Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Misforstå meg rett, markedet i Asia er en potensiell gullgruve, men jeg synes det blir feil når lokale supportere (den går til alle lag) kommer bak i køen fordi billettprisene går opp og de ikke kan matche lommeboka til turistene som kommer. Om ikke turistkvote, så hvertfall en slags kvote på at så så mange som slippes inn på stadion må være medlem av den offisielle supporterklubben elns. Dette vil med en gang luke ut en del turister og heller slippe inn de som faktisk lager litt liv på tribunene. Ventelistene på sesongkort er jo enorme, så markedet er jo der skulle en tro, selv for de lokale.

 

Edit: Og det gjelder så klart ikke bare Asia, men hele verden, også mange av de som drar på kamp fra Norge.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fun Fact: Newcastle står med 1 poeng på to kamper.

Fun Fact: Best har nettet et HELT mål.

 

(begge etter Carroll dro)

 

Fun Fact: Carroll står med 11 mål, Best står med 4.

 

Sååååååh, hører vi bullshit fra din side?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gutten kom skadet, lite han kan gjøre med det, han kan derimot smile.

 

andy_carroll.jpg

 

Tror det smilet som ga Liverpool gløden til å vinne de to kampene etter han kom. Takk Carroll. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så på hvilken måte gjør Best det like bra som Carroll igjen?

 

Det var det du sa, var det ikke? Var jo fakta også gitt.

Nei, tror nok du bommet litt på din syrlige ''jeg savner Carroll, dumt at han kom til Liverpool for 35mill.''-kommentar jeg.

 

Som gave(siden jeg er så generøs) skal jeg nok en gang gi deg dette smilet.

andy_carroll.jpg

 

OM han lever opp til prisen og hypen, så blir det bildet mitt nye avatar.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Nei. Carroll er mye bedre enn Best. Ranger derimot, større potensiale enn Carroll, spørsmålet er om han får det ut.

 

Ranger skapte ihvertfall kaos i forsvaret til Arsenal, og det var en utrolig underholdende kamp å følge med på. Hadde vært kult for Newcastle hvis dere fikk erstattet Carroll med en spiller fra egen klubb, så håper for deres del at han får ut litt av potensialet.

 

Ang. skaden til Carroll så ble ihvertfall ryktene om at han var ute resten av sesongen tilbakevist. Ca. 2-3 uker til er det jeg har sett, men de vil ikke presse han for hardt i fare for å gjøre skaden verre enn den er. Gleder meg til å se han i aksjon, og tror han og Suarez kan herje godt på topp.

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...