Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne kampen er vel plukket ut til TV-sending allerede siden den er satt opp til søndag nå? I så fall burde det gå greit. I tillegg er det Europa League torsdagen før og etter kampen, hvilket vil si at hvis et eller begge av lagene går videre til kvartfinalene der (noe som er ganske sannsynlig) så vil kampen hvert fall ikke bli flyttet til lørdag eller mandag grunnet for få hviledager til neste kamp. Så City-kampen ser bra ut til å gå som planlagt nå, men det er alltid en viss risiko ved fotballkamper, kamper har blitt flyttet på kortere varsel før. Men jeg tror jeg ville vært trygg på å bestille til denne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ryktes at Jojo kan være ute for sesongen. Leddbåndskade i kneet er langt fra behagelig og vil nok sitte på sidelinjen i minimum 12 uker.

 

''Dægger'n'' har likt det han har sett av Jojo i år, brukt han masse. Så litt synd for utviklingen hans at han blir borte så lenge.

Lenke til kommentar

Ryktes at Jojo kan være ute for sesongen. Leddbåndskade i kneet er langt fra behagelig og vil nok sitte på sidelinjen i minimum 12 uker.

 

''Dægger'n'' har likt det han har sett av Jojo i år, brukt han masse. Så litt synd for utviklingen hans at han blir borte så lenge.

 

Veldig synd. Jeg tror det er mange som ikke ser hvor talentfull Shelvey faktisk er. Gutten er bare 18, men kommer allikevel innpå banen og kommanderer folk rundt seg, tar alle dødballer, sprer presise pasninger og kommer i gode posisjoner osv. Tror ikke det er tilfeldig at det er han som er kapteinen på U-19 landslaget til England for å si det sånn.

 

Tror vi kommer til å ha mye glede av Shelvey i årene som kommer.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Må vel være bare meg, men jeg syns det er herlig å lese slike kommentarer fra andre lags supportere, spesielt etter å ha sett en slik video som den Istanbul-videon ovenfor: "I am FC Barcelona supporter but Liverpool has something different, is a different club. And of course this is the best match I have ever seen. Come on Reds! I wish in a years see you in the final of the champions league because this year is already impossible. You'll never walk alone."

 

Synes det er rett og slett smilevekkende å lese slikt jeg. Godt at ikke alle supportere er som de fleste supportere er...

 

Ah, det må jeg spørre: Hva syns folk om Carlo Ancelotti? Litt random, men ja... Har igrunnen bare gode ting å si om den mannen jeg, til tross for at han har ledet og leder en klubb jeg ikke liker noe særlig til å begynne med. Han er en nice person, utrolig god manager og er utrolig god til å få frem spillere i verdensklasse med teamet sitt. Man kan si mye om en erkerival sin manager, men man har vel neppe mye negativt å si om Ancelotti. Håper faktisk at han får vist hva han får gjort med Chelsea jeg, så lenge de failer mot oss da...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...