Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Skal sette meg ned å se pressekonferansen på .tv straks. Gleder meg til å høre hva ny gutta og den herlige gamlingen har å si. Kjenner godt at det er mye positivt som rår rundt i gangene for tiden. Både i mitt hus og deres. Har inntrykket over at det er akkurat sånn på Anfield og Melwood for tiden også.

Jeg har holdt litt ekstra med Newcastle i år pga Carroll, Nolan og Barton sitt samspill på banen. Var utelukkende positiv til at Andy skulle komme inn portene på Anfield når jeg hørte at vi hadde lagt inn bud på ham, selv som jeg ikke var overbegeistret over prisen. Jeg tror likevel den gutten der kommer til å forsvare den. Enormt potensiale har både han og den nye varulven vi har fått inn. Til sammen kan de to bli noe virkelig spesielt. Uavhengig av det som blir sagt i media om Carroll, tekstmeldingene osv så virker det som gutten virkelig vil være her. Bare se på ansiktet hans når Suarez scorte, og ikke minst det råe smilet hadde ikke klarte skjule. Akkurat som at han da virkelig skjønner at han er med i byggingen av noe spesielt. Om det skjer gjenstår å se, men jeg har en god følelse.

Til sommeren så er jeg ganske sikker på at vi får inn Young og Adam (som sagt; bare cornerene hans er verdt £10M). Hazard tror jeg blir vanskelig da Wenger har også vist ganske stor interesse for gutten, og jeg mener å ha lest noe om at han heller vil dit. Forhåpentligvis får vi kanskje inn en ving til, en venstreback + en stopper som kan ta over for Carra. Ser ikke for meg at Skrtel blir den mannen og at Agger/Skrtel blir vårt faste stopperpar, men heller at det blir Agger/Cahill eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du er ikke tøff vis du er ute med kneskade eller andre skader som gjør at man må operere?

Slikt skjer med selv den tøffeste gutten i gata.

De som blir taklet og reiser seg etterpå, eller blør fra hodet og bare får bandasje på for å spille resten av kampen er tøffe menn! Noe annet med proselensdukker som faller og syter man bare pirker på skulderen.

Lenke til kommentar

Vel kjære Pirja. Hadde du giddet lese hele diskusjonen og ikke ta alt som forsøk på provokasjon så ville du sett at edge sitt svar om at Agger var så himla tøff var et svar på innlegget om at Poulsen skadet ryggen under knytting av skolissa. I samme innlegget sier Hojohansen "Litt av en tøff danske vi har".

Så skriver eg som svar til edge at hvis definisjonen på tøff er å ikke være skadet så er jo hvertfall ikke Agger et eksempel. Ei heller om definisjonen er å tåle mye før man blir skadet, da han er en kjeks, om du så kaller han "den tøffeste i gata".

Så.......

Der fikk du det som hadde stått mellom linjene i mitt innlegg. Hvis innlegget hadde hatt en linje nr.2....

Comprende?`:D

Lenke til kommentar

Vel kjære Pirja. Hadde du giddet lese hele diskusjonen og ikke ta alt som forsøk på provokasjon så ville du sett at edge sitt svar om at Agger var så himla tøff var et svar...

Her datt jeg ut.

Får skylde på overtid og lite søvn. Men forstår helheten i poenget ditt.

Lenke til kommentar

Jotun mener vel at man kan si det meste med en linje. Jeg har sjeldent sett et innlegg fra han med to eller flere.

Oooh. Et lite stikk. Heldigvis gikk smerten over like fort som vaksinen hos en 1.åring.

Hvorfor skrive vrøvl på 1000 ord når man kan skrive samme vrøvlet på 1 linje! :p (kjeften Daniel)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...