Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ja, det er sant :). Selv om det er mye kvantitet. Er spent på hvilken formasjon Kenny velger når Carroll blir kampklar.

Håper virkelig han fortsetter med 4-3-3

 

Reina

 

Kelly - Carra - Agger - Johnson

 

Gerrard - Lucas - Meireles

 

Maxi - Carroll - Suarez

 

Vil påstå det er et rimelig sterkt lag. Bytt ut Maxi med en ny til sommeren, og en ny stopper for Carra, så er jeg rimelig fornøyd. Samt vi må tilføre mer bredde til laget, og da er spillere som Adam fine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er sant :). Selv om det er mye kvantitet. Er spent på hvilken formasjon Kenny velger når Carroll blir kampklar.

Håper virkelig han fortsetter med 4-3-3

 

Reina

 

Kelly - Carra - Agger - Johnson

 

Gerrard - Lucas - Meireles

 

Maxi - Carroll - Suarez

 

Vil påstå det er et rimelig sterkt lag. Bytt ut Maxi med en ny til sommeren, og en ny stopper for Carra, så er jeg rimelig fornøyd. Samt vi må tilføre mer bredde til laget, og da er spillere som Adam fine.

Gerrard har jo ikke så alt for mange år igjen på topp og da vil en Adam være bra :)

Lenke til kommentar

OM vi skulle hente Adam i sommervinduet (håper at vi prioriterer ving og stopper foran han), så ser jeg ikke helt hvordan han skulle passet inn i systemet, annet enn en backup. Vi har faktisk en veldig god midtbanetrio i Meireles, Gerrard, og Lucas. Sett at vi spiller en 4-3-3 selvsagt. Når det skal sies, så virker det som Dalglish har veldig lyst på Adam, og han har nok en plan!

Lenke til kommentar

Jeg er spent på hva slags formasjon vi skal spille før Carroll er tilbake også.

 

EDIT: Jeg er også skikkelig spent. I tillegg er det den siste kampen jeg ser hjemme i Norge, i hvert fall i år. Tidlig mandag morgen går flyet mitt til Australia hvor jeg skal studere.

Oh, nice. Hva skal du studere da?

 

--

 

Ser for meg at det blir et bra lag Erlend, om vi bytter ut Maxi med Young der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde vært gøy å få Aquaman tilbake og sett om han hadde taklet PL, men tviler. Juve kjøper han vel.

 

Oh, nice. Hva skal du studere da?

 

--

 

Ser for meg at det blir et bra lag Erlend, om vi bytter ut Maxi med Young der.

 

Skal ta to bachelorgrader, Bachelor of finance og Bachelor of science (matte).

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Hadde vært gøy å få Aquaman tilbake og sett om han hadde taklet PL, men tviler. Juve kjøper han vel.

Ok ;) Har bare lest litt at han har gjort det ganske bra :)

Ikke helt oversikt over hvordan situasjonen han var med klubben ;)

Men tror at midtstopper og ving kunne ha gjort seg. Mener personlig at Johnson faktisk har gjort det bedre på venstre- en høyreback :D

Endret av _Scruffy_
Lenke til kommentar

Satt og tenkte litt og kom opp med følgende formasjoner hadde vært artig å sett i litt "enklere" kamper;

 

Reina

Wilson, Carragher, Agger

Kelly Johnson

Gerrard, Lucas, Meireles

Carrol, Suarez

 

 

Eventuelt;

 

Reina

Kelly, Carra/Wilson, Agger, Johnson

Gerrard, Lucas, Meireles

Pacheco, Carroll, Suarez

 

 

Æsj, de fine formasjonene mine kom ikke frem. Uansett, det er en 5-3-2/5-3-1-1 formasjon og en 4-3-3 formasjon.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

"The fans should give Fernando the reception he deserves. How they choose to do that is up to them." Fra King Kenny selvsagt.

 

Når jeg begynner å få Torres-styret på avstand så er jeg til dels enig med andre her om at vi skal være takknemlige for hva han har gjort. Det forandres ikke. Men synes også han burde ha vært mer takknemelig ovenfor oss fans som har støttet han uansett. Og måten han forlot oss på (og til hvem) har jeg ingen problemer med å hate han for. Alt han har sagt i intervjuer osv. som jeg har lest, virker som et desperat forsøk på å rettferdiggjøre/overbevise seg selv om riktigheten av overgangen. Virker som han skjønner hvor mye han har fucket opp. Jeg håper så absolutt han før høre det fra fansen etterpå, men samtidig ikke at det blir for mye. Ikke fordi han ikke fortjener det, men fordi det er viktigere at laget støttes enn at en enkeltspiller angripes.

 

Torres ville ikke være her lenger, og dro. Vi har fått inn to nye spisser som ønsker å være her. Ingen er større enn klubben, og det er ingenting som ville glede meg mer, enn om det skulle vise seg at vi kom styrket ut av dette også. Klubben har mange ganger måtte se store spillere gå, men alltid kommet seg styrket ut av det. Samtidig har spillerene som forlater Liverpool for større sportslig suksess historisk sett gjort relativt dårlige valg. La oss håpe det fortsetter!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fra Sunday Mirror(møkkavis btw, så bare å hent fram saltklypen)

 

''Andy Carroll kan kanskje ikke komme til å sparke en ball igjen denne sesongen. 22-åringen ble hentet for £35M fra Newcastle sist mandag, men sliter med å bli kvitt en rift i en lårmuskel. Skaden har holdt ham utenfor siden 28. desember.

 

Newcastle opplyste opprinnelig at skaden ville holde spissen utenfor i to uker. Medisinske eksperter, som behandlet Carroll, sa det var mer sannsynlig at han ville stå overfor et skadeopphold på to og en halv måned.

 

Noe av grunnen til at Newcastle bestemte seg for å selge storscoreren var delvis begrunnet i frykten for at spilleren kanskje ikke kom i aksjon igjen denne sesongen.''

 

Herregud så trist lesning, kjøper en spiller for 35mill også er han skadet ut sesongen(om det stemmer). Aquilani 2 jo. Setter vel Carroll ut til lån sekundet han viser gode taketer

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det er bare bullshit, det står svart på hvitt:

 

"Liverpool maintain Carroll is merely weeks away from returning, but they run a high risk of making his injury worse if he resumes training too soon."

 

Her er orginallinken. La oss heller ikke glemme at det er ryktesøndag i England, tross alt.

 

Uansett, det som bekymrer meg rundt Carroll er vekten hans. Ifølge lfc.tv veier han 76kg, andre kilder sier 81. Det høres lite ut for en spiller som er 1.91 høy, men kan hende han har mistet muskler som følge av skaden.

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Kjøpt opp av Dietmar Hopp rundt 2000, investerte penger i en rekke etablerte spillere fra Bundesligaen etterhvert og rykket opp fra tysk femtedivisjon til Bundesligaen i løpet av 8 år. Ansatte også en godt etablert manager, Ralf Rangnick som hadde trent bla Schalke og Stuttgart.

 

Hoffenheim er en by med 3000 inbyggere, og klubben var aldri en storhet. Et eksempel på dette er at i løpet av disse årene spillte de profesjonell fotball for første gang (2007). Hadde aldri klart dette uten penger.

 

Mer utdyppende svar finnes her.

 

Edit:

 

Sjekka litt pengegreier nå, eierene til QPR er de rikeste i hele det engelske ligasystemet. Klubben bruker jo nærmest ikke penger, imponerende.

 

Kilde

Endret av WCH
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...