edge Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Haha, varulv-bildet var konge! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Det er vel noen som tenker på Pacheco også, men han blir nok for svak. Må nok bli N'Gog ja. Heller Kuyt sier nå jeg. Jeg vil mye heller ha Hazard, for han har de ekstremkvalitetene jeg elsker i en ving. Dribleferdigheter til å passere flere spillere, god innlegsfot og scorer en del mål. Young er god, men Hazard er langt mer spennende. Vi har også Elia som vi har blitt linket til, og Marko Marin fra Bremen. Artig mål av Adam i går, se på 0:35 i videoen. Jeg har også lyst på Hazard, men synes det lukter Arsenal lang vei. Uansett så trenger vi jo ikke mer Hazard når vi har Carragher. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Christian Poulsen skadet ryggen da han knytte skolissene under oppvarmingen før Stoke-kampen. Wtf. Haha, kun Poulsen som kan få til det. Nja, Aurelio ble jo skadet et halvår av sin 2år gamle sønn da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Daniel: Du kødder ikke med småunger. De kan f.eks klore! Bite! Skumle greier. 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Hm. Så kjedelig det ble etter at vinduet stengte. 2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Så pressekonferansen med Carroll og Suarez nå. Har skikkelig sans for de begge, og Kenny er fantastisk som alltid. Andy ble spurt en del om hvordan det var å forlate Newcastle osv. Han virket ærlig og sa at det selvfølgelig var vanskelig å forlate klubben han har vokst opp med, venner familie osv. men at han nå var fullt fokusert på oppgavene i Liverpool. Helt fair i mine øyne. Er ikke sikkert vi noengang får vite hva som egentlig skjedde mellom klubb/spiller osv. i den situasjonen, men fint at han er ærlig, og virker 100% tiltro til oppgavene hos oss nå. Hvis han fortsetter å vise dette på banen, tror jeg ikke noen kommer til å tenke på hverken overgang eller sum i fremtiden. Forhåpentligvis klarer vi som suportere også å gi han den støtten han trenger for å føle seg hjemme her hos oss. Endret 3. februar 2011 av Termo 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Hm. Så kjedelig det ble etter at vinduet stengte. Blir fart på søndag, da skal Che£sea og Torre$ knuses 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Jaa, men det er jo lenge til Jeg ble godt vant til nyhetsstrømmen utover mandagskvelden 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Hm. Så kjedelig det ble etter at vinduet stengte. Synes det er veldig greit. Endelig tid til å fokusere fullt og helt på hva som skjer på banen. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Skjer ingenting på banen i dag Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Fremover. Se positivt på det, vi har fått inn to nye spisser, kvittet oss med en cunt som ikke ville spille for oss lenger, og er på vei tilbake mot noe som ligner på en form igjen 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Jepp, det er herlig. Ser at det har ramlet inn et par nye saker på lfc.tv også om Carroll og Suarez. Likte særlig denne: "Kenny Dalglish is confident Andy Carroll can follow in the footsteps of Rush, Fowler et al and prove to be a worthy successor to Liverpool's iconic No.9 shirt." Legg merke til at han jeg ikke husker navnet på ikke er nevnt 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Indeed, vi må ta en kamp om gangen og se fremover. Det er mye hard arbeid som gjenstår, men vi er på riktig spor 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 http://liverpool.no/newspg.aspx?id=27708&zone=1 Så herlig å lese slikt Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg digger bare Kenny og Kelly mer og mer Kelly ble litt usynlig imot Stoke, men han har visst at han er førstelagsmateriale Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 ""It just shows their desire to move the club forward. They said when they came in they wanted to take the club back to where it should be. This was their first opportunity to show that. They are actually a bit disappointed we didn't get more players in. That's a good thing." Kenny om eierne. For første gang i mitt liv har jeg sansen for amerikanere 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Har du overgangsvindu abstinenser cmyrland? 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Har du overgangsvindu abstinenser cmyrland? Litt? Har egentlig bare enorme fotballabstinenser. Føler meg litt som da jeg var en liten pjokk og gikk rundt i adventstida og venta på jula i gamledager. Bare at nå er jul = liverpoolkamp, og i transfervinduet var hver dag en mulighet til å signere en ny spiller! Fikk jo litt en av en adventsgave siste dagen, da Men desto større ble vakuumet nå 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Har du overgangsvindu abstinenser cmyrland? Litt? Har egentlig bare enorme fotballabstinenser. Føler meg litt som da jeg var en liten pjokk og gikk rundt i adventstida og venta på jula i gamledager. Bare at nå er jul = liverpoolkamp, og i transfervinduet var hver dag en mulighet til å signere en ny spiller! Fikk jo litt en av en adventsgave siste dagen, da Men desto større ble vakuumet nå HAR DET LIKKENS Ny sang : http://www.youtube.com/watch?v=OJWKI7ML4Mg&feature=player_embedded Endret 3. februar 2011 av _Scruffy_ 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Haha, fantastisk. Sweet Carroll 9! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå