ugh! Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Garcia var bra, uheldig med stolpeskudd :\ Han er jo så jævlig opp og ned Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Selv synes jeg Garcia nesten alltid gjør det bra, og at han fortjener å spille noe oftere enn han gjør. Han gjør mye rart, og ofte kaster han bort ballen helt unødvendig, men samtidig er han nesten utelukkende alltid målfarlig i kampene han spiller fra start. Gang på gang kommer han til store sjanser. Det er selvsagt også deilig når han først treffer maksimalt på det han prøver på, og scorer noen fantastiske mål. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Må begynna å spela me Crouch å Kuyt frå start! Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Selv synes jeg Garcia nesten alltid gjør det bra, og at han fortjener å spille noe oftere enn han gjør. Han gjør mye rart, og ofte kaster han bort ballen helt unødvendig, men samtidig er han nesten utelukkende alltid målfarlig i kampene han spiller fra start. Gang på gang kommer han til store sjanser. Det er selvsagt også deilig når han først treffer maksimalt på det han prøver på, og scorer noen fantastiske mål. 6907691[/snapback] Sant at han har noen fantastiske mål og er målfarlig, men i enkelte kamper jeg har sett han har han vært katastrofalt tullete. Men det skader ikke å la han spille mer, tror han er vanskelig å spille mot. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Må begynna å spela me Crouch å Kuyt frå start! 6908179[/snapback] Crouch? :O Trenger farten til Kuyt og Bellamy.. Jeg mener ihvertfall at Bellamy og Kuyt er det beste spissparet LFC har.. OT: Bilder i signaturen er etter hva jeg har skjønt ikke lov =/ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Må begynna å spela me Crouch å Kuyt frå start! 6908179[/snapback] Crouch? :O Trenger farten til Kuyt og Bellamy.. Jeg mener ihvertfall at Bellamy og Kuyt er det beste spissparet LFC har.. 6908386[/snapback] Enig.. Tror bare de trenger et par kamper til på seg for å kunne putte mål i bøtter og spann. Synes Crouch kan være på benken og komme innpå hvis det viser seg at luftstyrke er veldig viktig i kampen. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Nå skal jeg på youtube, sette meg ned med tørkerull og nyyte alonsos pasning og langskuddet hans. Kjempekamp, deilig å være feridg med marerittuka. Kuyt og Agger imponerer meg mer og mer, finnes det mer komplette spisser enn vår stygge rødhåring? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Nå skal jeg på youtube, sette meg ned med tørkerull og nyyte alonsos pasning og langskuddet hans. Kjempekamp, deilig å være feridg med marerittuka. Kuyt og Agger imponerer meg mer og mer, finnes det mer komplette spisser enn vår stygge rødhåring? 6909268[/snapback] Link? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa speedy gonzales is the man Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Liverpool ligner mer og mer på et serievinnerlag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 genial passnign av garcia..digger bare den fyrn...og for et mål av kuyt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 john arne riise=mål 3-0 og vi næremer oss noe Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Helt perfekt! SKikkelig deilig detta.. Nesten litt synd at det ikke var Bellamy som scorte i stedet for Speedy, tror Bellamy trenger et mål mer enn han.. Men det kommer seg nok! Deilig med Kuyt hvertfall. Nydelig mål av Riise også.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Da var kampen slutt, og Spurs knust... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Målet til kuyt! Digg førstetouch Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kuyt blir nok en slager ja! akkurat som jeg både håpte og trodde.. For en touch! og for en avslutning! Vilt.. Det samme kan vel også sies om Gerrards forarbeid på 1-0 målet, og selvfølgelig Riises skudd.. Utrolig bra!! Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Første målet som Gonzales scorte på var jo herlig forarbeid av Gerrard, lurte han karen rett opp til kiosken. Og målet til Kuyt og Riise var to perler .. fornøyd idag=) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Herlig med en seier i dag, kamper mot Tottenham er aldri enkle, og det viste de med å forsvare seg godt i først omgang, samt den gedigne sjansen de hadde rett før 1-0-målet. Endelig fikk Gonzalez starte, har savnet å se ham litt mer på venstrekanten der, han er alltid farlig offensiv og sitter på en enorm fart. Fint mål også av Riise, godt å ha ham tilbake, og håper virkelig han ikke blir utsatt for skade igjen på en goood stund. Herlig å se Kuyt igang for fullt nå, til tross for en relativt svak dag ellers. Men det er jo det som er styrken til såkalte goalgettere - de er borte i 89 minutt før de dukker opp og gjør ett minutts magi. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Men Bellamy skulle puttet idag. Han må få scort snart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Men Bellamy skulle puttet idag. Han må få scort snart 6926030[/snapback] han er uheldig så alngt ja...bli my toil ja(sagt på trøndersk) men d kommer vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå