Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Det er jo styret deres som er på hyttetur. Carroll ville jo ikke dra, hva mer kunne han gjøre? Han er Newcastle gutt, alle vennene hans er der og han ville forsette for klubben. Styret skubba han ut. De pressa prisen opp!

Jeg reagerte kraftig på summen, dog hastet det veldig for oss siden han spanjolen ingen husker navnet på sviktet oss 3 dager før vinduet stengte.

Vi måtte ha erstatter, han burde helst være Engelsk, ung og en notorisk målscorer. Samtidig burde han ha en viss hode styrket da vi har savnet dette enormt de siste årene. Carroll var perfekt og jeg forstår nå prisen bedre, selv om den var for høy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo styret deres som er på hyttetur. Carroll ville jo ikke dra, hva mer kunne han gjøre? Han er Newcastle gutt, alle vennene hans er der og han ville forsette for klubben. Styret skubba han ut. De pressa prisen opp!

Er nok bare Carroll selv og styret som vet akkurat hva som skjedde. Han hadde uansett en 5-årskontrakt og kunne blitt om han ville. Men i dagens fotball er det pengene som rår, og det er vel ikke akkurat negativt å tredoble lønnen.

Lenke til kommentar

Alle som er "noe" i Liverpool har den lønna der, skal han være villig til å komme, så må jo han også ha betalt.

Vell, jeg har sett tekstmeldingene han sågar sendte, og jeg mener det blir vanskelig å skylde på spilleren her. Pengene rår ja, det er trist.

Dog måtte vi ha en spiss, så jeg føler på ingen måte vi har operert uanstendig her. Les City/Chelsea style.

Når Carroll nå er på plass, må han bare prøve å gjøre det beste ut av situasjonen.

Lenke til kommentar

@Gynekologen: Tenk på forsterkningene dere kan hente til sommeren for Carroll-pengene, da. Til sammenligning finansierte jo salget av Torres kjøp av både Suarez og Carroll. Ingen hadde sagt noe om Liverpool hadde brukt £7-10m på forsterkninger dette vinduet, som er den reelle resten av (Suarez + Carroll) - Torres. Nå sitter Newcastle med £35m+(!) til å handle for til sommeren. Dere kan forsterke store deler av laget.

Jeg forstår frustrasjonen over å miste Carroll, men som alltid: Ingen spiller er større enn laget. Dere kan hente tre £10m-spillere for pengene etter Carroll, og de vil tilføre laget mye mer samlet enn Carroll alene noensinne hadde greid, dersom det er vettuge signeringer, da.. Dere kan også kaste dere inn i kampen om noen av fotballeuropas største navn med pengene for Carroll. Så lenge Ashley ikke rævpuler dere igjen, da.

Alle ser mildt sagt fornøyde ut! ;)

Kenny må da være fryktelig liten? Suarez ser jo nesten høy ut ved siden av ham.

Lenke til kommentar

@Gynekologen: Tenk på forsterkningene dere kan hente til sommeren for Carroll-pengene, da. Til sammenligning finansierte jo salget av Torres kjøp av både Suarez og Carroll. Ingen hadde sagt noe om Liverpool hadde brukt £7-10m på forsterkninger dette vinduet, som er den reelle resten av (Suarez + Carroll) - Torres. Nå sitter Newcastle med £35m+(!) til å handle for til sommeren. Dere kan forsterke store deler av laget.

Jeg forstår frustrasjonen over å miste Carroll, men som alltid: Ingen spiller er større enn laget. Dere kan hente tre £10m-spillere for pengene etter Carroll, og de vil tilføre laget mye mer samlet enn Carroll alene noensinne hadde greid, dersom det er vettuge signeringer, da.. Dere kan også kaste dere inn i kampen om noen av fotballeuropas største navn med pengene for Carroll. Så lenge Ashley ikke rævpuler dere igjen, da.

Alle ser mildt sagt fornøyde ut! ;)

Kenny må da være fryktelig liten? Suarez ser jo nesten høy ut ved siden av ham.

Kenny er 173 cm og Suarez er 181! ;)

Kilde; wikipedia

Lenke til kommentar

Carroll kan være verdt mer enn de 35 millionene. Forskjellen på 17. og 18. plass er 57 millioner pund. Jeg tror ikke vi rykker ned, men sånn situasjonen er nå hvor vi i tillegg fikk Ameobi skadet i går, så har vi ikke spisser som hadde gjort det greit i League 1 engang.

Hva med Leon Best? Skulle tro han er god for noen mål utover våren. Og med en spiss ved navn Nile Ranger MÅ det jo bare bli bra :p Men ja, dere har det tynt på topp nå. Da er det vel bare å kverne ut de resultatene man må ha og overleve. Det kjipeste for dere var at dere ikke rakk å hente inn en erstatter for Carroll, men det er ikke LFC sin feil.. Det var en viss spanjol og en russisk oligark som presset oss opp i et hjørne.

Lenke til kommentar

Nile Ranger er et stort talent, men han får ikke til det siste lille som trengs for å score mål. Leon Best har spilt en bra kamp for Newcastle, og det var mot West Ham. Resten av kampene han har spilt har han sugd grenseløst jævlig. Løvenkrands er gammel og har mistet målteften. Ameobi utfylte Carroll perfekt, så de sammen var knalle og gode.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...