Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel enkelt og greit fordi han har mye bedre beskyttelse bak seg, og blir ikke like avslørt bakover som han pleier og bli. Dessuten spilte Chelsea utrolig trangt idag, fram til Kalou kom innpå, og da lå Pool i en kompakt bakre 5'er, noe som gjorde ting lettere for Johnson. Skal litt mer til en denne og forrige kamp før han blomstrer igjen. Gutten er veldig suspekt bakover.

Endret av Big Tone
Lenke til kommentar

Fikk melding fra Hewitt, og jeg siterer.

 

 

"Yeeeaaah :D grattis!! Raul eer gud!! Fortell alle på D (diskusjon) at jeg elsker dem, aelsker meireles, elsker deg, og er dritas kl 8!! :D haha for em for en gud, daglish er helten min jaaa :D elsker de og lfc *slengkyss smiley* "

 

 

Vet ikke helt hva jeg skal si til dette nå klokken 2 på natta, men godt at gutten tar sine studier i utlandet seriøst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk melding fra Hewitt, og jeg siterer.

 

 

"Yeeeaaah :D grattis!! Raul eer gud!! Fortell alle på D (diskusjon) at jeg elsker dem, aelsker meireles, elsker deg, og er dritas kl 8!! :D haha for em for en gud, daglish er helten min jaaa :D elsker de og lfc *slengkyss smiley* "

 

 

Vet ikke helt hva jeg skal si til dette nå klokken 2 på natta, men godt at gutten tar sine studier i utlandet seriøst.

Fikk du den 2 om natta? Jeg sendte den til deg kl 20 (engelsk tid). :p

 

Haha, herlig melding det der Jefe. Må være lov å feire litt etter en slik match :thumbup:

Indeed we did. Og indeed for en herlig kamp.

 

Bare jeg som håper at Suarez spiller hele kampen mot Wigan? :p

Nei, det håper jeg også. Eller, at han hvert fall starter. Skal på kampen og hadde vært moro å få med seg Suarez' debut fra start, og høre mottakelsen han vil få. :) En slik kamp er også en kamp som passer både for Suarez og Liverpool, ettersom vi ventelig vil angripe mer da. Jeg skjønner godt at han ikke startet de to første kampene, med tanke på hvor lite han har trent og at han ikke hadde spilt kamp siden desember, men til lørdag har han fått halvannen uke trening med laget og bør og kommer nok til å starte tror jeg. Ingen grunn til å være for forsiktig og ikke satse.

 

På lørdag kunne det vært spennende med:

 

Reina

Kelly - Agger - Carra - Johnson

Lucas

Gerrard - Meireles

Pacheco - Suarez - Cole

 

Ikke at det trolig kommer til å skje, men kan for eksempel bytte ut Pacheco med Kuyt for et litt mer realistisk lag. Tror det er et bra lag med de spillerene vi har tilgjengelige nå, og som kan slå Wigan. Kjøre på offensivt hvert fall, jeg håper ikke vi kjører 5-3-2 videre selv om det har funket de siste to kampene, det kan vi heller spare til kamper det er nødvendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk melding fra Hewitt, og jeg siterer.

 

 

"Yeeeaaah :D grattis!! Raul eer gud!! Fortell alle på D (diskusjon) at jeg elsker dem, aelsker meireles, elsker deg, og er dritas kl 8!! :D haha for em for en gud, daglish er helten min jaaa :D elsker de og lfc *slengkyss smiley* "

 

 

Vet ikke helt hva jeg skal si til dette nå klokken 2 på natta, men godt at gutten tar sine studier i utlandet seriøst.

Fikk du den 2 om natta? Jeg sendte den til deg kl 20 (engelsk tid). :p

 

Haha, herlig melding det der Jefe. Må være lov å feire litt etter en slik match :thumbup:

Indeed we did. Og indeed for en herlig kamp.

 

Bare jeg som håper at Suarez spiller hele kampen mot Wigan? :p

Nei, det håper jeg også. Eller, at han hvert fall starter. Skal på kampen og hadde vært moro å få med seg Suarez' debut fra start, og høre mottakelsen han vil få. :) En slik kamp er også en kamp som passer både for Suarez og Liverpool, ettersom vi ventelig vil angripe mer da. Jeg skjønner godt at han ikke startet de to første kampene, med tanke på hvor lite han har trent og at han ikke hadde spilt kamp siden desember, men til lørdag har han fått halvannen uke trening med laget og bør og kommer nok til å starte tror jeg. Ingen grunn til å være for forsiktig og ikke satse.

 

På lørdag kunne det vært spennende med:

 

Reina

Kelly - Agger - Carra - Johnson

Lucas

Gerrard - Meireles

Pacheco - Suarez - Cole

 

Ikke at det trolig kommer til å skje, men kan for eksempel bytte ut Pacheco med Kuyt for et litt mer realistisk lag. Tror det er et bra lag med de spillerene vi har tilgjengelige nå, og som kan slå Wigan. Kjøre på offensivt hvert fall, jeg håper ikke vi kjører 5-3-2 videre selv om det har funket de siste to kampene, det kan vi heller spare til kamper det er nødvendig.

Pacheco :dribble: Suarez :dribble: Cole :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke ulempen med å fortsette i 5-3-2, det har tjent laget godt hittil. Siden det fritar Johnson og Kelly for en del defensive plikter og åpner for flere løp fremover er det noe jeg kan leve med. Er jo mange her som har ønsket å se Johnson på midtbanen lenge nå, og denne formasjonen er ihvertfall et slags kompromiss i så måte. Dessuten gir det Agger og Sktrl en mulighet til å bli samspilte og trygge samtidig som vi har Carra på banen til å styre dem. Skjønt, hjemme mot Wigan skulle det jo ikke være nødvendig med tre midtstoppere. Alternativt om vi flytter Johnson og Kelly opp på midtbanen og kjører en slags 3-1-4-2/1-1, da. Blir jo offensivt nok det også, med Gerrard og Meireles i fri dressur fremover ;)

 

Håper uansett at vi får se Suarez fra start. Hadde vært herlig å se ham herje med vaklevorne Wiganstoppere :D Hadde vært ok å få en slakteseier nå, der vi dominerer stort. Men jeg skal holde kjeft og ikke jinxe hele dritten.

 

Come on you Reds!

 

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lyskeskader varer vel ikke så lenge?

Husker jeg selv fikk lyskeskader i min glansperiode som keeper, det gikk som regel fort over.

 

Liker ikke helt at både Kelly og Stevie er skadet

 

Er vel neppe tilfeldig at begge er "skadet" før en landslagsfriendly nå, så disse skadene er nok over på lørdag, skal du se! :)

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...