Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et ekstremt triks? Det var bra gjort, for all del, men det var langt ifra noe ekstremt med det. Jeg har lest litt om Sterling, og jeg håper egentlig (for deres del) at han er bedre enn "skrytevideoen" for der så han ut som en spiller uten skuddfot og innleggsfot. Det eneste jeg fikk ut av videoen var at han er raskere enn gjennomsnittet og kan slå ballen igjennom beina.

 

 

 

Dette er ekstremt:

2uztftz.gif

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fantastisk tiltak som fortjener all mulig støtte.

 

Skulle ønske de kunne tatt offentlig avstand fra denne videoen

Lagt seg flate og fortalt hvordan og hva som egentlig skjedde her. Til de gjør det, vil jeg aldri støtte dem 100%, for det er bra så ufattelig low life. Ivertfall når man ser på vår egen historie.

http://www.youtube.com/watch?v=RlHMyp_jIyw&feature=player_embedded

 

Mange andre klubber har samme ulla hos en bitte liten andel av supporterene. Det er skiltet bak han som spiller som provoserer meg noe jævlig.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Vel, alle sammenligner jo Sterling med Owen (håper det er pga alderen, ikke posisjon og spillertype), og Owen debuterte for oss når han var 17. Owen er jo ikke den største i klassen, men han har og hadde hvertfall litt mer kjøtt på kroppen enn Sterling. FInner ikke noe høyde/vekt på han, men at han er i spinkleste laget for å kunne debutere i PL med det første tror jeg vi kan være enige om. Men for all del, kan hende det skjer.

Lenke til kommentar

Jeg blir stadig forbauset over hvor lavt nivået er når det gjelder fysisk trening av fotballspillere. Selv i store klubber som Manchester United ser du spillere løfte knebøy med dårlig teknikk og for lav belastning. Det er overraskende når man vet hvor mye riktig styrketrening kan forbedre både hurtighet, spenst og duellstyrke.

 

 

Det å få nok kjøtt på kroppen til å kunne spille fotball bør ikke være noen sak i det hele tatt. Det er verdens enkleste sak. Selv hvis man er totalt talentløs når det gjelder styrketrening.

Lenke til kommentar

Kunne ikke sagt meg mer enig, Geir. Her har fotball noe å lære av handegg (og generelt sett amerikansk lagidrett). Ingen forventer at fysikken deres skal være på nivå med friidrettsutøvere hvor det jo tross alt er nesten utelukkende fysikk som gjelder, men de fleste lag kunne nok fått mye valuta for pengene om de jobbet mer med fysisk trening.

Lenke til kommentar

Sterling og Coady er så overkill på U-18 nivået. Kanskje på tide å få dem til å spille fast med reservene, sånn Flanagan, Robinson og Suso gjør.

 

Edit: Haha, rart: Salgsannonse på Irwin

 

"Thus, Liverpool FC in gratitude for Steven Irwin’s long term dedication to the club, will allow him to move on as a free transfer."

 

Agenter er noe for seg selv. Vi lar ham gå gratis som takk for alt han har gjort for oss? Er vel strengt tatt fordi han ikke har noen verdi for oss at vi lar ham gå gratis.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...