Suburbian Hero Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det er også flere Liverpool-supportere som ikke vil ha Heinze inn på laget. Slik som meg og flere andre... King Kenny tror Benayoun blir stor Skulle ikke forundre meg om mannen ble stor i den helrøde drakten. Han har de kvalitetene som skal til for det. Siden han kan spille både som ving, og sentral midtbane gir han viktig bredde i stallen. Jeg tror dette var en av grunnene til at Rafa hentet ham... Det blir tippet på Liverpool.no at vi vil stille med vårt beste lag i kampen mot Feyenord i kveld. Da tipper jeg det vil se sånn ut: ---Reina--- ---Finnan---Agger---Carragher---Riise--- ---Pennant/Benayon---Gerrard---Alonso/Mascherano---Babel/Kewell--- ---Kuyt---Torres--- Håper på at Voronin blir benyttet reserve... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ja tror nok majoriteten av Nei-siden er United supportere. 9210905[/snapback] Jeg stemte nei. Vil ikke ha Heinze. Han passer ikke inn i laget i det hele tatt. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg vet egentlig ikke. Det var nok egentlig bare noe jeg sa. Det jeg egentlig mener er at jeg har store problemer med at han kommer fra Man.u. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Stemmer, men det er du helt sikkert ikke alene om. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Jeg stemte også nei, men har ikke sååå store problemer med at han kommer fra United, det er heller det at han spilte ræva i fjor, og jeg ikke tror han kommer seg opp til toppformen igjen. Liker spillestilen hans though. Edit: Tror og håper vi får se Torres og Voronin på topp i dag. Gleder meg hvertfall skikkelig til kampen! Endret 5. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ja tror nok majoriteten av Nei-siden er United supportere. 9210905[/snapback] Det tror ikke jeg. Foreløpig er det bare de som har svart nei, som har begrunnet svaret sitt, og som du kan se så er det Liverpool-supportere alle sammen, bortsett fra Manx til slutt nå. Hadde imidlertid trodd at det ville vært jevnere, for det er jo mange tidligere som har gitt uttrykk for at de ønsker Heinze. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Tror og håper vi får se Torres og Voronin på topp i dag. Gleder meg hvertfall skikkelig til kampen! 9211762[/snapback] Det håper jeg også, selv om jeg håper at Kuyt snart skal score igjen også. Det synes jeg han fortjener etter all den arbeidsinnsatsen han har nedlagt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ja tror nok majoriteten av Nei-siden er United supportere. 9210905[/snapback] Det tror ikke jeg. Foreløpig er det bare de som har svart nei, som har begrunnet svaret sitt, og som du kan se så er det Liverpool-supportere alle sammen, bortsett fra Manx til slutt nå. Hadde imidlertid trodd at det ville vært jevnere, for det er jo mange tidligere som har gitt uttrykk for at de ønsker Heinze. 9211794[/snapback] Jeg ser ikke logikken din. Er vel heller det at Liverpool supporterene som svarer nei føler de må begrunne det, mens United supportere ikke trenger si det åpenbare. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Tror og håper vi får se Torres og Voronin på topp i dag. Gleder meg hvertfall skikkelig til kampen! 9211762[/snapback] Det håper jeg også, selv om jeg håper at Kuyt snart skal score igjen også. Det synes jeg han fortjener etter all den arbeidsinnsatsen han har nedlagt. 9211809[/snapback] Er ganske sikker på at Kuyt klarer seg bra uansett. Voronin har vi ikke sett på en stund nå, og både han og Torres trenger nok så mye kamptrening som mulig. Jeg sitter alikevel med en liten følelse av at Torres blir benka og at det blir Kuyt/Voronin da. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Da har vi sørget for LiveSport247-abonnement og er klar til årets siste oppkjøringskamp før the real deal starter Jeg vil se følgende lag (med utgangspunkt i at det stemmer at vi skal stille med antatt beste): ----------------- Reina ----------------- Finnan ---- Carra ---- Agger ---- Riise Pennant -- Gerrard -- Alonso -- Kewell --------- Kuyt ------- Torres ------------ Evt. ----------------- Reina -------------------- Finnan ---- Carra ---- Agger ----- Riise --------- Mascherano ---- Alonso -------- ---------------- Gerrard ------------------- -- Pennant -------------------- Kewell ---- ------------------ Torres ------------------- Siste alternativ skjer jo ikke, men likevel, lov å håpe Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Vil du virkelig ha to defensive midtbaner? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg kan bare se én defensiv midtbane. Hvor er den andre? Har ikke noe imot en defensiv midtbane, men det må i så fall veies opp med at Gerrard IKKE spiller på høyrekanten og at vi har to gode vinger, samt kongespissen Torres. Ellers funker det dårlig, tror jeg. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg kan se Masche og Alonso, det er to relativt defensive midtbanespillere. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ja, men det er ikke to defensive midtbaner. Men var vel kanskje det Hyrlen mente. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Oh, jeg tok den ikke før nå. :\ Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hva gjør livesport247? Gir deg linker til TVAnts, Sopcast osv? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Nei, det er et mye bedre streamingprogram. Koster 24 kroner i uka, men det er verdt det. Du får mye bedre kvalitet og mer stabile og gode linker. Og du slipper å lete opp linker på forum og slikt, alt ligger på nettsiden der når du har laget konto og betalt. Anbefales å prøve det ut en ukes tid med noen gode fotballkamper hvert fall, jeg er godt fornøyd. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Riise er bedre enn Heinze. Liverpool trenger han ikke. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Uansett er det ikke allverden av cover på venstrebacken. Aurelio har til gode å overbevise over tid + at han vel er skadet ennå. Ergo: Det trengs en ny back uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå