edge Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Leser at Juventus ikke vil kjøpe ut Aquilani. Håper han kommer tilbake og blomstrer under Kenny! red: Kilde Endret 20. februar 2011 av edge 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Tror ikke Aqui blir en hit i PL uansett. Mye bedre om vi får de £13-14m for han som klausulen tilsier og at vi heller kjøper en ny midtbanespiller. (Young,Adam, begge er/var jo sterkt linket). Det som skjer nå er at Juventus prøver å få Aquilani billigere enn hva klausulen er på. De har sikkert fått med seg hva som skjer i transferverdenen og ser at Liverpool er lette å presse både opp og ned i priser. Var jo en eller annen kar i Ajax som gikk ut i media og sa hvor fornøyd han var med å ha presset prisen for Suarez til det yttereste. Og vi gidde etter på Carroll også. Nei faen heller om vi skal gi etter på forsøket til Juve. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Haha de er ikke interessert i å kjøpe? Etter hva jeg har hørt storspiller Aqui i Juve. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Han gjør det, er fast på laget og scorer/målgivende regelmessig. Som jeg sier prøver de bare å presse prisen ned for Liverpool har vært enkle på det området de siste årene. Juve er nok veeldig intr. i å kjøpe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Er nok prisen Juve er usikkre på, ikke prestasjonen til Aquaman. Personlig vil jeg gjerne se han tilbake, flott å ha på banen eller på benken. Latterlig av Roy å låne han bort, lurer på om vi noen gang får vite hva som skjedde bak kulissene i sommer. Endret 20. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Juventus har mye penger å rutte med, sånn egentlig. Problemet er at den forrige ledelsen, og til dels den som er nå kastet rundt seg med type Benitez kjøp, altså dyre middelmådigheter, og da har klubben sannsynligvis ikke 15-16 millioner euro å hive etter Aquilani neste sommer, om ikke vi vil ha inn enda flere middelmådigheter i andre posisjoner. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Wow, litt av en avskjeds"fest" de hadde ordna for Suarez nå når han var der i helgen for å si farvell og takk for seg . Kan sees her: http://www.eredivisie.nl/video/autoplay/34077/het_afscheid_van_luis_suarez_-_volledige_versie.html Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Steike, det gleder meg at en spiller vi har kjøpt får en sånn avskjed i gammle klubben Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Suarez står som eksempel på at det er meget mulig å forlate en klubb på en verdig måte. Så lenge det gjøres på riktig måte (og til riktig klubb). Godt å se at det hvertfall er noen spillere som fortsatt holder visse verdier sentralt, og glad for at han nå er en av oss. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Veldig verdig avskjed, og flott å se både fra Ajax, deres supportere og Luis. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Ganske lite som skjer for tiden, lite å snakke om. Litt kjedelig merker jeg, jaja. Ligger ann til en ny kjedelig EL kamp på torsdag hvertfall. Men håper vi stiller litt friskere og mer offensivt enn forrige gang altså. Har lyst å gå til topps i denne turneringen, ville i hverfall vært et plaster på såret etter (nok)en horribel sesong. Endret 21. februar 2011 av Smågal Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Satser på en bedre forestilling på torsdag enn det vi presterte i Praha. Det tror jeg vi skal klare også. Forhåpentligvis har vi Gerrard og Agger klare også. Nice bilde forresten Smågal. Ble ny wallpaper for min del. Hadde det samme bildet bare i litt annen versjon. Likte dette bedre Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Kenny og Carroll var visstnok sammen på Boyzone-konsert i Echo Arena i går. Herlig 9 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Først: Hahahah. Second: Kjerringa nede til venstre så mildt sagt scary ut. Kona til Woy perhaps. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Også Boyzone da. Er vel derfor Dalglish ser så alvorlig ut. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Kenny lærer sikkert Carroll hvordan en skal ha det morro uten alkohol. Teambuilding på sitt beste, det der. Latterlig bra bilde, hva er Boyzone egentlig kjent for av sanger? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Latterlig bra bilde, hva er Boyzone egentlig kjent for av sanger? Dere mest spilte sang på Spotify: http://www.youtube.com/watch?v=2Uo3KB0xLeg Endret 22. februar 2011 av Kun10kr Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) No Matter What, nachspiel-sang nr. 1. http://www.youtube.com/watch?v=7eul_Vt6SZY Edit: 10-ern, det der er da Ronan Keating solo, som det står i introen til videoen. Endret 22. februar 2011 av Hewitt 1 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Thanks lads, da fikk jeg flashback til barndommen min. S Club 7 bl.a. 90-tallet var spesielt, men de hadde X-files... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 S Club 7 var tider ja. Spesielt Rachel Stevens. Adder en liten samling bilder fra dagens trening på Melwood. Slikt varmer et Liverpoolhjerte når vi ikke har hatt skikkelige kamper på noe som virker som en evighet. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå