på det raidet, men United-gutta trenger vel noen å hate på Liverpool nå som det har kommet en spiss som det oser klasse av igjen. Torres var jo lenge i lomma til Rio og så ut som en jente, og nå er det en (egentlig to) nye gutter i byen som begge er gode og klare til å senke Man Utd flere ganger i årene som kommer. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Nå blir det litt for latterlig her. I motsetning til den festen dere har hatt av Carragers takling som har vert her siden Liverpool kampen? Forskjellen er vel at da hadde vi det i det minste gøy. Endret 8. mars 2011 av JR Ewing Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg tror Carra tenkte at han skulle skremme Nani litt. Gå inn litt hardt, men ved å ta ballen selvsagt og ikke skade fyren. Som vi alle vet så er ikke Jamie den raskeste i taklingene lengre og treffer i stedenfor foten til Nani og ikke ballen som jeg er helt sikker på at han gikk inn for å ta. At det er et rødt kort har blitt sagt at oss nå konstant siden søndag, men virker ikke som enkelte vil slippe dette. Er ikke lenge siden Rooney unnslapp en soleklar albue og 3 kamper ute. Lugginga til Suarez skulle selvsagt også blitt straffet selv om jeg må smile litt av den situasjonen. Passion og vinnerinstiktet til gutten er ikke lavt akkurat. Fucket jo helt opp klovneforsvaret til Man Utd på det raidet, men United-gutta trenger vel noen å hate på Liverpool nå som det har kommet en spiss som det oser klasse av igjen. Torres var jo lenge i lomma til Rio og så ut som en jente, og nå er det en (egentlig to) nye gutter i byen som begge er gode og klare til å senke Man Utd flere ganger i årene som kommer. Jeg tror heller ikke han gjør noe bevist, men det er hodeløst hvordan han går inn i taklingen, da det er mange andre måter å hindre at Nani fyker forbi der. Jeg er bare irritert over at han er fritatt for å bli straffet i etterkant, det er en stor svakhet i hvordan reglene er nå tildags. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Piss meg i øret da. At du prøver å si at Carragher går inn for å ødelegge karrieren til Nani er helt på tryne. Haha. Tåpelig, tåpelig, tåpelig. Han påsto jo heller ikke det? Men at Carra nok prøvde å gi han en real støkk, akkurat dèt kan det ikke være mye tvil om. Jeg tror han prøvde å markere litt ovenfor Nani siden han akkurat hadde blitt flyttet over på høyreback. For meg ser det definitivt ut som han trøkker til hardere enn vanlig, og det er kanskje derfor samvittigheten ble så dårlig at han ba om unnskyldning. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Tror Carra går inn hardt, men prøver å ta ball. Dessverre tror jeg også aggresiviteten på takling, gjør at han bommer, og treffer Nani stygt istedenfor. Nani spilte ikke akkurat bort ballen før han ble taklet heller. Men vet at Carragher er en type som ikke gjør slikt med vilje, og det at han ønsker å si unnskyld etter kampen, understreker jo dette. 9 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Tror Carra går inn hardt, men prøver å ta ball. Dessverre tror jeg også aggresiviteten på takling, gjør at han bommer, og treffer Nani stygt istedenfor. Nani spilte ikke akkurat bort ballen før han ble taklet heller. Men vet at Carragher er en type som ikke gjør slikt med vilje, og det at han ønsker å si unnskyld etter kampen, understreker jo dette. Mest fornuftige jeg har lest her i dag. Og det kommer fra en nøytral (godt). Tror nesten samtlige her inne er enig. Selv om noen (Limbek) prøver å innbille seg noe annet. Dusten. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Men jeg vet hvordan jeg skal få dem til å forgude meg Unnskyld Sånn nå er jeg årets medlem av den menneskelige rasen Og maefta er ikke i nærheten av å være nøytral Endret 8. mars 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Aurelio er ute med skade i minimum en måned etter Unitedkampen. Endret 8. mars 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Agger er vel trolig borte mot Braga og. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Aurelio er ute med skade i minimum en måned etter Unitedkampen. Se hva United gjorde med han! :cry: Slemme slemme MANU 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Skal vi diskutere taklingene til Carragher og Rafael håper jeg det nå kan gjøres i en litt mer høflig tone. Det er ikke akseptabelt å komme med personangrep kun fordi man er uenig. Kom heller med et godt argument og diskuter litt mer voksent. Klarer dere ikke dette, så lar dere heller være å kommentere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Var du som begynte shurger. Kraftuttrykk som "piss meg i øret, da" kan starte et stort bål! Fy deg Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg er bare irritert over at han er fritatt for å bli straffet i etterkant, det er en stor svakhet i hvordan reglene er nå tildags. Dog blir dette likt for begge lag, så akkuratt denne gangen er det igrunnen helt greit. Rafael skal bare være veldig glad for at Lucas faktisk kom seg unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå