Varmo Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Carroll ser bra ut. Trener for fullt med laget nå, og det gikk i går rykter om at han kanskje kunne bli innvolvert allerede mot Sparta. Det er nok veldig tvilsomt, men ser ikke på det som noen umulighet at han kan være med i troppen mot WH. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Elsker bildene med Carroll og Kenny i lag . Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Jepp, håper han blir å finne på benken i det minste mot West Ham. Selv om vi har lyst å se han spille nå må vi være forsiktige med å hive han inn for tidlig. Muskelrift kan bli langt mer alvorlig enn det egentlig er om spillere matches uten å ha kommet seg fra skaden. Uvirkelig kontrast å se Kenny på treningsfeltet og Hodgson i sine siste dager. Får krysse fingrene for at Blackpool tar poeng mot Spurs i dag. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Best friends forever Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Umulig å ikke bli glad inni seg når man ser slikt nussedusseluciousness! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Away from the pitch, Dalglish and Carroll were photographed enjoying a Boyzone concert at the city's Liverpool Echo arena on Monday night. "Well, it wasn't a date! He just happened to be there," joked Dalglish. "I was with Marina and her mum, so I wasn't the oldest person there! "It was a good concert. Ronan (Keating) came yesterday morning with his little boy and we fixed him up with a shirt, he watched training for a while and then they went to rehearse. "I think Andy might have enjoyed it a wee bit better than me!" LFC.tv Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Også Boyzone da. Er vel derfor Dalglish ser så alvorlig ut. Tenkte jeg og, men det er nesten alltid morsomt å være på konsert uansett hvem som spiller. Ole Ivars er kanskje unntaket. Fine bilder. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Det kan jeg skrive under på. Kanskje den beste konserten jeg har vært på rent stemningsmessig er Ke$ha, og det sier jo litt. Men det tok glatt av. Musikken trenger ikke (nødvendigvis) eie for at en konsert skal være moro. Ser frem til fredag dog, kvalitetskonsert med Foo Fighters. ^^ Boyzone skal spille her i byen på lørdag faktisk, må kanskje dra etter å ha sett hvordan Carroll og Kenny koser seg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Ganske lite som skjer for tiden, lite å snakke om. Litt kjedelig merker jeg, jaja. Veldig enig, dog stor fallhøyde etter DET overgangsvinduet? Føler jeg er i litt vakum for tiden som supporter, veldig ivrig etter å se laget toppet og forsette med masse PL kamper. Husker jeg så det orginale bildet der og tenkte det kunne bli enda finere. Edit: Konchesky putta akkurat for Robin Hood og Co. Endret 22. februar 2011 av guttorm Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Ser ut som vi får en håndsrekning fra Blackpool idag http://vglive.no/#match=10003038 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Haha, 3-0 til pool! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Haha, 3-0 til pool! Første gang et av Pool-lagene leder så mye denne sesongen? 3 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Haha, 3-0 til pool! Første gang et av Pool-lagene leder så mye denne sesongen? Lol, ja faktisk så tror jeg det Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 8 poeng... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2011 NÅ er det bra med lilverpool, og fuckings luis suarez! Carrol-baby er snart klar og da blir det FUULL ACTION!! Gleder meg til å jule manchester undited på Anfield 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2011 Tror kanskje han er drita til vanlig smågal, dette innlegget skrev han når han var edru. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 23. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2011 Hvilke størrelser er "Medium" på Liverpool shopen i england. Vurdere å bestille meg liverpool utstyr Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2011 Hvilke størrelser er "Medium" på Liverpool shopen i england. Vurdere å bestille meg liverpool utstyr http://store.liverpoolfc.tv/popUp.aspx?cms_content_path=/CustomerServices/SizeGuide Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 23. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2011 Hvilke størrelser er "Medium" på Liverpool shopen i england. Vurdere å bestille meg liverpool utstyr http://store.liverpoolfc.tv/popUp.aspx?cms_content_path=/CustomerServices/SizeGuide Ok takker for svar ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå