Jefe Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Hvilken dramaqueen mener du? Dere har en del. 4 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Når man snakker om å falle lett, hvorfor er det ingen som snakker om situasjonen som skjedde etter 28:18 i går? Altså under minuttet før Rooney scorer kampens første mål. Klarere filming i forsøk på å få straffe finnes vel knapt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Les igjennom kamptråden, nevnt flere ganger av "våre". Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Fikk billett til Braga, midt på The Kop. Blir første gang for meg der, så ser frem til det. Er også St. Patricks Day den dagen der er kamp, så lov til å håpe på litt liv i Liverpool 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Nice one Termis!Det blir garantert gang! Fikk akkuratt bekreftet at det er Kop billett jeg har til United kampen, ord blir overflødige. Endret 2. mars 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Aiaia, høres helt sykt ut guttis . Skulle gitt en del for å ha vært akkurat der! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Live PK med Kenny på .tv for de med E-Season ticket. Begynte for ikke lenge siden, ble utsatt ca. 30 min pga. trafikkproblemer så vidt jeg skjønner. Edit: Ferdig nå. Ikke så veldig lange seansen i dag. Endret 3. mars 2011 av Termo Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 JimmyRiceWriter på twitter KD: "Who we have we don't know yet - and that includes Andy. He might not even be a substitute - he might be going to see Boyzone!" Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Reservekamp mot Blackpool kl 15. Live på e-season! Kan bli riktig så gøy tror jeg. Edit: Ingen Pacheco, Spearing eller Flanagan i dag, kan virke som hvertfall de førstnevnte blir å se på benken mot United! Endret 3. mars 2011 av ErlendRU 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 RIP Tony Bland - On March 3rd 1993 Tony (22) became the 96th victim of the Hillsborough Disaster. He was 19 years of age on the fateful day Never Forget the 96 JUSTICE!!! JFT96 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Vår manager fyller 60 år i dag. Ordet legende strekker nesten ikke til for hvor stor denne mannen er for klubben. King Kenny - Happy Birthday! http://www.youtube.com/watch?v=gUcmT29St54 Endret 4. mars 2011 av Termo 3 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Hail the king!! Forøvrig ser det ut som om Cole har det artig. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Carraghers fem årsaker til titteltørke Han har nok mye rett i det han sier. 2 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Carraghers fem årsaker til titteltørke Han har nok mye rett i det han sier. Mye vettugt der ja. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Må bare poste denne, funnet i kommentarfeltet på et Torres-intervju på youtube: Dear Mr Abramovich, Thank you for your letter but unfortunately the 30 day money back guarantee doesn't apply to items bought in the January sale. Yours Sincerely, Kenny Dalglish. 9 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Noen som har en god spotifyspilleliste med god LFC musikk som oppladning til kampen i dag? Noen bilder fra facebookgruppen LFC Transfer Speculations. Ser ut som gutta koser seg om dagen Endret 6. mars 2011 av FredrikV. 2 Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Bilder sier mer osvosv. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Vurderer sterkt en drakt med Suarez på nå, men siden den siste jeg skaffet av en ikke fullstendig etablert spiller var Babel i 2007 så vil jeg ikke jinxe det. Damn it, får vente fram til sommeren. Tror det blir Carragher, da siste drakten var hjemme med Gerrard. Har lyst på en sånn, altså TechFit. Endret 6. mars 2011 av WCH Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 For en jævlig deilig kamp!! Er klart det beste laget i 1.omg. Starten av andre tar united over og har et par sjanser og farlige dødballsituasjoner, men det jevner seg etterhvert ut og det er litt frem og tilbake resten av kampen. Carra skulle selvsagt vært utvist, men da hadde nok Rafael røket også. Gikk på en måte opp i opp. Synest vi spiller myyyyye bedre denne kampen enn på lenge. Masse lekre trekanter og veggspill! Kan ikke huske sist vi spilte så lekent og fin fotball. Ser at noen maser i kamptråden om at vi spilte møkk osv. Total skivebom. Suarez var faen meg stor i dag. Ikke bare gjør han noe vannvittig på 1-0, men er direkte involvert i alle målene. I tillegg jobber han jævlig bra og vinner mange baller. Har potensiale til å bli stor i PL. Deilig å se Carroll også, selv om han selvsagt var veldig rusten, som vi kunne se på touchen hans spessielt. Litt småkjipt å slippe inn et mål på overtid da.. Gratulerer gutta 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå