Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv synes jeg Garcia nesten alltid gjør det bra, og at han fortjener å spille noe oftere enn han gjør. Han gjør mye rart, og ofte kaster han bort ballen helt unødvendig, men samtidig er han nesten utelukkende alltid målfarlig i kampene han spiller fra start. Gang på gang kommer han til store sjanser. Det er selvsagt også deilig når han først treffer maksimalt på det han prøver på, og scorer noen fantastiske mål. :D

Lenke til kommentar
Selv synes jeg Garcia nesten alltid gjør det bra, og at han fortjener å spille noe oftere enn han gjør. Han gjør mye rart, og ofte kaster han bort ballen helt unødvendig, men samtidig er han nesten utelukkende alltid målfarlig i kampene han spiller fra start. Gang på gang kommer han til store sjanser. Det er selvsagt også deilig når han først treffer maksimalt på det han prøver på, og scorer noen fantastiske mål. :D

6907691[/snapback]

 

Sant at han har noen fantastiske mål og er målfarlig, men i enkelte kamper jeg har sett han har han vært katastrofalt tullete. :p

Men det skader ikke å la han spille mer, tror han er vanskelig å spille mot.

Lenke til kommentar
Må begynna å spela me Crouch å Kuyt frå start!

6908179[/snapback]

 

Crouch? :O Trenger farten til Kuyt og Bellamy.. Jeg mener ihvertfall at Bellamy og Kuyt er det beste spissparet LFC har..

 

6908386[/snapback]

Enig.. Tror bare de trenger et par kamper til på seg for å kunne putte mål i bøtter og spann. Synes Crouch kan være på benken og komme innpå hvis det viser seg at luftstyrke er veldig viktig i kampen.

Lenke til kommentar

Herlig med en seier i dag, kamper mot Tottenham er aldri enkle, og det viste de med å forsvare seg godt i først omgang, samt den gedigne sjansen de hadde rett før 1-0-målet. Endelig fikk Gonzalez starte, har savnet å se ham litt mer på venstrekanten der, han er alltid farlig offensiv og sitter på en enorm fart. Fint mål også av Riise, godt å ha ham tilbake, og håper virkelig han ikke blir utsatt for skade igjen på en goood stund. Herlig å se Kuyt igang for fullt nå, til tross for en relativt svak dag ellers. Men det er jo det som er styrken til såkalte goalgettere - de er borte i 89 minutt før de dukker opp og gjør ett minutts magi. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...