Jefe Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Litt moro om en transe senker United på tirsdag da. Selv om jeg skal si meg enig i at det var skremmende store likheter. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Har satt en trippel på borteseier til Sunderland i dag, seiere til Man City, og Liverpool. Fikk 18 i odds, hva tror folket? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Har ikke helt troa på Sunderland borte mot Everton. Men fin gevinst om der går i boks. Krysser fingra for deg Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Ganske skeptisk til den selv, men er definitivt ikke umulig.. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Håper at du jinxer sunderland. De trenger ikke å vinne noe som helst før pool har skaffet seg en grei luke Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Jinxa Sunderland som bare faen jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Lønner seg ikke å ha forbokstaven W i Premier League. Alle W-laga ligger helt nederst. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Rooney fortsetter å være en cunt ser jeg. 9 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 You're a cunt 3 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Rooney er cunt av rang. Banani whiner og syter som vanlig etc.. 3 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Da booket jeg flybilletter til Liverpool 16, med retur 18. mars. Returen mot Braga går jo den 17. Veldig stor sannsynlighet for at jeg drar nå hvertfall. Gleder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Satser på at turen blir sporstlig vellykket. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Da ser det ut som ting faller på plass og at det blir Anfield Søndag 6 mars Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Drar ikke tilfeldigvis innom London, nei? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Sjekka litt rundt London, men tjente ingenting på å fly dit. Så desverre nei, kunne vert kjekt å tatt en pils. Blir i fly til byen vi hater, for så å ta toget fort som fy til byen vi elsker. Er togstasjonen på selve flyplassen? De har ivertfall egen stasjon i nærheten et sted. Må ut med 4600 ca for fly, men får svelge den kamelen da jeg får kamp og overnatting for 2700 elns. Noe som jeg betegner som billig på en kamp som dette. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Flydde til Manchester første gang jeg dro til Liverpool, og av hva jeg kan huske er togstasjonen på flyplassen, ja. Bare gå et lite stykke her og der så kommer du dit. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Siden du skriver første gang, betyr det at du ikke hadde valgt den ruta om du ser bort fra at du bor i London nå? Tror ivertfall jeg skal fly KLM neste gang, bestille i god tid. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg mener at togstasjonen er på flyplassen ja. Et vakkert dieseltog frakter deg fra shitplace til himmelen. Jeg vil tro at dette er den beste måten å komme til Liverpool på. Men å reise innom London er heller ikke en dum idè. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Siden du skriver første gang, betyr det at du ikke hadde valgt den ruta om du ser bort fra at du bor i London nå? Tror ivertfall jeg skal fly KLM neste gang, bestille i god tid. Jeg har tatt en del forskjellige ruter fra Norge (Stavanger) til Liverpool. Første gangen dro jeg som sagt til Manchester, via Frankfurt med Lufthansa. Det var jo et greit alternativ det, men litt dyrt. Derfor har jeg ikke tatt den ruta igjen, men for all del, hvis prisen er bra i forhold til andre alternativer, så ser jeg ikke noe galt med å fly Stavanger -> Manchester med mellomlanding, problemet for mitt vedkommende er at de aller, aller fleste gangene jeg har sjekka har dette alternativet vært mye dyrere enn andre. Andre alternativ jeg har prøvd er å dra direkte til Liverpool med Ryanair fra Torp, dette er da veldig gunstig prismessig siden du kan få flybilletter av og til til så og si null kroner, og tog t/r til 400,-. Men 8 timer tog fra Stavanger til Sandefjord og fly t/r er en veldig stress rute. Alternativet som jeg har brukt mest og som jeg synes blir det beste i de fleste tilfeller, er å dra med Norwegian til London og deretter tog fra London til Liverpool. Både flyet og toget er da som regel ganske billig, samtidig som det er mye mindre stress enn å dra via Sandefjord, så det alternativet passer som regel ganske bra, men beste rute er noe som varierer og må sjekkes skikkelig før hver tur. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Er veldig glad for at Ryanair flyr direkte til Liverpool fra Torp her (bor i Tønsberg), så kunne nesten ikke blitt gunstigere for min del. Transport til og fra flyplassen er totalt uproblematisk, og flybillettene veldig gunstige. Betalte 400 kr t/r for de jeg bestilte nå til Braga-returen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå