Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble det borte først i EL (mot Braga), så da røk planene mine om å dra (har flybilletter). Skal prøve å få kartlagt litt ting i helga og se hvilke muligheter jeg har nå fremover ut sesongen, å prøve å få planlagt en ny tur, men må passe med en del andre ting også. B'ham-kampen påskeaften, hadde vært et perfekt alternativ, men det var en av de kampene som ble lagt ut veldig tidlig (tror det var i begynnelsen av jan.) og er nå utsolgt. Dumme meg som ikke tenkte på det før.

Lenke til kommentar

Kamptråd til søndag

 

Sist gang jeg lagde kamptråd mellom disse to lagene vant Liverpool 3-0. Eller for å si det på en bedre måte: sist gang jeg lagde kamptråd mellom disse to lagene vant hjemmelaget 3-0.

 

Deilig at dere ikke har Torres lenger, siden han har vært en pain in the ass mot oss de siste par årene. Samme har Andy Carroll for Newcastle, men han er heldigvis ikke klar.

 

Tror det er et vanskelig tidspunkt å møte dere på, men jeg har ihvertfall tro på at vi kan gi dere kamp. Kampen på Anfield var en av sesongens verste kamper, og skal revansjeres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...