Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Guttaboys, det er bare en ussel uke til vi møtes! Meg og Hewitt har laget monstertråder til disse kampene før, er det noen andre som har lyst til å stå frem og vise muskler med en kamptråd? Vi, United, har toppkamp mot Chelsea på tirsdag så fokuset er ikke 100% på årets høydarere v.2 før den er unna veien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjedlig med Birmingham seier i dag mot Arsenal i LC finalen.

 

Hadde Arsenal vunnet ville lag nr 6 i ligaen fått EL plass, nå stikker Birmingham av med det.

 

For at Liverpool skal få EL nå må en av følgende ting skje:

 

¤ Ta igjen Chelsea eller Tottenham (lite sansynlig med 6p og 2 kamper mer spilt)

¤ Vinne Europa League (ca 25% sjanse)

¤ Et av CL lagene fra ligaen vinner FA cupen

 

Føler EL kan henge i en tynn tråd, største sjansen er vel at vinneren av FA Cupen er et topp 4 lag.

Lenke til kommentar

Er svoren Liverpool supporter og har vore det i alle år sånn at det er helt klart. Og eg mente, som tc47 sikter til. EL/CL :)

 

Og det var ment som ironi fra min side :p

 

Kommer til å bli så sinsvakt trist om vi ikke er med noen plass i Europa liksom, but hey! La oss se på det "positive", vi vil da få mer tid til å fokusere på Ligaen, FA Cupen og mickey mus cupen :p

Lenke til kommentar

EL er sportslig sett uansett veldig lite interessant frem til semifinalene, så sportslig sett er det ikke så farlig om det ikke blir EL når det først ikke blir CL. Men klart, det er jo noen kroner ekstra i kassen, samt at man alltid vil være med i alt og komme så langt som mulig. Det er jo i tillegg en fin plass for å spille litt reserver og unggutter, men det går jo så klart også utover kampprogrammet hvis man kommer langt.

Lenke til kommentar

Skal nok gå an å få EL neste år, men som folk seier, så er det nokså uinteressant fram til dei siste rundane. Kjipt å ryke på tap i dag, og hadde håpa at Arsenal skulle slå B'ham, for EL er jo ein fin stad å halde unggutar og squadspelarar i kampform.

 

Men uansett, eg gidder ikkje å sutre. Første tap på 9 kampar, og ting er uansett langt betre enn dei var i heile haust. At Goldwing m/ gjeng synest dette er stas, får så vere. Eg hadde sikkert ikkje oppført meg mykje betre sjølv om det var United som hadde hatt to elendige sesongar på rad:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aaah, enig guttorm :).

 

Ser ut som Kelly kan være ute i minst 1 mnd ja, sannsynligvis resten av sesongen, akkurat som jeg spådde. Tungt slag å få vår beste spiller i det siste skada, enda viktigere at Gerrard tar seg sammen nå, at Carroll kan få noen minutter og spille seg sakte inn på laget og at Suarez fortsetter noe som ser ganske lovende ut fra hans side. Man Utd neste, men det er på Anfield, og jeg tror vi skal ha en reell sjanse til å få noe ut av kampen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra kamp av reservene i går! Våre to tekniske spanjoler lekte seg til tider, og scorte begge veldig fine tekniske mål. Ince kom til mange sjanser og burde vel scora både ett og to mål! Bruna herja også litt på kanten sin. Wisdom som kaptein liker man. :) Nei, er mye bra som gror i de unge rekkene nå, håper vi får opp et par stykker på førstelaget. Suso og Sterling er vel de jeg har mest tro på atm. Regner med Sterling spiller på reservelaget fra neste år av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...