Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meireles altså, fyfaen for en form han viser om dagen. Helt sykt om vi kan komme oss opp og snuse på 4.plassen fo'real nå videre. Men vitkig å ikke ta helt av, det er en lang vei igjen ditt. Men fyfaen det hadde jo vært helt......sykt. Virker jo helt uslåelige for tiden, og Kenny er bare helt konge. Taktisk triumf i dag. Mmmmmmmmmm :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slike øyeblikk som i dag gjør det godt å være dypt engasjert som supporter i en klubb over lang tid. Spesielt etter å ha hatt et jævlig tøft halvår, men få lyspunkter både på og av banen. Supert. :)

 

 

Gerrard, Mero, Agger, Lucas, Carra, og Kelly gjorde meg glad i dag. Agger som gir Torres en liten albue, spiller som en helt, og hører på Volbeat før kamper. Love it!

Lenke til kommentar

Fantastisk nyhet å lese når jeg ankom Gardermoen tidligere i kveld !

Skulle ikke du holde deg oppdatert på flyet? Eller var det ikke noe nett der? :tease:

 

Jeg måtte nok være litt tolmodig ;)

Selv om det var helt forferdelig :thumbdown:

 

Endret av -Linda.
Lenke til kommentar

Jeg vet det er smålig, men jeg kan ikke unngå å tenke på at Tottenhottene har scoret seiersmålet på overtid i ivertfall 2 av de siste kampene. Dog scorer de, og fortjener vell seieren....

Samtdig ble de torpedert av Blackburn, men fikk 3 poeng. Man får håpe noen andre kan få litt av de marginene også :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det som er spesielt er at Woy ble hyret for å fikse det defansive i Liverpool, noe han løste ved å kjøpe Poulsen og Konchesky. Han feilet totalt med å lage defansiv trygghet, samt offansivt. Brukte samtlige spillere i feil posisjon. Vil trekke spesielt frem Meireles her.

 

Enter King Kenny. Liverpool har blitt MYE bedre defansivt, Reina står med flere smultringer enn LAPD og HB+VB har blitt mye mer offansive. Alt har mer eller mindre lykkes under Kenny, det er fantastisk. Spillere blir brukt bedre(kelly,Meireles,Skrtl,Agger osv) og da spiller de mye bedre.

 

Tror ikke Liverpool tar CL-plass i år, Kenny kom for sent inn for det, men pokker heller, vi skal faen meg prøve!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...