Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Håper det blir mulig å kjøpe fake-gebiss med tannstillingen til Suarez!

 

Kjenner positiviteten boble nå! Blir jævlig artig å se dette laget når Carroll og Suarez er innøvd i taktikken.

 

Men kan si mye rart om Kuyt, men faen som den mannen jobber.

 

 

 

 

 

 

 

...Fernandwho?

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tre seire på rappen nå, så kommer Chelsea på Brua på søndag.

Liverpool har slått chelsea på bortebane før, men den blir vrien.

 

Kenny's største oppgave so far.

Lenke til kommentar

Ey, må bare skyte inn før jeg legger meg hvor deilig det er å ha Dalglish som trener nå. I dag var det mange som reagerte på førsteellvern siden den jo så litt merkelig ut. Men jeg ante at Kenny hadde en plan, og jeg følte meg trygg på han. Så går de valgte ut og leverer kanskje den beste kampen denne sesongen!

 

Flott at ting endelig bare går i riktig retning. :)

Lenke til kommentar

Ey, må bare skyte inn før jeg legger meg hvor deilig det er å ha Dalglish som trener nå. I dag var det mange som reagerte på førsteellvern siden den jo så litt merkelig ut. Men jeg ante at Kenny hadde en plan, og jeg følte meg trygg på han. Så går de valgte ut og leverer kanskje den beste kampen denne sesongen!

 

Flott at ting endelig bare går i riktig retning. :)

 

Vell, jeg har sagt helt fra jeg mistet hode første dag at nå stoler jeg på Kenny.

Han ene kammeraten min klaget noe jævelig på lagoppstillinga, og ikke minst at Suarez ikke startet.

1: Vi spilte mot fyrtårna. Jeg sa tidlig at jeg ville ha med Kyrre, det var nice å se ham vinne dueller hele kvelden.

2: Suarez, gutta har nok knapt nok hilst. Ikke trent sammen eller noe, at han kommer inn som innbyttere er helt ok. Da fikk han føle litt hva Anfield har å by på når han varmet opp også :)

 

Jeg prøvde å meddele noe av dette til han kammeraten min, men det skle ikke inn. Men nå har jo han skippet mesteparten av kampene i år, og har antagelig ikke peiling hva det går i. Så what ever! Og som jeg spådde, i går var alle medgangs supporterene tilbake på puben.

 

Tre seire på rappen nå, så kommer Chelsea på Brua på søndag.

Liverpool har slått chelsea på bortebane før, men den blir vrien.

 

Kenny's største oppgave so far.

 

Den blir ganske så vanskelig ja, nå peker vell kurva oppigjenn også. Kansje vi skal snu den igjenn? :) Tette igjen bak og ta dem på kontring imo.

 

Tok med friheten til å regne litt i dag, vi kan i teorien lande på 77 poeng. Det er 9 poeng opp til 4 med 1 kamp mer spilt. Det kan ivertfall bli en spennende avslutning om starten var kafastrofe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis vi bruker samme formasjon mot Chelski kan vi da ligge godt an? Bare synd at Chelski er tilbake i flytsonen nå.. Jeg forventer ingenting av søndagens kamp, men jeg håper at laget gjør en skikkelig innsats. Får vi med oss ett poeng fra en 0-0-kamp vil vi fremdeles ha holdt nullen i 4 kamper på rad, ikke tapt på fem kamper, tatt poeng borte mot et topp 4-lag og forhåpentligvis gitt et godt inntrykk. Så kan vi fokusere på West Ham og Wigan og 6 poeng der :new_woot:

Lenke til kommentar

Hvem synes dere vi burde bruke på topp som makker for Suarez, siden Carroll er uaktuell? Kuyt er ikke et alternativ for meg.

N'Gog?

 

Har ikke akkurat veldig mange alternativer.

 

Det er vel noen som tenker på Pacheco også, men han blir nok for svak. Må nok bli N'Gog ja.

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk Kuyt våkna til i går med Suarez på banen. Ser ikke et problem med at de to starter på topp med Che£$ki. Håper på denne på brua (tar forbehold om skader, ikke heeelt fått med meg hvem som er skadd og ikke for tiden):

 

Reina

Kelly - Agger - Carra - Johnson

Gerrard - Lucas - Meireles

Cole - Suarez - Kuyt

 

I en slags 4-3-3/4-5-1-greie. Tror de kan ha slagkraft nok til å gjøre russerforsvaret utrygg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...