Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, håper han blir å finne på benken i det minste mot West Ham. Selv om vi har lyst å se han spille nå må vi være forsiktige med å hive han inn for tidlig. Muskelrift kan bli langt mer alvorlig enn det egentlig er om spillere matches uten å ha kommet seg fra skaden. Uvirkelig kontrast å se Kenny på treningsfeltet og Hodgson i sine siste dager. Får krysse fingrene for at Blackpool tar poeng mot Spurs i dag.

Lenke til kommentar
Away from the pitch, Dalglish and Carroll were photographed enjoying a Boyzone concert at the city's Liverpool Echo arena on Monday night.

"Well, it wasn't a date! He just happened to be there," joked Dalglish. "I was with Marina and her mum, so I wasn't the oldest person there!

"It was a good concert. Ronan (Keating) came yesterday morning with his little boy and we fixed him up with a shirt, he watched training for a while and then they went to rehearse.

"I think Andy might have enjoyed it a wee bit better than me!"

LFC.tv

Lenke til kommentar

Det kan jeg skrive under på. Kanskje den beste konserten jeg har vært på rent stemningsmessig er Ke$ha, og det sier jo litt. :p Men det tok glatt av. Musikken trenger ikke (nødvendigvis) eie for at en konsert skal være moro. Ser frem til fredag dog, kvalitetskonsert med Foo Fighters. ^^ Boyzone skal spille her i byen på lørdag faktisk, må kanskje dra etter å ha sett hvordan Carroll og Kenny koser seg. :p

Lenke til kommentar

Ganske lite som skjer for tiden, lite å snakke om. Litt kjedelig merker jeg, jaja.

Veldig enig, dog stor fallhøyde etter DET overgangsvinduet?

Føler jeg er i litt vakum for tiden som supporter, veldig ivrig etter å se laget toppet og forsette med masse PL kamper.

Husker jeg så det orginale bildet der og tenkte det kunne bli enda finere.

Edit: Konchesky putta akkurat for Robin Hood og Co.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...