Varmo Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=zBFjHRTMRkY Anbefaler denne. En liten oppsummering om hva som skjedde i/med SOS i 2010. Fantastisk tiltak som fortjener all mulig støtte. 4 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Et ekstremt triks? Det var bra gjort, for all del, men det var langt ifra noe ekstremt med det. Jeg har lest litt om Sterling, og jeg håper egentlig (for deres del) at han er bedre enn "skrytevideoen" for der så han ut som en spiller uten skuddfot og innleggsfot. Det eneste jeg fikk ut av videoen var at han er raskere enn gjennomsnittet og kan slå ballen igjennom beina. Dette er ekstremt: 3 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hva er så ekstremt med det der da? To enkle såledragninger og et helspark? Utføres hver dag på treningsfeltet her i den lokale 3.div klubben . 6 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Her har vi blant annet Sterling sine 5 mål i youth cup. http://www.youtube.com/watch?v=KVVB9nngJZc 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Fantastisk tiltak som fortjener all mulig støtte. Skulle ønske de kunne tatt offentlig avstand fra denne videoen Lagt seg flate og fortalt hvordan og hva som egentlig skjedde her. Til de gjør det, vil jeg aldri støtte dem 100%, for det er bra så ufattelig low life. Ivertfall når man ser på vår egen historie. http://www.youtube.com/watch?v=RlHMyp_jIyw&feature=player_embedded Mange andre klubber har samme ulla hos en bitte liten andel av supporterene. Det er skiltet bak han som spiller som provoserer meg noe jævlig. Endret 18. februar 2011 av guttorm Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Det jeg er litt redd for med Sterling er at han er så jævla liten og spinkel. Ser jo ut som han har fysikken til en 10-åring, og det gjør seg ikke i PL. Så han må nok trene på seg litt før han er aktuell for det. Men håper virkelig vi kan få se han litt. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Sterling er bare 16 år da. Er jo ikke på langt nær ferdig med puberteten en gang. Fysikken kommer, skal dere se Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Vel, alle sammenligner jo Sterling med Owen (håper det er pga alderen, ikke posisjon og spillertype), og Owen debuterte for oss når han var 17. Owen er jo ikke den største i klassen, men han har og hadde hvertfall litt mer kjøtt på kroppen enn Sterling. FInner ikke noe høyde/vekt på han, men at han er i spinkleste laget for å kunne debutere i PL med det første tror jeg vi kan være enige om. Men for all del, kan hende det skjer. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Om han har dårlig fysikk vil jeg vel tro dette kommer med alderen? En 16-åring er vel ikke ferdig med puberteten? Om ikke vet vel det fysiske aparatet godt, og trener han opp i gymen. Burde vel ikke være noe problem det. Bekymrer meg ikke akkurat over dette. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Dersom han trener målrettet så har han en av Premier Leagues mest funksjonelle og imponerende fysikker i løpet av 2-3 år. Det er særs sjeldent at jeg lar meg blende av fysikken til en fotballspiller. Han er dog noen knepp for liten til å bli en god wide reciever. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Har nok litt for lite steroider i blodet til det ja. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg blir stadig forbauset over hvor lavt nivået er når det gjelder fysisk trening av fotballspillere. Selv i store klubber som Manchester United ser du spillere løfte knebøy med dårlig teknikk og for lav belastning. Det er overraskende når man vet hvor mye riktig styrketrening kan forbedre både hurtighet, spenst og duellstyrke. Det å få nok kjøtt på kroppen til å kunne spille fotball bør ikke være noen sak i det hele tatt. Det er verdens enkleste sak. Selv hvis man er totalt talentløs når det gjelder styrketrening. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Kunne ikke sagt meg mer enig, Geir. Her har fotball noe å lære av handegg (og generelt sett amerikansk lagidrett). Ingen forventer at fysikken deres skal være på nivå med friidrettsutøvere hvor det jo tross alt er nesten utelukkende fysikk som gjelder, men de fleste lag kunne nok fått mye valuta for pengene om de jobbet mer med fysisk trening. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Sterling forsetter å score, putta 2 i dag. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Sterling og Coady er så overkill på U-18 nivået. Kanskje på tide å få dem til å spille fast med reservene, sånn Flanagan, Robinson og Suso gjør. Edit: Haha, rart: Salgsannonse på Irwin "Thus, Liverpool FC in gratitude for Steven Irwin’s long term dedication to the club, will allow him to move on as a free transfer." Agenter er noe for seg selv. Vi lar ham gå gratis som takk for alt han har gjort for oss? Er vel strengt tatt fordi han ikke har noen verdi for oss at vi lar ham gå gratis. Endret 19. februar 2011 av OKMarius Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Sterling med 7 mål på 5 dager (2 kamper) 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 LFC Transfer SpeculationsHow to leave properly. Luis Suarez at the Ajax v VVV Venlo game today, Ajax fans sang YNWA for him Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Var mange som sang YNWA i Torres sin første kamp for Chelsea også da. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 I motsetning så var ikke YNWA ment til Torres. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 I motsetning så var ikke YNWA ment til Torres. Ganske sikker på at det var poenget til Daniel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå