Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har på følelsen at Benayon er en "enten-eller" spiller. Enten spiller han godt, eller dårlig. Den sjansen han sløste bort for litt siden... Fy søren...

9202073[/snapback]

 

Vel i dag har han vært en av Liverpools klart beste, selv om han skulle vært mer besluttsom i den situasjonen.

Lenke til kommentar

Jeg ser med kinesiske kommentatorer. :wee: Ingen av de andre linkene funka noe særlig, får nå hvertfall se kampen.

 

Yay! Bra kamp, så bare andre omgang, men synes det offensive var veldig bra, spesielt Torres og Babel utmerket seg. Leto og Insua blei litt borte denne omgangen, men er jo bra hvis de spilte bra i første!

 

Der runda vi side 300 også ja. Fint og feire det med seier. :p

Lenke til kommentar
Håper ikke Ferguson klarer å overtale Heinze til å ikke stikke til Liverpool.

9202383[/snapback]

Interessant hvor delte meningene er om Heinze. Hadde vært interessant med en poll, hvor vi kan svare ja eller nei på om vi ønsker Heinze til klubben. Du som er moderator kan kanskje fikse noe sånt? Lurer på hvor flertallet står. Personlig ser jeg helst at han ikke kommer...

Lenke til kommentar

God kamp! Grei skuring.

Gerrard var enorm da han kom inn, og hadde et fantastisk mål.

Torres var god, med en goalgetter scoring ;)

 

Leiva var god i 2. omgang da Gerrard kom inn. Benayoun synst jeg var ok, ikke mer. Flott pasning til Torres, men veldig treig til å avslutte da Kuyt sendte han igjennom.

 

Ingen som stod ut fra de andre idag, kanskje Gerrard når han kom inn. Men vil gi min BB til Torres :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Håper ikke Ferguson klarer å overtale Heinze til å ikke stikke til Liverpool.

9202383[/snapback]

Interessant hvor delte meningene er om Heinze. Hadde vært interessant med en poll, hvor vi kan svare ja eller nei på om vi ønsker Heinze til klubben. Du som er moderator kan kanskje fikse noe sånt? Lurer på hvor flertallet står. Personlig ser jeg helst at han ikke kommer...

9202430[/snapback]

 

Done and done.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...