Varmo Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Hva er den BH-en alle trener med for noe? GPS-shit. Vet ikke hva det er godt for, men sikkert noe greier de måler. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Måler hjerterytme og sånne ting. Er vel heller ikke helt umulig at Andy er på benken mot West Ham borte neste helg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Carroll tilbake mot Utd hadde vært glimrende! Fikk ikke sett Wigan-kampen, men har sett oppsumeringer, og Suarez virker veldig frisk. Synd med to stolpeskudd, virker som en veldig smart spiller faktisk. Takk til Termo for oppdateringer under kampen også . Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 BH-en måler vel hvor mye de har løpt ila treningsøkten. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 15. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2011 Ifølge Tony Barrett er Sterling, Coady, Flanagan og Robinson med i troppen til Praha-kampen. Hvis Sterling får spille blir han den yngste spilleren som har spilt for oss i en offisiell kamp. Creds til King Kenny, selv om jeg regner med ingen av dem får spilletid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Syns Sterling kan få prøve seg, spesielt om Liverpool tar ledelse tidlig. Er ''bare'' Europaleague uannsett. Bruk den cupen til øvelse for kidza\benksliterne. N'Gog og Suarez på topp fra start. Selv om jeg har mistet troen på førstnevte, så netter han ofte i Europakampene. Endret 16. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Suarez kan vel ikke spille i EL? Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Syns Sterling kan få prøve seg, spesielt om Liverpool tar ledelse tidlig. Er ''bare'' Europaleague uannsett. Bruk den cupen til øvelse for kidza\benksliterne. N'Gog og Suarez på topp fra start. Selv om jeg har mistet troen på førstnevte, så netter han ofte i Europakampene. Suarez kan ikke spille i EL fordi han har spilt der med Ajax, så da håper jeg på N'gog-Patcheco, selv om jeg personlig tror det blir N'gog-Kuyt Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Når Liverpool vant UEFA-cupen i 2000/2001, var det ikke da slik at de fikk kvalik til CL kun fordi de var vinnere av UEFA-cupen (EL)? I såfall, gjelder det ennå? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Er ikke helt sikker på hvordan det var den gangen, men er hvertfall ikke sånn nå. Vinner av EL er direkte kvalifisert til neste sesongs EL-gruppespill. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Ifølge Tony Barrett er Sterling, Coady, Flanagan og Robinson med i troppen til Praha-kampen. Hvis Sterling får spille blir han den yngste spilleren som har spilt for oss i en offisiell kamp. Creds til King Kenny, selv om jeg regner med ingen av dem får spilletid. Må si at jeg er meget optimistisk med tank på fremtiden, her er det mange spennende unggutter som fort kan bli å finne på førstelaget i årene som kommer, spesielt Sterling og Coady virker meget lovende. Gleder meg... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Synes Sterling virker litt svak fysisk, dog er det mulig jeg tar feil. Han er jo svært ung enda. Hadde gledet meg mer om Pacheco fikk spille fra start egentlig. Jack Robinson er vell den yngste som har debutert for Liverpool FC, det ga ikke akkuratt noen store utslag i karriæren så langt. I situasjoner som denne er det godt å vite at særdeles få vet bedre hva som bor i de unge enn Kenny selv, så jeg overlater det helt og fullt til han Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Sterling er et ekstremt talent. Men har fysikken til ei jente på 12, så et innhopp er veldig usansynlig. Hadde selvfølgelig vært veldig morsomt å se ~10minutter med han på Torsdag om vi leder med 4-5 mål men.. http://www.youtube.com/watch?v=gbDxiKM0c8M&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=WR-moFM_YlE&feature=related Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Det har gjør på 0:18 i den første filmen er jo ekstremt! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Ok? Du tenker på når forsvareren soser ballen bakover? 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Ok? Du tenker på når forsvareren soser ballen bakover? Uh, whaa? Han tenker sikkert på når han tar en overstegsfinte som ikke heeelt sitter der, så tar han en tunell på forsvareren og runder han enkelt. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Hvis du tar av deg de kull-innsmurte brillene dine, og prøver å se hva som faktisk skjer, istedenfor å måtte kritisere alt og alle og bare komme med vås som kun er ment som provokasjon, så ser du at etter den halvveis mislykkede overstegsfinta, så skyver han først ballen utover med yttersiden av foten, for deretter å skyve den inn igjen meget kvikt. Derav et ekstremt triks. 7 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Ok? Du tenker på når forsvareren soser ballen bakover? Uh, whaa? Han tenker sikkert på når han tar en overstegsfinte som ikke heeelt sitter der, så tar han en tunell på forsvareren og runder han enkelt. Såg det nå. Beklager smågal. Fine den. Men ikke veldig ekstrem. Dårlig forsvarsspill derimot. Guttunger. Hvis du tar av deg de kull-innsmurte brillene dine, og prøver å se hva som faktisk skjer, istedenfor å måtte kritisere alt og alle og bare komme med vås som kun er ment som provokasjon Så kul du er. Endret 16. februar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 Så kul du er. Føler du til tider er hakket kulere enn jeg nettopp presterte å være. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå