Hewitt Skrevet 23. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg skal ikke grave videre i diskusjonen om hvordan disse tallene for souvenirsalg er lagt til grunn og hvor seriøst det er, men det er jo ekstra imponerende for oss i og med at veldig mange av de mest ihuga supporterne i Liverpool boikottet alt souvenirsalg under H&G, så selv om denne boikotten globalt sett var veldig liten, hadde vi solgt enda mer souvenirutstyr om så ikke hadde vært tilfelle. Souvenirsalg er en god inntekt for klubben, så det er bra at det salget går bra hvert fall, uansett hvilket tall vi er globalt sett. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Snodig den rapporten, hadde vært interessant å lese hele for å lese tallgrunnlaget. Desverre koster den nesten 5000 Euro, så litt i overkant for å stille min egen nysgjerrighet. Men, er dere ikke enige at noe skurrer når Olympique Marseille er foran M. United? United f.eks er jo kjempestore i Asia, noe jeg nekter å tro at Marseille er. Det eneste jeg klarer å tolke av den rapporten er at det er snakk om "retail revenue", som kan oversettes med inntekter fra detaljhandel. Fra wikipedia: Detaljhandel er en betegnelses for salg av varer i kvanta tilpasset personlig eller husholdningsbehov direkte til forbrukere eller husholdninger. Dvs. jeg mistenker at denne rapporten kun tar for seg inntekter fra salg av supporterartikler via. offisielle butikker, type xxx store. Hadde det dreid seg om "gross revenue" derimot, ville inntektene omfattet inntektene man får fra å selge supportereffekter via en tredjepart (tenk G-Sport og store sportsvarehus man typisk finner i Asia). Sistnevnte er dog kun en teori, så det er godt mulig jeg har trampet solid i salaten. Men det å påstå at Olympique Marseille tjener mer enn selveste Manchester United på supportereffekter er ganske oppsiktsvekkende. Og vennligst, ikke gjør dette om til en ny diskusjon om hvem som har best supportere. Jeg synes også det høres merkelig ut, men jeg tror at noe av forklaringen kan være at det i Asia selges VELDIG mye falske supporterartikler. Kan ikke tenke meg at dette er tatt med i beregningen. Endret 24. februar 2011 av MagnusW Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Har akkuratt mottatt spørsmål om jeg vil være med å se Liverpool - United, antagelig Kop billett. Jeg har fri og mulighet til å reise. I`ll keep you posted. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Er det noe å vurdere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Kan ta plassen din jeg, Guttorm. Kan fronte en helvetes bra siddis-dialekt når jeg må. Endret 24. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Er det noe å vurdere? Ikke så fett å se United pisse LFC i trynet og ta en fjerde strake seier mot EL-laget deres live da. Tror det var det guttis hadde i tankene. 3 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Du sa noe lignende før FA-kampen også. Var bare en dive fra Barbie som var forskjellen der. 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Soleklar straffe. Dive meg i rævva! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Var bare en dive fra Barbie Hehe, du fikk meg til å tenke på denne. http://www.youtube.com/watch?v=kZpapsRcQgk Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Det var også en dive ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Tenkte du ikke på dette altså? http://www.youtube.com/watch?v=prncWfmTQqE http://www.youtube.com/watch?v=lP-_es_sbKI&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=QA47ZTBnlyw&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=apB0svey9M4&feature=related Lenke til kommentar
Populært innlegg Big Tone Skrevet 24. februar 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Var bare en dive fra Barbie Hehe, du fikk meg til å tenke på denne. http://www.youtube.com/watch?v=kZpapsRcQgk Du er ca en måned for sein for at den skal svi for Pool gjengen 14 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 @Big Tone: Word 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Var bare en dive fra Barbie Hehe, du fikk meg til å tenke på denne. Du er ca en måned for sein for at den skal svi for Pool gjengen Evt. to uker for tidlig. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Vi trenger, tro det eller ei en ny spiss. N'Gog er ubrukelig. Som backup for det som etter hvert skal bli det faste spissparet, Suarez og Carroll, så er han alt for dårlig. Håper vi kjøper en billig, men ung og lovende spiss til sommeren som kan ta over N'Gogs jobb. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Er jo nesten logisk det da, når Liverpool spilte med en spiss (Torres) trengte vi en bedre ersatter, nå som Liverpool spiller med to spisser(sannsynligvis Suarez og Carroll) gjør ikke det N'Gog noe bedre å ha som erstatter. Bedre benk trenger vi. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Klart, men det føles samtidig litt feil å kun prioritere spisser når vi vet at f. eks. venstrebackplassen kunne trengt noe nytt. Men ja takk til alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Vil si at ving er førstepri. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Eden Hazard... Men ja, det og VB. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2011 Ville lett tatt to vinger over en ving og en venstreback. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå