Jotun Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Har ikke sett han Regner med det er en gutt siden han har jenter på veggen. Skal sjekke og rapportere kloffsk. Han er sikkert feit, slik som de fleste poolsupportere.... Endret 5. februar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Kanskje det er Linda som bor der???????? Edit: Hadde ingenting med kloffsk sitt forslag om sexy-lubben å gjør... Endret 5. februar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Torres i dagbla Og litt annet snacks. Har han aldri kysset liverpool emblemet? Endret 5. februar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Har han aldri kysset liverpool emblemet? 2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Gudfader, han går til rivalen, ikke United, men likefullt en rival. Og så skjønner han ikke at han blir stemplet som en forræder. Romantikken i fotballen er forsvunnet grunnet sånne som deg Torres. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Samme opplegget som Tevez. Han var jo nesten i sjokk når Unitedsupporterne buet på han. Håper Kop og co kjører sinnsykt på i dag og hyler han ut av fatning. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hahaha, den Torres-filmen fikk meg i form her på morrakvisten. IIII'll spread my wiings and iiii leaarn hoow tooo flyyyyyy. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Da var hjemmedrakta med Gerrard på ryggen ankommet. Herligt! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Grattis. Kjøpte meg en Gerrard hjemmedrakt selv når når jeg var der i November. Men faen, 8-tallet begynner å løsne og drit, ikke helt fornøyd med kvaliteten der altså. Endret 5. februar 2011 av Smågal Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det må du klage på, jeg har vasket den ene drakta mi vanvittig mange ganger, 40 grader da, for jeg har alltid t-shorte under. Eneste som har skjedd med den er at PL patcha er litt prega. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Skal ha meg 2 trøyer når eg reiser bort til Liverpool - Birmingham i april. En med Suarez og en med Carrol Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Nydelig at Stoke vinner over Sunderland vinner i dag! Da vil vi med seier i morgen klatre til 6.plassen, eller i det minste ikke tape terreng til Sunderland. 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Kampene rundt oss ser bra ut hittil! Sunderland tapte og Tottenham og Bolton er foreløpig U. Ganske optimalt i grunn Da har vi "råd" til å tape i morra, selv om vi selvfølgelig skal vinne! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hm, ser ikke ut til at Newcastle har problemer med å score mål uten Carroll Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hm, ser ikke ut til at Newcastle har problemer med å score mål uten Carroll 4-4 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Adam scorte også i dag igjen! Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Adam scorte også i dag igjen! Shit at vi ikke gikk for han :/ Han kunne spilt der Aurelio spilte på onsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå