Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Syns Sterling kan få prøve seg, spesielt om Liverpool tar ledelse tidlig. Er ''bare'' Europaleague uannsett. Bruk den cupen til øvelse for kidza\benksliterne.

 

N'Gog og Suarez på topp fra start. Selv om jeg har mistet troen på førstnevte, så netter han ofte i Europakampene.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Syns Sterling kan få prøve seg, spesielt om Liverpool tar ledelse tidlig. Er ''bare'' Europaleague uannsett. Bruk den cupen til øvelse for kidza\benksliterne.

 

N'Gog og Suarez på topp fra start. Selv om jeg har mistet troen på førstnevte, så netter han ofte i Europakampene.

Suarez kan ikke spille i EL fordi han har spilt der med Ajax, så da håper jeg på N'gog-Patcheco, selv om jeg personlig tror det blir N'gog-Kuyt

Lenke til kommentar

Ifølge Tony Barrett er Sterling, Coady, Flanagan og Robinson med i troppen til Praha-kampen. Hvis Sterling får spille blir han den yngste spilleren som har spilt for oss i en offisiell kamp. Creds til King Kenny, selv om jeg regner med ingen av dem får spilletid.

Må si at jeg er meget optimistisk med tank på fremtiden, her er det mange spennende unggutter som fort kan bli å finne på førstelaget i årene som kommer, spesielt Sterling og Coady virker meget lovende.

 

Gleder meg...

Lenke til kommentar

Synes Sterling virker litt svak fysisk, dog er det mulig jeg tar feil. Han er jo svært ung enda. Hadde gledet meg mer om Pacheco fikk spille fra start egentlig.

 

Jack Robinson er vell den yngste som har debutert for Liverpool FC, det ga ikke akkuratt noen store utslag i karriæren så langt.

 

I situasjoner som denne er det godt å vite at særdeles få vet bedre hva som bor i de unge enn Kenny selv, så jeg overlater det helt og fullt til han :)

Lenke til kommentar

Hvis du tar av deg de kull-innsmurte brillene dine, og prøver å se hva som faktisk skjer, istedenfor å måtte kritisere alt og alle og bare komme med vås som kun er ment som provokasjon, så ser du at etter den halvveis mislykkede overstegsfinta, så skyver han først ballen utover med yttersiden av foten, for deretter å skyve den inn igjen meget kvikt. Derav et ekstremt triks.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ok? Du tenker på når forsvareren soser ballen bakover?

Uh, whaa? Han tenker sikkert på når han tar en overstegsfinte som ikke heeelt sitter der, så tar han en tunell på forsvareren og runder han enkelt.

 

Såg det nå. Beklager smågal. Fine den. Men ikke veldig ekstrem. Dårlig forsvarsspill derimot. Guttunger.

 

Hvis du tar av deg de kull-innsmurte brillene dine, og prøver å se hva som faktisk skjer, istedenfor å måtte kritisere alt og alle og bare komme med vås som kun er ment som provokasjon

 

Så kul du er.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...