Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekka litt rundt London, men tjente ingenting på å fly dit. Så desverre nei, kunne vert kjekt å tatt en pils.

 

Blir i fly til byen vi hater, for så å ta toget fort som fy til byen vi elsker. Er togstasjonen på selve flyplassen? De har ivertfall egen stasjon i nærheten et sted.

Må ut med 4600 ca for fly, men får svelge den kamelen da jeg får kamp og overnatting for 2700 elns. Noe som jeg betegner som billig på en kamp som dette.

Lenke til kommentar

Siden du skriver første gang, betyr det at du ikke hadde valgt den ruta om du ser bort fra at du bor i London nå?

Tror ivertfall jeg skal fly KLM neste gang, bestille i god tid.

Jeg har tatt en del forskjellige ruter fra Norge (Stavanger) til Liverpool. Første gangen dro jeg som sagt til Manchester, via Frankfurt med Lufthansa. Det var jo et greit alternativ det, men litt dyrt. Derfor har jeg ikke tatt den ruta igjen, men for all del, hvis prisen er bra i forhold til andre alternativer, så ser jeg ikke noe galt med å fly Stavanger -> Manchester med mellomlanding, problemet for mitt vedkommende er at de aller, aller fleste gangene jeg har sjekka har dette alternativet vært mye dyrere enn andre.

 

Andre alternativ jeg har prøvd er å dra direkte til Liverpool med Ryanair fra Torp, dette er da veldig gunstig prismessig siden du kan få flybilletter av og til til så og si null kroner, og tog t/r til 400,-. Men 8 timer tog fra Stavanger til Sandefjord og fly t/r er en veldig stress rute.

 

Alternativet som jeg har brukt mest og som jeg synes blir det beste i de fleste tilfeller, er å dra med Norwegian til London og deretter tog fra London til Liverpool. Både flyet og toget er da som regel ganske billig, samtidig som det er mye mindre stress enn å dra via Sandefjord, så det alternativet passer som regel ganske bra, men beste rute er noe som varierer og må sjekkes skikkelig før hver tur. ;)

Lenke til kommentar

Er veldig glad for at Ryanair flyr direkte til Liverpool fra Torp her (bor i Tønsberg), så kunne nesten ikke blitt gunstigere for min del. Transport til og fra flyplassen er totalt uproblematisk, og flybillettene veldig gunstige. Betalte 400 kr t/r for de jeg bestilte nå til Braga-returen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...