Hyperio Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Kuyt scorte forresten nettopp han og. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Fant en fin film jeg ikke hadde sett før, verdt en kikk selv om den er litt lang. http://www.youtube.com/watch?v=YHtjmofqBeM Enig. Herlig film! Lenke til kommentar
Dragev71 Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Hei, Har tenkt meg til Liverpool for å se kampen mot Manch City. Denne er satt opp til søndag 10. april. Er det noen som vet om kampen kan bli flyttet til mandag? Dvs hvor trykt er det å bestille flybilleter nå? Gode tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Denne kampen er vel plukket ut til TV-sending allerede siden den er satt opp til søndag nå? I så fall burde det gå greit. I tillegg er det Europa League torsdagen før og etter kampen, hvilket vil si at hvis et eller begge av lagene går videre til kvartfinalene der (noe som er ganske sannsynlig) så vil kampen hvert fall ikke bli flyttet til lørdag eller mandag grunnet for få hviledager til neste kamp. Så City-kampen ser bra ut til å gå som planlagt nå, men det er alltid en viss risiko ved fotballkamper, kamper har blitt flyttet på kortere varsel før. Men jeg tror jeg ville vært trygg på å bestille til denne. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Fant en fin film jeg ikke hadde sett før, verdt en kikk selv om den er litt lang. http://www.youtube.com/watch?v=YHtjmofqBeM Noen som egentlig vet hva som skjedde med Vladimir smicer? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Smicer dro til Bourdaux som bosman om jeg ikke tar helt feil. Der var han i en par sesonger, før han avsluttet karrieren i Slavia Praha, som er moderklubben hans. Fy faen for en finale det var. Får tårer i øynene når jeg ser filmen, sinnsykt! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Ryktes at Jojo kan være ute for sesongen. Leddbåndskade i kneet er langt fra behagelig og vil nok sitte på sidelinjen i minimum 12 uker. ''Dægger'n'' har likt det han har sett av Jojo i år, brukt han masse. Så litt synd for utviklingen hans at han blir borte så lenge. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Vell, ser ikke ut som Kelly ble så affisert av sin langtidsskade, la oss håpe Jojo er samme ulla. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Ryktes at Jojo kan være ute for sesongen. Leddbåndskade i kneet er langt fra behagelig og vil nok sitte på sidelinjen i minimum 12 uker. ''Dægger'n'' har likt det han har sett av Jojo i år, brukt han masse. Så litt synd for utviklingen hans at han blir borte så lenge. Veldig synd. Jeg tror det er mange som ikke ser hvor talentfull Shelvey faktisk er. Gutten er bare 18, men kommer allikevel innpå banen og kommanderer folk rundt seg, tar alle dødballer, sprer presise pasninger og kommer i gode posisjoner osv. Tror ikke det er tilfeldig at det er han som er kapteinen på U-19 landslaget til England for å si det sånn. Tror vi kommer til å ha mye glede av Shelvey i årene som kommer. Endret 10. februar 2011 av OKMarius Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Håper Gerrard blir klar til Wigan. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Fant en fin film jeg ikke hadde sett før, verdt en kikk selv om den er litt lang. http://www.youtube.com/watch?v=YHtjmofqBeM Hærlig film og husker godt den redningen av Dudek, helt syk. Tårere i øugene. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Det jeg husker best fra Istanbul er at på 45min så fikk faren min en melding hvor det stod HAHAHAH. Den kom fra broren min som er ManU suporter. Husker bare hvor mye vi flirte når Alonso puttet den siste YNWA Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Roman er klar til å legge 250mill på bordet for Kaka Den mannen har for mye penger. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Gleder meg til 2013 når regelen slår gjennom (husker ikke hva den heter). Da får de det gøy med pengebruken sin. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Andy Carroll traningpics! la de i spoiler Endret 11. februar 2011 av Jefe 5 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Med ball allerede. Virker lovende. So long til de som trodde på at han var ute for sesongen. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Ryktene gikk på muskelrift, ikke brekte bein. 2 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg regner med mange av dere har fått med dere at Roy er klar for WBA? Ser frem til å oppleve mer av dette utover våren Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Med ball allerede. Virker lovende. So long til de som trodde på at han var ute for sesongen. Skaden skal vel være av den typen feks Woodgate har hatt. Så får man se om han kommer tilbake for fullt eller blir like skadeforfulgt. Det er umulig å si. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Må vel være bare meg, men jeg syns det er herlig å lese slike kommentarer fra andre lags supportere, spesielt etter å ha sett en slik video som den Istanbul-videon ovenfor: "I am FC Barcelona supporter but Liverpool has something different, is a different club. And of course this is the best match I have ever seen. Come on Reds! I wish in a years see you in the final of the champions league because this year is already impossible. You'll never walk alone." Synes det er rett og slett smilevekkende å lese slikt jeg. Godt at ikke alle supportere er som de fleste supportere er... Ah, det må jeg spørre: Hva syns folk om Carlo Ancelotti? Litt random, men ja... Har igrunnen bare gode ting å si om den mannen jeg, til tross for at han har ledet og leder en klubb jeg ikke liker noe særlig til å begynne med. Han er en nice person, utrolig god manager og er utrolig god til å få frem spillere i verdensklasse med teamet sitt. Man kan si mye om en erkerival sin manager, men man har vel neppe mye negativt å si om Ancelotti. Håper faktisk at han får vist hva han får gjort med Chelsea jeg, så lenge de failer mot oss da... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå