Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Dalglish sitt ønske om å dra inn Bobby Mimms noe med saken å gjøre ang. Reina, tro?

Hvordan tenker du? Få inn Mimms for å beholde Reina eller at Reina har lyst å forlate pga Mimms?

 

Sånn sett så var visst Reina skuffet med keepertreneren under i hvert fall Hogdson (vet ikke om han fortsatt er trener).

Lenke til kommentar

Du er ikke fast i 11´ern når du ikke har spilt en kamp for klubben enda.

plz jørgen, du vet like godt som meg at en spiller for 350mill er kjøpt inn for å starte. Men mens jeg skriver dette innser jeg at du kun er ute etter å kverulere. cy@@@

 

Hva er den magiske grensen som skiller en som er kjøpt inn for en halv sesong og så selges, eller en som er kjøpt inn for å sitte skadet på benken, for så å gå på lån kontra start elleveren?

 

Må være over 20 mill pund?

Lenke til kommentar

og Liverpool er blant klubbene med minst engelsk.

:lol: :lol: :lol:

 

Carra,Kelly,Gerrard,Carroll,Johnson. 5 engelske som er faste i 11'ern. Ikke mange andre stor/toppklubber med samme antall. Troll et annet sted du :).

 

Trolle? Virkelig?

 

http://www.talksport.co.uk/magazine/features/2011-01-24/how-english-your-premier-league-team?

 

"19. Liverpool

 

English players in first-team squad: 6

 

Different nationalities in first-team squad: 11"

 

 

Jeg regner med at det der stemmer ganske bra, så da kan man vel si at Liverpool deler plassen med Chelsea og Fulham da alle har 6, med kun Arsenal bak. Ja, de er virkelig på topp hva engelske spillere anngår, du. Er jammen meg få klubber som har flere engelske spillere i "first-team squad". :roll:

 

 

Ser man bort ifra alt det tullet der, så blir det spennende å se hvor Reina går om han stikker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Keane var ikke engang kjøpt inn for å starte kampene, han var nok en del av planen til Rafa som det vart spekulert heftig i om å kjøre en 3-5-2 formasjon, som han prøvde ut også, men uten de rette spillertypene. Hadde Barry komt inn hadde vi nok fått sett planen hans på skikkelig vis. Det var også en stor grunn til at han ville kvitte seg med Alonso, for å gjøre plass til/få penger til Barry.

 

Aqui var et bomkjøp/risikokjøp fordi han var skada når han kom, vært skada mye og aldri hadde spilt i PL. Carroll har allerede bevist han takler PL.

PS: Aquilani gjorde faktisk en del bra ting i PL, 3 assist og 1 mål eller noe sånt på en håndfull med kamper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om Carroll gjør som Suarez å scorer i sin første kamp så blir det nok stille fra de som ser kritisk på overgangen, og som tror han blir en flopp. Husker det var en del negative kommentarer i retning Luis før han spilte sin første match hvor han imponerte med smarte bevegelser, tekniske flikker, og scoring uten å ha spilt kamper på 2 måneder eller trent med laget han nå er en del av.

Lenke til kommentar

Haha, siden når brydde folk seg om hva den ungen sier? Han er bare èn av ti nye her i kategorien som kun skriver tøv. Dessuten må han lese hva jeg skriver før han svarer. Hvem faen bryr seg egentlig om hvor mange engelske det er i pl-squaden til lag når de aldri blir brukt uansett. Det som teller er hvem som starter/spiller regelmessig. Småklubber teller ikke siden de ikke tiltrekker seg attraktive spillere og ofte må bruke fra egne rekker. Som fører til mange engelske.

 

 

Men veldig mange sier at 35mill er ganske stor gambling for Carroll. Og det kan du da ikke være helt fremmed for at folk mener?

Har jeg sagt de? Nei. Har selv uttrykt min skepsis for overgangen, selvom jeg totalt sett er fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er jo bare å bytte ut Kelly med Konchesky da.

Kelly kommer uannsett til å spille ut sesongen. Sett at han holder seg skadefri.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...