ErlendRU Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Misforstå meg rett, markedet i Asia er en potensiell gullgruve, men jeg synes det blir feil når lokale supportere (den går til alle lag) kommer bak i køen fordi billettprisene går opp og de ikke kan matche lommeboka til turistene som kommer. Om ikke turistkvote, så hvertfall en slags kvote på at så så mange som slippes inn på stadion må være medlem av den offisielle supporterklubben elns. Dette vil med en gang luke ut en del turister og heller slippe inn de som faktisk lager litt liv på tribunene. Ventelistene på sesongkort er jo enorme, så markedet er jo der skulle en tro, selv for de lokale. Edit: Og det gjelder så klart ikke bare Asia, men hele verden, også mange av de som drar på kamp fra Norge. Endret 7. februar 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 "No one is bigger than the club" Men Daglish kommer jævelig nært Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Fun fact. Leon Best gjør det like bra for Newcastle som Carroll. Sååååh... hører vi 30? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Fun Fact: Newcastle står med 1 poeng på to kamper. Fun Fact: Best har nettet et HELT mål. (begge etter Carroll dro) Fun Fact: Carroll står med 11 mål, Best står med 4. Sååååååh, hører vi bullshit fra din side? Endret 8. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Hvor mange minutter har carroll kontra Best? Sjekk, sjekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Gutten kom skadet, lite han kan gjøre med det, han kan derimot smile. Tror det smilet som ga Liverpool gløden til å vinne de to kampene etter han kom. Takk Carroll. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg mente sesongen. Carroll har alle forutsetninger for å bli god, det skal han ha da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Så på hvilken måte gjør Best det like bra som Carroll igjen? Det var det du sa, var det ikke? Var jo fakta også gitt. Nei, tror nok du bommet litt på din syrlige ''jeg savner Carroll, dumt at han kom til Liverpool for 35mill.''-kommentar jeg. Som gave(siden jeg er så generøs) skal jeg nok en gang gi deg dette smilet. OM han lever opp til prisen og hypen, så blir det bildet mitt nye avatar. Endret 8. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Målscorings-ratio. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Hoho, de fire målene kan han få beholde. Like mange som Kuyt jo. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Og hvor mye har Kuyt spilt igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaltfor mye(minus de to siste kampene, der han har spilt bra). Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Nettopp. Har det kommet noe nytt om skaden til Carrol da? Skulle jo egentlig være fit for kampen vår mot Mackems. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Du mener vel innerst inne ikke at Best er like god som Carroll Jeg synes Ranger virket spennende når han kom innpå mot Arsenal, og har egentlig mer tro på han enn på Best. Men nå er ikke jeg Nyborg-fan, så har ikke sett så utrolig mye til de to tidligere. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Nei. Carroll er mye bedre enn Best. Ranger derimot, større potensiale enn Carroll, spørsmålet er om han får det ut. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Nei. Carroll er mye bedre enn Best. Ranger derimot, større potensiale enn Carroll, spørsmålet er om han får det ut. Ranger skapte ihvertfall kaos i forsvaret til Arsenal, og det var en utrolig underholdende kamp å følge med på. Hadde vært kult for Newcastle hvis dere fikk erstattet Carroll med en spiller fra egen klubb, så håper for deres del at han får ut litt av potensialet. Ang. skaden til Carroll så ble ihvertfall ryktene om at han var ute resten av sesongen tilbakevist. Ca. 2-3 uker til er det jeg har sett, men de vil ikke presse han for hardt i fare for å gjøre skaden verre enn den er. Gleder meg til å se han i aksjon, og tror han og Suarez kan herje godt på topp. Endret 8. februar 2011 av iskaldcola Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Ranger har jo terrorisert forsvaret deres også Men tror han forsvinner om han får ut potensialet sitt. Om jeg ikke husker feil er han Gunnersfan. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Blir enda mer penger i lommen til Ashley det Men hva skal nå Arsenal med engelske spillere? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Er vel på tide for dem å satse litt engelsk og skulle man tro. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Bilde av Torres i spoiler til de som tør å se! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå