Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som håper at Suarez spiller hele kampen mot Wigan? :p

Så lenge Meireles spiller så går det vel bra. :p Men ja, jeg vil også se han.

 

Vil absolutt ikke ha han. Hvorfor falle ned noen nivåer, når vi først kjøper kvalitetsspillere som Suarez og Carroll?Vi får gå for Marko Marin og Eden Hazard ;)

Han kunne vært grei å ha ... på benken.

Lenke til kommentar

Vil absolutt ikke ha han. Hvorfor falle ned noen nivåer, når vi først kjøper kvalitetsspillere som Suarez og Carroll?

 

 

Vi får gå for Marko Marin og Eden Hazard ;)

Haha, dummeste. Pavly har bevist mer i PL enn begge de to du nevner selv om han ikke er top notch. Suarez er et spørsmålstegn, mens Carroll mest sannsynlig kommer til å bli en flopp. £35m for en mediocre (dog kul) spiller. Fyren ble ut-scoret av Peter Wittingham senest i fjor.

 

4 vinster, hvorav kun to har vært overbevisende (Fulham og Stoke på hjemmebane, aka enkle kamper, var scrap)

 

Dere får ikke CL og spillere som Eden Hazard går til en av toppklubbene, ikke til LFC.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvordan kan du si at Carroll blir en flopp før han har prøvd seg? Han er den mest lovende unge spissen i England og kommer nettopp fra Newcastle der han herjet. Alt tyder på at han ikke skal bli en flopp. Likevel, det er ikke sikkert han vil briljere så i slutten av denne sesongen.

 

Vet ikke om du fikk det med deg, men Suarez scoret etter noen få minutter i Liverpool-drakta, uten trening, og uten kamper på lang, lang tid. Han var en målgarantist uten like i Nederland og når han allerede har fått en så god start i LFC så ser det ut som at han skal bli det i PL og.

 

Gå og gråt over United-tapet en annen plass.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Spar meg. Carroll er en hodespiller som lever på hufse baller inn i boksen, mens LFC ønsker å spille langs bakken. Walcott var også "Englands mest lovende spiller" da han slo igjennom og han har/hadde langt mer potensiale enn Carroll. Jeg sier ikke at han ER en flopp, men at han kommer til å bli. Mark my words, dere vet like godt som meg at jeg sjelden tar feil. Dere kunne like godt brukt kyrre på topp, han er imo like god på skallen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Vil absolutt ikke ha han. Hvorfor falle ned noen nivåer, når vi først kjøper kvalitetsspillere som Suarez og Carroll?

 

 

Vi får gå for Marko Marin og Eden Hazard ;)

Haha, dummeste. Pavly har bevist mer i PL enn begge de to du nevner selv om han ikke er top notch. Suarez er et spørsmålstegn, mens Carroll mest sannsynlig kommer til å bli en flopp. £35m for en mediocre (dog kul) spiller. Fyren ble ut-scoret av Peter Wittingham senest i fjor.

 

4 vinster, hvorav kun to har vært overbevisende (Fulham og Stoke på hjemmebane, aka enkle kamper, var scrap)

 

Dere får ikke CL og spillere som Eden Hazard går til en av toppklubbene, ikke til LFC.

 

Hm, så nå er ikke Wolves så enkelt likevel? Merkelig, synes flere United-supportere skrev det for et par uker siden?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Wolves har slått Liverpool,chelsea og United denne sesongen. United har forøvrig spilt ræv på bortebane i år, står vel med mindre seire på bortebane enn Liverpool. Sier litt

Lenke til kommentar

Nå har vi slitt med kanskje verdens dårligste bortebane-manager i et halvt år.. Kan du ta statsen fra da Kenny tok over? :)

At dere hele tiden sammenligner tingenes tilstand med United så fort vi skriver en kritisk post viser bare at klubben vår er en målestokk også for dere. Selv Blackpool har flere borteseiere enn United i år forresten, så ikke noe å brife med at dere har like mange seire på fremmed gress.Jeg vil si at denne Utd-troppen (spesielt grunnet den svake sentrale midtbanen) er den svakeste på drøyt 20 år grunnet et generasjonskifte, likevel ligger vi nok engang langt foran dere på tabellen, er videre til sluttspillet i CL for endte gang og har slått dere komfortabelt ut av cupen. Kom lengre enn dere i mikkemusen også forresten og vi har allerede vunnet et "trofé" denne sesongen i CS.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...