Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Engelsk fotball burde være engelske lag med engelske spillere krydret med litt degos and shit. Mer satsing på engelsk ville uansett senket prisen i det lange løp. Samt økt kvaliteten.

Så Premier League skal gå mange hakk bak i kvalitet fordi engelske spillere skal få en sjangse? Latterlig. Engelsk fotball har bare seg selv å skylde på for at den er såpass langt nede i grøfta som den er nå. Flere år med engelsk "ekspertise" der spillet ikke har utviklet seg taktisk ifra seieren i 1966 og der alle andre enn det engelske laget har skyld i at dem røyk ut av X antall forskjellige mesterskap.

Trenger heller ikke engelske spillere i PL, spesielt ikke i en toppklubb, da bare et fåtall holder klasse nok til og spille i CL. Jeg ser heller ikke hvorfor det skal være så viktig hvilken nasjonalitet spilleren har, da det tross alt skal gå på prestasjoner på banen. Ikke hvor mange koner man kan slå eller hvor mange slåsskamper man havner opp i.

 

PL er digg, men engelsk fotball generelt sett er dritt. Kvaliteten over hele linja kommer hovedsaklig fra utenfra øyene, med unntak som Rooney, Scholes og Gerrard feks.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har jo mange interessante engelske ungdommer på junior og reservelag da.

Wilson, Shelvey, Wisdom og Amoo for å nevne noen.

Wilson syns jeg forøverig burde få litt spilletid mot enklere lag med den formasjonen vi har spilt i det siste med 3 stoppere.

Han kunne nok lært mye av å spille bak der sammen med Carragher og Agger.

 

Men jeg skal være enig i at de fleste ekstremtalentene vi har desverre kommer fra utenfor balløya selv om de vil regnes som homegrown den dagen de får sjansen på førstelaget.

Lenke til kommentar

Har jo mange interessante engelske ungdommer på junior og reservelag da.

Wilson, Shelvey, Wisdom og Amoo for å nevne noen.

Wilson syns jeg forøverig burde få litt spilletid mot enklere lag med den formasjonen vi har spilt i det siste med 3 stoppere.

Han kunne nok lært mye av å spille bak der sammen med Carragher og Agger.

 

Men jeg skal være enig i at de fleste ekstremtalentene vi har desverre kommer fra utenfor balløya selv om de vil regnes som homegrown den dagen de får sjansen på førstelaget.

Det er mange på reservelaget som kan bli sykt viktige på førstelaget etter hvert :D Men de jeg har mest tro på er Pacheco, Amoo, Wilson, Suso og Shelvey :thumbup:

Lenke til kommentar

Jasså, hører Reina er hypp på stikke til storebror for å vinne litt. Jeg ser den.

 

post-90212-0-94783100-1297171474_thumb.jpg

Tror ikke han drar hvis man klarer å holde det tempoet vi har hatt så langt under Daglish, men det kan jo sprekke helt og gå rett vest :thumbdown: jeg mener at Reina er en spiller som er for god for en klubb på nedre halvdel av tabellen, han må til Champions League iløpet av denne/neste sesong hvis ikke tror jeg at vi kan si bye bye til han :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...