Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/reds-to-bring-back-aquilani

Hm! Dersom ryktene stemmer og Juve ikke ønsker/klarer å gi prisforlangende for Aquaman synes jeg det er et godt alternativ å hente ham tilbake. Jeg tror han ville klart seg godt under Kenny, og det hadde vært greit å ha en annen type midtbanespiller å bruke også. Kan vel ikke forvente at Meireles og Gerrard skal bære hele den offensive kraften i midtbanen gjennom en hel sesong, så å kunne rullere med Auqi hadde jo vært perfekt. Det beste er at vi ikke hadde behøvd å bruke penger på en ny midtbanespiller, men kunne fokusert på andre deler av laget. Hva med en ny Mascherano for å avlaste Lucas, eller en stabil og god venstreback? Then again, henter vi også tilbake Insua er vi jo tålelig godt dekket der også. Ellers hadde jeg også gjerne tatt en skikkelig god ving! Får vi solgt El Zhar, Konchesky og Degen har vi også litt ekstra penger i kassa.

Gleder meg til juli! :p

Lenke til kommentar

Håper han nye kallen kan få skikk på Cole. Ingen hemmelighet at han sliter. Denne treneren kjenner både han og Glen fra tidligere, så vi får bare krysse fingrene. Jeg kan ivertfall bare si at jeg er lite interesert i å ha Cole i stallen om det skal være på denne måten, det er ikke småtterier han hever i lønn.

Kansje han reiser til Westham i sommer? Selv om Maxi var litt slakk mot Fulham(han fikk ganske mye juling i taklingene), så synes jeg Maxi er den som har mest å fare med for tiden.

Glen ser ivertfall ut til å være på vei tilbake for fullet, han var jo også helt utav det en stund.

Lenke til kommentar

Jeg vil mye heller ha Hazard, for han har de ekstremkvalitetene jeg elsker i en ving. Dribleferdigheter til å passere flere spillere, god innlegsfot og scorer en del mål. Young er god, men Hazard er langt mer spennende. Vi har også Elia som vi har blitt linket til, og Marko Marin fra Bremen.

Artig mål av Adam i går, se på 0:35 i videoen.

Se for dere han inne på banen istede for Aurelio i går :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...