Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Takk for den Liverpool Nani er ute og vi har mistet en av våre tre beste spillere i serieinnspurten pga dere Det var da så lite. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg kan ikke annet enn å synes synd på dere. Det at dere faktisk fortsetter å håne Nani sier sitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Regner med Shuger håner limbeck, ikke nani. (det var ialle fall det jeg gjorde). Om ikke, visk ut dere med han ene. E: Litt skadefryd skal være lov,selv om det ikke er for alle.(deribladnt meg) Endret 8. mars 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 United.no skriver. The S*n melder at Nani blir ute en måned, men klubben vil ikke komme med noen prognoser før om noen dager. Haha, veldig saklig kilde. Nekter å tro Nani er ute i 1 mnd. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Takk for den Liverpool Nani er ute og vi har mistet en av våre tre beste spillere i serieinnspurten pga dere Dere vinner serien med eller uten Nani, hvis det er noen trøst. Edit: Og hvis han er ute 1 mnd mister han kun en seriekamp uansett (Ifølge United.no). Endret 8. mars 2011 av OKMarius Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Har sett flere innlegg siden hendelsen, som bagatelliserer skaden på bakgrunn av Nanis person. Jeg har aldri hatt sansen for Carragher, men hvis en av våre spillere hadde satt knottene i han, hadde jeg langt ifra forsvart hendelsen og redusert betydningen av situasjonen. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Hvorfor lage så stor ståhei rundt det? Aldri i verden om Carra bevisst prøver å skade Nani - han er rett og slett bare for gammel og treig. Hvis han hadde vært typen som ville prøvd på noe sånt, hadde han ikke forsøkt å komme inn i United-garderoben for å unnskylde seg. Rafael derimot... Endret 8. mars 2011 av OKMarius 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg har aldri hatt sansen for Carragher, men hvis en av våre spillere hadde satt knottene i han, hadde jeg langt ifra forsvart hendelsen og redusert betydningen av situasjonen. Tror kanskje eg hadde senket meg ned på samme nivå som her i tråden og gjort det om det skulle skjedd i neste kamp. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Har sett flere innlegg siden hendelsen, som bagatelliserer skaden på bakgrunn av Nanis person. Jeg har aldri hatt sansen for Carragher, men hvis en av våre spillere hadde satt knottene i han, hadde jeg langt ifra forsvart hendelsen og redusert betydningen av situasjonen. Jeg bagatelliserer ikke skaden Nani fikk, men er det ikke Unitedfans som gjør det i Keane/Håland situasjonen? "Siden Håland var en twat så gjorde det egentlig ikke så mye". Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Tenker du på spilleren som spilte kamp noen dager senere for så å skade seg i det andre kneet og skylde på Keane? Men Keane var en gris av dimensjoner til tider. Dessverre. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Har sett flere innlegg siden hendelsen, som bagatelliserer skaden på bakgrunn av Nanis person. Jeg har aldri hatt sansen for Carragher, men hvis en av våre spillere hadde satt knottene i han, hadde jeg langt ifra forsvart hendelsen og redusert betydningen av situasjonen. Nå vrir og vender du på hva som har blitt sagt. Nani filmer mye å må ta kritikk for måten han legger seg ned hele tiden. Tidligere i år han han fått ufattelig mange "hode- og ansiktsskader" for nullkontakt. Kan vær at Dowd følte at Nani prøvde å lure han igjen? Og ingen har forsvart eller bagatelisert hendelsen her inne, i hvertfall ikke av folk som henger her regelmessig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Dere tar faen meg kaka. Fy flate for en gjeng. Gratulerer Liverpool. Dere er virkelig en posetiv og vakker side av fotballen. Noe å være skikkelig stolt av. Fotballens svar på prostatakreft Endret 8. mars 2011 av Limbeck 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Alt Dowd trengte å gjøre var og ta en titt på beinet til Nani. Nani overspiller mye, det er det ingen som legger skjul på. Keane var en gris, det har de fleste på dette forumet bekreftet gang på gang. @OKMarius: Rafael er ikke verre enn Carragher, det er begge taklinger som bør straffes med det røde kortet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Burde nok vært rødt kort ja, men sånn ble det ikke denne gangen. Carra er ikke satan sjølv fordi han taklet Nani. Sånt skjer i fotball. Hele fuckings tiden, bare se på ''hardtkjempene'' laga Wolves, Bolton osv. Takler for å vise dominans mot motsatte angrep. Hvor mange ganger har ikke united og liverpool brukere ønsket hardere ''britiske'' spillestil? Selv om skadefryden er ille, så er dobbeltmoralen mye ekklere.Klart håpløs takling. Endret 8. mars 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Begge skulle hatt rødt kort. Ferdig med den saken! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Har sett flere innlegg siden hendelsen, som bagatelliserer skaden på bakgrunn av Nanis person. Jeg har aldri hatt sansen for Carragher, men hvis en av våre spillere hadde satt knottene i han, hadde jeg langt ifra forsvart hendelsen og redusert betydningen av situasjonen. Om Rooney skulle bli skadet i en takling, skulle jeg da følt med ham? Er det normalt? Du kan da ikke sammeligne de 2 på denne måten, da de overhode ikke har samme type oppførsel. Ivertfall har de innlegge jeg har lest i TIA (har ikke rukket en 44 sider kamptråd enda), så sier alle at det er et rødt kort, det er da ingen her som reduserer bedtydningen av hendelsen. Det man sier, er at man føler ikke med Nani da han er en juksemaker og pipelort, til tross for det, så sier vi også at det var godt han ikke brakk foten. Når han på toppen av alt, begynner å gråte etter først å ha forsøkt å få Gerrard utvist, ja da renner det over for oss. Er det så rart? Gråte? For å Quote Tommy Smith: It`s Liverpool agianst Manchester United, for Christ`s Sake Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Alt Dowd trengte å gjøre var og ta en titt på beinet til Nani. Nani overspiller mye, det er det ingen som legger skjul på. Skal straffen utmåles etter skaden...? 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nei, men den gir en indikasjon på at taklingen var håpløs. Spør du meg, så ser den verre ut enn Taylor sin på Eduardo. Her var ballen godt mulig å treffe og ikke sparket bort rett før. Rafael sin er også ille, og skal være et rødt kort, men når Carra bare fikk gult, kan ikke dommer gi noe mer til Rafael. 1 Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nei, men den gir en indikasjon på at taklingen var håpløs. Spør du meg, så ser den verre ut enn Taylor sin på Eduardo. Her var ballen godt mulig å treffe og ikke sparket bort rett før. Rafael sin er også ille, og skal være et rødt kort, men når Carra bare fikk gult, kan ikke dommer gi noe mer til Rafael. Mener også den er værre en Tylor sin, da man ser han er ute etter ball, men er alt for sein. Carra kikker ikke på ballen og går ut for å ta mann, først etter taklingen er gjennomført finner han ut hvor ballen er hen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Piss meg i øret da. At du prøver å si at Carragher går inn for å ødelegge karrieren til Nani er helt på tryne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå