Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jaja, da ble både seiersrekken og måltørken slått, selvfølgelig var det fitte Wigan som ødla leken. Men Liverpool og Kenny tapte ikke, og det er bra. Spilte også best.

 

Champions League blir ekstremt vanskelig(blir sånn når man ansetter Roy Hogdson i storparten av sesongen) siden Liverpool står med to kamper(39poeng) mer spilt enn Tottenham og Chelsea(44poeng) er det ikke håpløst, men vanskelig.

 

Vinner Sunderland mot Tottenham idag, ser det ikke akkurat lysende ut heller, siden da tar Sunderland steger over Liverpool med 40poeng.

 

Spennede vår det blir det.

Lenke til kommentar

15 år siden Bob Paisley døde i dag. Stor mann, og manager. En vinner som er en stor del av historien til klubben. Legende

 

PAISLEY5.JPG

 

6 League Titles

3 European Cups

3 League Cups

1 UEFA Cup

1 European Super Cup

5 Charity Shields

 

n_liverpool_fc_anfield-1127398.jpg

 

Outside the Paisley Gates

I heard a Kopite calling

Paisley, they have taken you away

But you led the great eleven

Back in Rome in 77

And the Redmen they're still playing the same way

RIP

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Så nettopp en fyr i Chelseadrakt og med Torres på ryggen. Han var kanskje 18 år gammel. Historieløse cunt. Tipper han er en aktiv bruker av CFC forumet i Norge.

Jeg ville personlig ikke gått til innkjøp av en Torres-drakt før han faktisk hadde prestert noe for klubben, men det er da enda godt å se at det er noen som hjelper til med tilbakebetalingen av de £50 (*10^6).

Lenke til kommentar

Det som provoserer meg enda mer er ei jente i klassen.

Fernanwho går til Chelsea, hvem er favorittlaget hennes da? En tusenlapp til den som tipper riktig.

 

Har sett en person gå med blå drakt og nummer 9 på ryggen mens jeg satt med min Liverpool trøye på, fikk noen stygge blikk faktisk. Dette var da dagen etter 1-0 seieren på brua.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...