Suburbian Hero Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 I morgen ser det ut som om Heinze-saken blir ferdig. Jeg vet ikke hvordan det går, men forhåpentligvis får vi ikke Heinze, og får Baines/Chiellini og Kompany. Vi får se hva som skjer, men det er spennende! Macca sympatiserer med Djevlene Jeg må si meg enig med Macca. Så derfor, la oss få inn noen andre enn Heinze. To timer igjen til kampen mot Feyenord, og jeg gleder meg. Noen som vil tippe resultat? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvordan kan jeg se kampen? Kan jeg se den på nett? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 LiveSport247 hvert fall, men det koster deg 24 kroner, og du bør i så fall registrere konto fort som fy slik at du blir klar før kampen begynner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Urk, jeg har ikke penger. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvordan kan jeg se kampen? Kan jeg se den på nett? 9213215[/snapback] prøv denne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvordan kan jeg se kampen? Kan jeg se den på nett? 9213215[/snapback] prøv denne 9213397[/snapback] Cheers. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Laget: Pepe Reina Alvaro Arbeloa Jamie Carragher Daniel Agger John Arne Riise Jermain Pennant Xabi Alonso Harry Kewell Steve Gerrard Andriy Voronin Dirk Kuyt Benken: David Martin Steve Finnan Sami Hyypiä Fernando Torres Yossi Benayoun Peter Crouch Ryan Babel Javier Mascherano Momo Sissoko Kan bli en fin kamp dette. Gleder meg til å se Voroning og Kuyt på topp, samt å se om Kewell kan vise seg frem! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Aaaargh, hvorfor spiller ikke Torres fra start? Drit i det jævla roteringssystemet nå og spill med det beste mannskapet! [irritert over Viking, kan ha innvirkning på humøret generelt nå] Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Aaaargh, hvorfor spiller ikke Torres fra start? Drit i det jævla roteringssystemet nå og spill med det beste mannskapet! [irritert over Viking, kan ha innvirkning på humøret generelt nå] 9213688[/snapback] Som om Benitez noensinne kommer til å skrinlegge rotasjonssystemet sitt. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Aaaargh, hvorfor spiller ikke Torres fra start? Drit i det jævla roteringssystemet nå og spill med det beste mannskapet! [irritert over Viking, kan ha innvirkning på humøret generelt nå] 9213688[/snapback] torres kommer sikkert i andre omgang. sandefjord 4-1 nok ot nå. Endret 5. august 2007 av stisse2k Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kuyt med godt skudd i tverrligger og ned på strek! Så nesten ut som den var over streken også, men det var vanskelig å se. Men gode takter i begynnelsen, har hatt tre gode angrep nå. Gerrard har vært frisk, men ikke helt 100% i avslutningene. Pennant er mye med, Kewell har greid seg greit. Kuyt er som vanlig mye med. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvordan kan jeg se kampen? Kan jeg se den på nett? 9213215[/snapback] prøv denne 9213397[/snapback] Takk, noe så genialt! Bless you! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Feyernoord 1-0. Godt angrep av dem. Vi spiller litt ufokusert nå synes jeg. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Mot spillets gang, men sånn er det jo ofte i fotball. Bør gå ut med høy aggrisivitet etter pause. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Liverpool har ikke spillt noen stor omgang, det skal sies. Selv om de delvis har styrt spillet og hatt et par sjangser. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Var ganske klart mot spillets gang ja, men vi blir straffet for at vi er litt ufokuserte og ukonsentrerte. Kast innpå Torres, ut med Voronin som ikke har fått til stort denne omgangen. Inn med Finnan for Arbeloa, så kjører vi det som antas å være førstevalget. Men vi må bli litt mer presise, konsentrerte og angrepsvillige. Men det skal sies at skuddet til Kuyt i tverrligger og ned var over streken, så ufortjent at vi ikke står bokført med mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Tafatt kamp. Minner meg om Villa-kampen sist sesong. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Håper det tar seg opp nå i andre omgang, og at Rafa får Torres og Finnan innpå banen... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Spennende. Torres, Voronin og Kuyt. Snakker vi 4-3-3? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Niks. Torres på høyrekanten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå