Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No worries. Ifølge Game er også Meireles en fin flopp, så jeg tror egentlig ikke vi skal ta det så tungt dersom Carroll blir en tilsvarende flopp.

 

Klart vi har gjort det møkk denne sesongen totalt sett, å bruke det som et argument svir ikke lenger. Men etter at Dalglish kom til roret, kan vi vel alle være enige om at den ubrukelige Hodgson er en veldig stor grunn til det. Vi har eid resultatmessig under Kenny, plukket 3 poeng flere enn Man Utd etter at Kenny kom inn. Jeg begynner å få troen på Liverpool igjen, med Kenny. Gleder meg til han har fått et par år på seg, fått forsterkninger og bygget et lite lag og en mentalitet i laget. Kommer til å smelle.

 

Er fortsatt utrolig redusert etter i går, men enda i lykkerus over seieren, den seieren som har smakt best i hele år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er ikke bare Daglish som har spilt en viktig faktor i vår nylige gode form, men Steve Clarke synes jeg skal ha en del av æren. Virker som han er veldig dyktig på treningsfeltet, og spesielt på det defensive han han blitt beskrevet som svært dyktig, selv om ikke liker å bli sett på en defensiv coach vel og merke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper vi går for mer enn 60 000 når vi først skal bygge ut, eventuelt bygge nytt!

Blir fort mange tomme seter da.

 

Ja, det er jo også en viktig faktor som spiller inn.. Rundt 60.000 er det man burde satse på da eller?

Heller 60.000 og god atmosfære enn 80.000 og døde tribuner grunnet alle japsene og småbarnsfamiliene som betaler seg inn foran de lokale (gjelder forsåvidt mange nordmenn også, men tror det er større andel som synger og lager liv her enn de fra asia som sitter å knipser bilder med speilrefleksen sin og magetaske).

 

Spør du meg burde det være turistkvote.

Lenke til kommentar

Håper vi går for mer enn 60 000 når vi først skal bygge ut, eventuelt bygge nytt!

Blir fort mange tomme seter da.

 

Ja, det er jo også en viktig faktor som spiller inn.. Rundt 60.000 er det man burde satse på da eller?

Heller 60.000 og god atmosfære enn 80.000 og døde tribuner grunnet alle japsene og småbarnsfamiliene som betaler seg inn foran de lokale (gjelder forsåvidt mange nordmenn også, men tror det er større andel som synger og lager liv her enn de fra asia som sitter å knipser bilder med speilrefleksen sin og magetaske).

 

Spør du meg burde det være turistkvote.

 

Når du legger det frem sånn må jeg nesten si meg enig! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...