nO0_o Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Reina Kelly - Agger - Carra - Johnson Gerrard - Lucas - Meireles Cole - Suarez - Kuyt I en slags 4-3-3/4-5-1-greie. Tror de kan ha slagkraft nok til å gjøre russerforsvaret utrygg... Joe Cole? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Nei, Ca$hley. [/sarkasme] Joe Cole, ja. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Nei, Ca$hley. [/sarkasme] Joe Cole, ja. Ville foretrukket ganske mange foran Joe Cole i startoppstillingen. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/reds-to-bring-back-aquilani Hm! Dersom ryktene stemmer og Juve ikke ønsker/klarer å gi prisforlangende for Aquaman synes jeg det er et godt alternativ å hente ham tilbake. Jeg tror han ville klart seg godt under Kenny, og det hadde vært greit å ha en annen type midtbanespiller å bruke også. Kan vel ikke forvente at Meireles og Gerrard skal bære hele den offensive kraften i midtbanen gjennom en hel sesong, så å kunne rullere med Auqi hadde jo vært perfekt. Det beste er at vi ikke hadde behøvd å bruke penger på en ny midtbanespiller, men kunne fokusert på andre deler av laget. Hva med en ny Mascherano for å avlaste Lucas, eller en stabil og god venstreback? Then again, henter vi også tilbake Insua er vi jo tålelig godt dekket der også. Ellers hadde jeg også gjerne tatt en skikkelig god ving! Får vi solgt El Zhar, Konchesky og Degen har vi også litt ekstra penger i kassa. Gleder meg til juli! Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Nei, Ca$hley. [/sarkasme] Joe Cole, ja. Ville foretrukket ganske mange foran Joe Cole i startoppstillingen. Joe Cole er jo en av de få på laget med litt fart, Jeg ville ha sotte han foran Maxi, kuyt m.m Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Legges vel opp til 4-3-3 nå ja. Med de vi har tilgjengelige er det ikke meg imot med denne rekka helt fremst: Cole/Maxi - Kuyt - Suarez Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Heller Joe Cole enn Maxi, ja. Egentlig vil jeg ha inn en helt ny ving, f.eks Elia som var linket i starten av januar, og Eden Hazard ville heller ikke vært feil. 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 A. Young kommer sikkert til sommern. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Håper han nye kallen kan få skikk på Cole. Ingen hemmelighet at han sliter. Denne treneren kjenner både han og Glen fra tidligere, så vi får bare krysse fingrene. Jeg kan ivertfall bare si at jeg er lite interesert i å ha Cole i stallen om det skal være på denne måten, det er ikke småtterier han hever i lønn. Kansje han reiser til Westham i sommer? Selv om Maxi var litt slakk mot Fulham(han fikk ganske mye juling i taklingene), så synes jeg Maxi er den som har mest å fare med for tiden. Glen ser ivertfall ut til å være på vei tilbake for fullet, han var jo også helt utav det en stund. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg vil mye heller ha Hazard, for han har de ekstremkvalitetene jeg elsker i en ving. Dribleferdigheter til å passere flere spillere, god innlegsfot og scorer en del mål. Young er god, men Hazard er langt mer spennende. Vi har også Elia som vi har blitt linket til, og Marko Marin fra Bremen. Artig mål av Adam i går, se på 0:35 i videoen. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg vil mye heller ha Hazard, for han har de ekstremkvalitetene jeg elsker i en ving. Dribleferdigheter til å passere flere spillere, god innlegsfot og scorer en del mål. Young er god, men Hazard er langt mer spennende. Vi har også Elia som vi har blitt linket til, og Marko Marin fra Bremen. Artig mål av Adam i går, se på 0:35 i videoen. Se for dere han inne på banen istede for Aurelio i går Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=KcK_7JxbqcI 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Cole skadet 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Forferdelig Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Christian Poulsen skadet ryggen da han knytte skolissene under oppvarmingen før Stoke-kampen. Wtf. 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Forferdelig Du er ikke sint på oss vell? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Jo, er nå det. Samt på Carroll, og på styret. Og skuffet. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Dere kan vel ikke være fornøyd med kjøpet av Carrol? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Om han blir verdt pengene vet man ikke. Han er god, men ikke så god som overgangssummen skulle antyde. At han har potensiale, det kan ingen si noe på. Jeg tror han kommer til å bli bedre enn det Rooney er etterhvert, men i fotball vet man ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå