Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

...Sa dere om Torres også. Er nok bare å innse at lojalitet er en sjelden vare i fotball. Jeg tror med hånden på hjertet at selv de mest lojale spillerne deres, som feks Gerrard, kunne tenkt seg å spille for United om ikke hatforholdet hadde vært som det er og da er det lett å tenkes at en spanjol kan se fristelsen for stor om vi kommer bankende på døra. Objektivt sett, ikke for å være ekkel, men det er en ganske stor forskjell på å spille for verdens største klubb på mektige Old Trafford kontra den gamle storhet på Anfield. Det ligger historie i veggene på begge arenaer, det skal sies, men å gå fra LFC til United er et steg eller to opp slik tingene har utfoldet seg de siste årene.. Forrest vant også europacupen to ganger i "gamle" dager, man kan ikke opprettholde statusen på slike bragder i flere tiår om suksess i ligaen uteblir.

 

Personlig så håper jeg Reina blir.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jotun: Reina har en utkjøpsklausul på ca £20m og det er han verdt. Men jeg hverken tror eller håper at vi henter spillere fra LFC, selv om spanjakken er en av få jeg finner appetittlig i troppen deres.

 

Han er verdt mer. Og det hjelper ikke om United byr £20m, hvis Reina vil bli (Eller evt. gå til en annen klubb).

Lenke til kommentar

Jotun: Reina har en utkjøpsklausul på ca £20m og det er han verdt. Men jeg hverken tror eller håper at vi henter spillere fra LFC, selv om spanjakken er en av få jeg finner appetittlig i troppen deres.

Og det hjelper ikke om United byr £20m, hvis Reina vil bli (Eller evt. gå til en annen klubb).

Neeeeeeeeeeiii, sier du det

Lenke til kommentar

Tror først og fremst utkjøpsklasulene ble dannet på grunnlag av at Liverpool ble skadig mer skakkkjørt av de forige eierene. Ser ikke for meg at Reina vil reise etter at Kenny har kommet, men man kan aldri si aldri lengere.

 

Dog er jo sjansene for at han havner i United like store som at vi skal vandre på Pluto med det første. Reina er pure class, forstår godt dere har lyst på han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...