Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Kenny har like lyst på ham vi to har, så vi plukker han nok opp til sommeren. Godt å se at han er så profesjonell at han fortsetter å prestere til tross for å ha blitt nektet en overgang han hadde så lyst på.

Og all den praten om at andre klubber vil ha han. HAN ER EN LIVERPOOL SUPORTER DREAM ON! :tease:

Lenke til kommentar

Drømmen min i sommer er to raske vinger med dribleferdigheter og gode innlegg, en eller to forsterkninger inn i forsvarsrekken, og gjerne Adam. Da skal jeg virkelig begynne å si meg fornøyd. Håper det satses like mye i sommer som dette vinduet, bare uten å selge bort noen av de mest aktuelle førstelagsspillerne. Poulsen, Konchesky osv. kan vi bare rydde vekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til sommeren har bare Adam et år igjen av kontrakten, det betyr at han kan begynne å forhandle med klubber ved nyttår. Går han ikke i sommer, så vil han gå gratis. Og selv om Blackpool og Holloway fremstår veldig sta og sier at han kommer til å gå free transfer om halvannet år hvis den rette prisen ikke kommer på bordet først, tviler jeg sterkt på at Blackpool har råd til å la de pengene gå fra seg. Så jeg er ganske sikker på at han går i sommer når han vil bort selv, spørsmålet er bare hvor mange som er interessert i ham og hva prisen da blir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når Andy Carroll går for £35M kan alt skje. Tror nok prislappen på Adam vil ligge på rundt £10M uansett. Om han er verdt det vet vi jo ikke før han har fått spilt litt i rød drakt uansett. Jeg tror han vil vise seg prislappen verdig. Jess, vinger må vi ha. Virker som vi har sikta ut som Young, og virker også som Kenny har sett seg ut midtstopper Gary Cahill også. Om dette går blir det mange briter på LFC. I like it!

 

 

Og United med verdens beste backrekke sliter mot Wolves borte, der vi vant 3-0. God dag, bare morgendagen også blir det :)

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

I sommer håper jeg vi først kjøper inn ving/spiss. Pr i dag har vi ingen ordentlige vinger, og jeg synes det ser ut som vi kanskje går mer mot en 4-3-3-formasjon under Kenny. Det liker jeg. En Young i 4-3-3 med Suarez og Carroll lukter mål.

Får vi inn en midtbanespiller (Adam) og en venstreback også så blir jeg veldig fornøyd. Stopper må vi da kanskje vente med.

 

Reina

Johnson - Agger - Skrtel - Insua(?)

Gerrard - Meireles - Adam

Suarez - Carroll - Young

 

 

Vi må heller ikke glemme at vi på midtbanen har gode spillere som Maxi, Lucas og Cole. Lucas som mer defensiv, mens Maxi og Cole kan fylle den offensive midtbanerollen. På topp har vi nesten bare Goggen som erstatter, så der må vi har forsterkninger. Samme gjelder forsvaret.

Resten av spillere på midtbane og angrep kan selges.

Endret av MagnusW
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spiss er ihvertfall ikke en prio lenger spør du meg. Men en ving er ettertraktet ja, absolutt. Dessuten må vi virkelig forsterke forsvarsrekka, og da trenger vi en solid stopper til Agger, Skrtel har ikke en fremtid som førstevalg hos oss. Det laget du stiller der ville vært selvmord to the max. 3 offensive typer i en 3-er på midten? No thanks! Ser heller for meg

 

Meireles - Lucas - Gerrard

 

og en Adam på benk. OM vi skal stille 4-3-3 da.

Lenke til kommentar

I sommer håper jeg vi først kjøper inn ving/spiss. Pr i dag har vi ingen ordentlige vinger, og jeg synes det ser ut som vi kanskje går mer mot en 4-3-3-formasjon under Kenny. Det liker jeg. En Young i 4-3-3 med Suarez og Carroll lukter mål.

Får vi inn en midtbanespiller (Adam) og en venstreback også så blir jeg veldig fornøyd. Stopper må vi da kanskje vente med.

 

Reina

Johnson - Agger - Skrtel - Insua(?)

Gerrard - Meireles - Adam

Suarez - Carroll - Young

 

 

Vi må heller ikke glemme at vi på midtbanen har gode spillere som Maxi, Lucas og Cole. Lucas som mer defensiv, mens Maxi og Cole kan fylle den offensive midtbanerollen. På topp har vi nesten bare Goggen som erstatter, så der må vi har forsterkninger. Samme gjelder forsvaret.

:thumbs:

Lenke til kommentar

Spiss er ihvertfall ikke en prio lenger spør du meg. Men en ving er ettertraktet ja, absolutt. Dessuten må vi virkelig forsterke forsvarsrekka, og da trenger vi en solid stopper til Agger, Skrtel har ikke en fremtid som førstevalg hos oss. Det laget du stiller der ville vært selvmord to the max. 3 offensive typer i en 3-er på midten? No thanks! Ser heller for meg

 

Meireles - Lucas - Gerrard

 

og en Adam på benk. OM vi skal stille 4-3-3 da.

 

Jeg er egentlig enig med deg. Det ble en kanskje vel offensiv midtbane. Men den kan justeres etter hvem vi skal møte. Vi har egentlig en del å velge i.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Jeg er spent på hva slags formasjon vi skal spille før Carroll er tilbake også.

 

EDIT: Jeg er også skikkelig spent. I tillegg er det den siste kampen jeg ser hjemme i Norge, i hvert fall i år. Tidlig mandag morgen går flyet mitt til Australia hvor jeg skal studere.

Endret av MagnusW
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...