Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke Aqui blir en hit i PL uansett. Mye bedre om vi får de £13-14m for han som klausulen tilsier og at vi heller kjøper en ny midtbanespiller. (Young,Adam, begge er/var jo sterkt linket). Det som skjer nå er at Juventus prøver å få Aquilani billigere enn hva klausulen er på. De har sikkert fått med seg hva som skjer i transferverdenen og ser at Liverpool er lette å presse både opp og ned i priser. Var jo en eller annen kar i Ajax som gikk ut i media og sa hvor fornøyd han var med å ha presset prisen for Suarez til det yttereste. Og vi gidde etter på Carroll også. Nei faen heller om vi skal gi etter på forsøket til Juve.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er nok prisen Juve er usikkre på, ikke prestasjonen til Aquaman.

Personlig vil jeg gjerne se han tilbake, flott å ha på banen eller på benken. Latterlig av Roy å låne han bort, lurer på om vi noen gang får vite hva som skjedde bak kulissene i sommer.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Juventus har mye penger å rutte med, sånn egentlig. Problemet er at den forrige ledelsen, og til dels den som er nå kastet rundt seg med type Benitez kjøp, altså dyre middelmådigheter, og da har klubben sannsynligvis ikke 15-16 millioner euro å hive etter Aquilani neste sommer, om ikke vi vil ha inn enda flere middelmådigheter i andre posisjoner.

Lenke til kommentar

Ganske lite som skjer for tiden, lite å snakke om. Litt kjedelig merker jeg, jaja. Ligger ann til en ny kjedelig EL kamp på torsdag hvertfall. Men håper vi stiller litt friskere og mer offensivt enn forrige gang altså. Har lyst å gå til topps i denne turneringen, ville i hverfall vært et plaster på såret etter (nok)en horribel sesong.

 

liverpoolred.jpg

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Satser på en bedre forestilling på torsdag enn det vi presterte i Praha. Det tror jeg vi skal klare også. Forhåpentligvis har vi Gerrard og Agger klare også.

 

Nice bilde forresten Smågal. Ble ny wallpaper for min del. Hadde det samme bildet bare i litt annen versjon. Likte dette bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...