Old Game Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 ...Sa dere om Torres også. Er nok bare å innse at lojalitet er en sjelden vare i fotball. Jeg tror med hånden på hjertet at selv de mest lojale spillerne deres, som feks Gerrard, kunne tenkt seg å spille for United om ikke hatforholdet hadde vært som det er og da er det lett å tenkes at en spanjol kan se fristelsen for stor om vi kommer bankende på døra. Objektivt sett, ikke for å være ekkel, men det er en ganske stor forskjell på å spille for verdens største klubb på mektige Old Trafford kontra den gamle storhet på Anfield. Det ligger historie i veggene på begge arenaer, det skal sies, men å gå fra LFC til United er et steg eller to opp slik tingene har utfoldet seg de siste årene.. Forrest vant også europacupen to ganger i "gamle" dager, man kan ikke opprettholde statusen på slike bragder i flere tiår om suksess i ligaen uteblir. Personlig så håper jeg Reina blir. 4 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 vil ikkje lese altfor mykje inn i sitata til Reina endå. Sjølvsagt vil han spele CL, så det kjem ikkje som eit lyn frå blå himmel, men om det er eit hint om at han vil dra tør eg ikkje spekulere i heilt endå. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Adam Wilson Begge de er fra Skottland. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Off... Håper United handler en annen plass. Reina blir for dyr i forhold til hva United sitter igjen med. Mye samme som Chelsea og Torres.... 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jotun: Reina har en utkjøpsklausul på ca £20m og det er han verdt. Men jeg hverken tror eller håper at vi henter spillere fra LFC, selv om spanjakken er en av få jeg finner appetittlig i troppen deres. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 20 mill ja. Det var eg ikke klar over. Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jotun: Reina har en utkjøpsklausul på ca £20m og det er han verdt. Men jeg hverken tror eller håper at vi henter spillere fra LFC, selv om spanjakken er en av få jeg finner appetittlig i troppen deres. Han er verdt mer. Og det hjelper ikke om United byr £20m, hvis Reina vil bli (Eller evt. gå til en annen klubb). Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvis han drar til United så blir jeg overrasket, men som det er sagt tidligere så eier ikke dagens spillere lojalitet Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jotun: Reina har en utkjøpsklausul på ca £20m og det er han verdt. Men jeg hverken tror eller håper at vi henter spillere fra LFC, selv om spanjakken er en av få jeg finner appetittlig i troppen deres. Og det hjelper ikke om United byr £20m, hvis Reina vil bli (Eller evt. gå til en annen klubb). Neeeeeeeeeeiii, sier du det Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tror først og fremst utkjøpsklasulene ble dannet på grunnlag av at Liverpool ble skadig mer skakkkjørt av de forige eierene. Ser ikke for meg at Reina vil reise etter at Kenny har kommet, men man kan aldri si aldri lengere. Dog er jo sjansene for at han havner i United like store som at vi skal vandre på Pluto med det første. Reina er pure class, forstår godt dere har lyst på han. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Adam Wilson Begge de er fra Skottland. Full klar over at Wilson er fra Skottland, men han er fortsatt fra balløya for det. Regnet med at de mente spillere som kom fra utenfor Storbritannia. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Mye "skader" på liverpool spillere nå SkrtelShelvey Kenny og Gerrard Endret 8. februar 2011 av _Scruffy_ Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Adam Wilson Begge de er fra Skottland. Skjønte at noen måtte kommentere det. Hvor var det jeg skrev at spilleren måtte være engelsk? Skrev at vi ville ha mange britiske spillere. 2 Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Faen så kul Kuyt var på dette bildet fra .tv: Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 og Liverpool er blant klubbene med minst engelsk. :lol: Carra,Kelly,Gerrard,Carroll,Johnson. 5 engelske som er faste i 11'ern. Ikke mange andre stor/toppklubber med samme antall. Troll et annet sted du . 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Du er ikke fast i 11´ern når du ikke har spilt en kamp for klubben enda. 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Han blir vel fast i startelleveren slik alle storkjøpene til Liverpool den siste tiden. Keane, Aquilani.... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Du er ikke fast i 11´ern når du ikke har spilt en kamp for klubben enda. plz jørgen, du vet like godt som meg at en spiller for 350mill er kjøpt inn for å starte. Men mens jeg skriver dette innser jeg at du kun er ute etter å kverulere. cy@@@ 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå