cmyrland Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 En del flyselskaper tilbyr jo mobil- og internettilkobling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Se filmen Wild Things, så forstår du hva gutten mener. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) U broke it. Brokeback mountain 2 Fly edition? Endret 2. februar 2011 av _Scruffy_ Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Suarez mener Liverpool er størst i verden Luis Suarez (24) kan ikke få sagt tydelig nok hvor glad han er for endelig å være klar for Liverpool-spill. herlige holdninger på gutten, gleder meg til å se han i drakten ikveld. Liker også svært godt det ryktetde laget 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Dumt at han mener at Liverpool er størst i verden, for nå får vi minst 2-3 Unitedkidz-innlegg i tråden. Men fra spøk til seriøsitet: Flott at han en så god innstilling,håper jeg får se glød fra han, noe Liverpool har manglet denne sesongen. Endret 2. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 er denne Neymar noe å satse på ? Neymar Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 er denne Neymar noe å satse på ? Neymar Garantert, men tviler på at han ønsker seg til LFC.. Lukter Spansk klubb lang vei! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Da slipper vi enda en drittsekk. Gary Neville pensjonerer seg med umiddelbar virkning 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Da slipper vi enda en drittsekk. Gary Neville pensjonerer seg med umiddelbar virkning Link. Greit å ha med kilde Uansett, flotte nyheter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Tenke jeg skulle poste den nyheten selv, men lot være ut av respekt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Forskjellen mellom Neville og Carragher dette. Der Liverpool fansen jubler gråter United supporterne når Carragher legger opp. Mannen er jo målgarantist. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Det er fullt av drittsekker igjen, så ingen grunn til å juble. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Ta det i kamptråden edge. Uansett om Neville er en spiller som skal ha respekt. Så burde han ikke få noe av det fra Liverpool leiren. Har jo slengt dritt om klubben så lenge han har levd. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Ta det i kamptråden edge. Uansett om Neville er en spiller som skal ha respekt. Så burde han ikke få noe av det fra Liverpool leiren. Har jo slengt dritt om klubben så lenge han har levd. Jaggu! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Kelly - Skrtel - Kyrre - Agger Johnson - Lucas - Aurelio - Gerrard Meireles Kuyt ? Blir mange mål uten keeper skal jeg tro. Ja, Neville er utter cunt, men gidder ikke å legge ut om det. Han vet hva jeg syns om han, og jeg vet hva han syns om meg. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Gleder meg sykt til kamp på søndag. Håper Suarez vinnermålet Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) For ett smil på den gutten der, fantastisk Endret 2. februar 2011 av Friksjon 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå