andre3028 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 herlig jobba idag liverpool. Forventer dere gjentar dette når united besøker dere Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Meireles altså, fyfaen for en form han viser om dagen. Helt sykt om vi kan komme oss opp og snuse på 4.plassen fo'real nå videre. Men vitkig å ikke ta helt av, det er en lang vei igjen ditt. Men fyfaen det hadde jo vært helt......sykt. Virker jo helt uslåelige for tiden, og Kenny er bare helt konge. Taktisk triumf i dag. Mmmmmmmmmm 1 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Dobbel glede idag. Liverpoolseier, og til 5,4 i odds ble det en ekstra høvding på meg idag. Fin slutt på uka Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Slike øyeblikk som i dag gjør det godt å være dypt engasjert som supporter i en klubb over lang tid. Spesielt etter å ha hatt et jævlig tøft halvår, men få lyspunkter både på og av banen. Supert. Gerrard, Mero, Agger, Lucas, Carra, og Kelly gjorde meg glad i dag. Agger som gir Torres en liten albue, spiller som en helt, og hører på Volbeat før kamper. Love it! Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Morsomt bilde av Skrtel fra RAWK: Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Aldrigde går bananas på tv2, sjekk tv2.no Den karen er RØD! Straffe og straffe, hva med Gerrard mot Stoke, verre det imo. Endret 6. februar 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har nokon lyrics til denne? http://www.youtube.com/watch?v=Z8CEL20r8uc Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Likte denne fra Twitter. Jamie Carragher has been questioned by detectives at Stamford Bridge. He said "I didn't realise I had 50 million pounds in my back pocket" 3 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Fantastisk nyhet å lese når jeg ankom Gardermoen tidligere i kveld ! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Fantastisk nyhet å lese når jeg ankom Gardermoen tidligere i kveld ! Skulle ikke du holde deg oppdatert på flyet? Eller var det ikke noe nett der? Endret 6. februar 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Fantastisk nyhet å lese når jeg ankom Gardermoen tidligere i kveld ! Skulle ikke du holde deg oppdatert på flyet? Eller var det ikke noe nett der? Jeg måtte nok være litt tolmodig Selv om det var helt forferdelig Endret 6. februar 2011 av -Linda. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 King Kenny etter kampen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 King Kenny etter kampen Dag og natt i forskjell mellom Woy og Kenny i post-match intervjuene. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Morten Svesengen's Twitter: "PL-table after King Kenny took over: LFC 13, Arsenal 10, Manu 10, Chelsea 9, Fulham 8, Tottenham 8, Villa 8, Man City 7." 7 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er dager som i dag som gjør at det er gøy å være fotballsupporter, spesielt med en såpass trøblete sesong som vi har hatt i år. 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvorfor sier noen '' Woy '' ? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg vet det er smålig, men jeg kan ikke unngå å tenke på at Tottenhottene har scoret seiersmålet på overtid i ivertfall 2 av de siste kampene. Dog scorer de, og fortjener vell seieren.... Samtdig ble de torpedert av Blackburn, men fikk 3 poeng. Man får håpe noen andre kan få litt av de marginene også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det som er spesielt er at Woy ble hyret for å fikse det defansive i Liverpool, noe han løste ved å kjøpe Poulsen og Konchesky. Han feilet totalt med å lage defansiv trygghet, samt offansivt. Brukte samtlige spillere i feil posisjon. Vil trekke spesielt frem Meireles her. Enter King Kenny. Liverpool har blitt MYE bedre defansivt, Reina står med flere smultringer enn LAPD og HB+VB har blitt mye mer offansive. Alt har mer eller mindre lykkes under Kenny, det er fantastisk. Spillere blir brukt bedre(kelly,Meireles,Skrtl,Agger osv) og da spiller de mye bedre. Tror ikke Liverpool tar CL-plass i år, Kenny kom for sent inn for det, men pokker heller, vi skal faen meg prøve! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Glen Johnson har plutselig begynt å blomstre igjen også. Om det er fordi han har byttet side eller om det er på grunn av at han fjernet manken, er uvisst. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå