Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ingen bombe at jeg også svarte nei. Det har imidlertid ingenting med at han kommer fra fienden. Han var nok god tidligere, men jeg tror han er forbi sitt beste stadie nå. Han var ikke spesielt god for United i fjor, og selvom han fortsatt har plass på A-laget til Argentina, så har han også her vist en kurve som peker nedover. Han kommer ofte på etterskudd, og er ikke så trygg som man gjerne forventer av forsvarsspiller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg stemte nei, og det kommer av flere grunner:

 

-Han er en Man Utd-spiller

-I form er han verdens beste, men den formen har han ikke vist på en stund. Tror han ikke kommer seg tilbake til sin toppform.

-For gammel, jeg vil ha unge spillere på laget. Som Baines og Chiellini, begge er bedre og yngre. Dermed har de til gode å nå sitt toppnivå.

-Rafael vil bruke han som back og midtstopper. Hvis han ikke kommer til klubben vil vi da få to spillere framfor en. Da øker sjansene for Bremens Kompany, som er en spiller som jeg rangerer svært høyt.

 

Å ikke få inn Heinze er et godt for det sportslige i klubben, og vi vil nok få inn spillere som kan spille lengre, og har en stor karriere foran seg. Heinze har nok ikke så mange år som toppspiller igjen, med mindre han går til Milan. Så derfor NEI til Heinze, og ja til Chiellini/Baines og Kompany...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Jeg stemte nei, og det kommer av flere grunner:

 

-I form er han verdens beste, men den formen har han ikke vist på en stund. Tror han ikke kommer seg tilbake til sin toppform.

Er han absolutt ikke.

 

 

-Rafael vil bruke han som back og midtstopper. Hvis han ikke kommer til klubben vil vi da få to spillere framfor en. Da øker sjansene for Bremens Kompany, som er en spiller som jeg rangerer svært høyt.

Du setter han så høyt at du ikke vet at han spiller for Hamburger SV

Lenke til kommentar
Er han absolutt ikke.

 

Du setter han så høyt at du ikke vet at han spiller for Hamburger SV

9203164[/snapback]

Kanskje ikke verdens beste, men han er i hvertfall jækla god i toppform. Nok en av de beste i verden.

 

Ja, jeg vet at han spiller for Hamburger men feil skjer. Han spillte i Anderlecht helt til for et år siden, så jeg glemte hvilken tysk klubb han gikk til... Det viste seg å være Hamburg...

Lenke til kommentar

Mange snakker om Kompany, men tviler på han kommer. Blir litt urealistisk og hente inn ett av verdens største stoppertalenter for så å gi han benkplass og noen Ligacup kamper i året.

 

Uten tvil vil vell Agger - Carragher vere fast i ettpar - tre år fremover, og vist Kompany blir hentet inn nå blir han bare benkvarmer. Tror det blir betre av å ha en gammel ringrev som Hyypia der, han klager vertfall ikke.

Lenke til kommentar
Ja, Hyppia bør vi beholde. Agger er utvilsomt noe for framtida, han har mange gode år foran seg. Men tror ikke Kompany ville slitt benken så mye, med rotasjonsystemet til Rafa...

9205825[/snapback]

Forsvaret er vell den delen av laget Rafa liker minst å rotere på. Han har jo sagt at han liker å bygge opp laget fra forsvaret osv. Så tror at Carra-Agger vil spille det meste.

 

Agger er kapteinsmateriale.

9205987[/snapback]

Uten tvil! Når Gerrard gir kapteinsbindet fra seg håper jeg Agger er i rett alder til å overta!

 

Hvor mange år til har Gerrard?

9206003[/snapback]

Han ble nett 27, antar han er kaptein til han er minst 31, og spiller nok relativt fast til han er rundt 33-35. Etter det blir han nok i klubben i en eller annen jobb. Hans store drøm er jo å bli LFC manager har han sagt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...