Hyperio Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Ancelotti er en trener jeg respekterer stort, men det virker som om han får litt lite cred for det han får til. (Kanskje ikke så rart). Likevel er det få ting som er så koslig som å se han i et intervju etter en kamp de har tapt. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 - Jeg kommer aldri til å forlate Liverpool FC Herlig. Captain Fantastic! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Skrevet av avisen Daily Fail. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Kamptråd? Må si Meireles er litt av en flopp.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Kamptråd? Tar ikke mange sekunder å finne den. Link Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Finner ikke søkefunksjonen i mobilversjonen av forumet Oo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Jaja, da ble både seiersrekken og måltørken slått, selvfølgelig var det fitte Wigan som ødla leken. Men Liverpool og Kenny tapte ikke, og det er bra. Spilte også best. Champions League blir ekstremt vanskelig(blir sånn når man ansetter Roy Hogdson i storparten av sesongen) siden Liverpool står med to kamper(39poeng) mer spilt enn Tottenham og Chelsea(44poeng) er det ikke håpløst, men vanskelig. Vinner Sunderland mot Tottenham idag, ser det ikke akkurat lysende ut heller, siden da tar Sunderland steger over Liverpool med 40poeng. Spennede vår det blir det. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Ser det nesten som en fordel at Sunderland vinner. Da har vi i det minste nærmet oss Tottenham med 1 poeng, og det er mye bedre enn om de skulle øke forspranget. Sunderland har jeg ikke troen på i det lange løp, de vil vi nok passere igjen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Spurs spiller virkelig med "drittlag" i dag så tror ikke de vinner ihvertfall. Er bare ikke det samme uten Crouch nå om dagen med VdV bak seg og Bale på kanten osv. Dette er egentlig B-lag selv om det er bare noen små forandringer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Woah, glemte at Gordon kan være drittdårlig. Så jævlig svakt keeperspill at det ikke går an. 1-1. Denne må dere se av Gordon Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 15 år siden Bob Paisley døde i dag. Stor mann, og manager. En vinner som er en stor del av historien til klubben. Legende 6 League Titles 3 European Cups 3 League Cups 1 UEFA Cup 1 European Super Cup 5 Charity Shields Outside the Paisley GatesI heard a Kopite calling Paisley, they have taken you away But you led the great eleven Back in Rome in 77 And the Redmen they're still playing the same way RIP 6 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Så nettopp en fyr i Chelseadrakt og med Torres på ryggen. Han var kanskje 18 år gammel. Historieløse cunt. Tipper han er en aktiv bruker av CFC forumet i Norge. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Hvis Liverpool hadde kjøpt en spiller til den summen så tror eg dere hadde løpt og kjøpt. Men helt sikkert en cunt og Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Så nettopp en fyr i Chelseadrakt og med Torres på ryggen. Han var kanskje 18 år gammel. Historieløse cunt. Tipper han er en aktiv bruker av CFC forumet i Norge. Jeg ville personlig ikke gått til innkjøp av en Torres-drakt før han faktisk hadde prestert noe for klubben, men det er da enda godt å se at det er noen som hjelper til med tilbakebetalingen av de £50 (*10^6). Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Det som provoserer meg enda mer er ei jente i klassen. Fernanwho går til Chelsea, hvem er favorittlaget hennes da? En tusenlapp til den som tipper riktig. Har sett en person gå med blå drakt og nummer 9 på ryggen mens jeg satt med min Liverpool trøye på, fikk noen stygge blikk faktisk. Dette var da dagen etter 1-0 seieren på brua. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Det som provoserer meg enda mer er ei jente i klassen. Fernanwho går til Chelsea, hvem er favorittlaget hennes da? En tusenlapp til den som tipper riktig. CHEEEELSEAAAAA!!!!!!! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Så nettopp en fyr i Chelseadrakt og med Torres på ryggen. Han var kanskje 18 år gammel. Historieløse cunt. Tipper han er en aktiv bruker av CFC forumet i Norge. Haha. Jeg går med Chelsea-drakta med Torres på ryggen. Jeg er 18 år. Lenke til kommentar
Populært innlegg kandinsky Skrevet 14. februar 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Bombe. 10 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Da er du en "historieløs cunt". I følge Liverpool-fans, i allefall. Lulz! Morsomt at Liverpool-fansen fremdeles gråter over salget av Torres. Hysterisk! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Jefe er timetraveller og kommer med fornærmelser før noen forstår at det er en. Awesome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå