OlaTK Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Må bare si at jeg liker Momo mer og mer, tror han kan bli en kjempespiller etterhvert, nesten litt synd at vi har så mange gode midtbanespillere. Sebastian Leto gjorde en god figur og Benayoun var også my innvolvert. Ellers deilig med et Torres mål. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nei!! Også fikk ikke jeg sett det!! Faen! Deilig at det var Torres som scorte da. Får hvertfall sett fra nå. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Syns venstresiden i dag virket spennende. Insua og Leto virker som to spillere for framtiden, spesielt Leto var positiv i dag. Med Riise, Aurielio snart tilbake fra skade og Insua syns eg ikke en ny venstreback er så viktig. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 BTW, Torres var definitivt IKKE offside. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Deilig med at Torres scorer, og Leto imponerer meg. Ser ut til å være en god spiller. Synd på Babel, med pipekonserten fra Feyenord-fansen. Han er i Liverpool nå... Edit: Hva er det fulle navnet på Alonso som spiller for Shangai? Endret 3. august 2007 av SasaB Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Haha! Kald klarering av Insua. Virker som han er i slag. Paletta har også vært god i pre-season kampene denne sesongen. Det er jo gledelig. Edit: Fader for et mål av StevieG!! Det er sånn jeg liker og se han! Helt nydelig! Endret 3. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Kjempescoring av Gerrard! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Klassescoring av Gerrard. Bøyer kula rundt keepern i lengste kryss. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Vakkert av Gerrard. Babel virker mer på hugget enn det vi har sett tidligere også. Kampen om plassene tilspisser seg ser det ut som. Endret 3. august 2007 av Zephyros Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Å! I svarte for et mål! Nydelig ! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Babel viser seg fram ja. Lekre finter han hadde der. En god redning av keeper forhindra scoring. Edit: Ooh. Nesten Torres igjen, fikk desverre ballen litt for langt foran seg, så keeper rakk fram. Edit2: Nesten enda en gang, litt upresist gjennomspill av Gerrard. Torres er hissig på ballen, og altid spillbar. Endret 3. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det er virkelig ikke ok at jeg må jobbe istedenfor å se kampen. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det er virkelig ikke ok at jeg må jobbe istedenfor å se kampen. 9202019[/snapback] Nei, vi har det kjekt.. Feyenoord-kampen blir vanskligere, så den må jeg prøve å få med meg Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Fy søren så god Gerrard er når han får spille sentralt på midten! Sissoko gjorde det brukbart i dag, men det ble likevel et klasseskille etter Gerrard kom inn! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Er så flott å se publikum hylle Kuyt, selv om han ikke spiller for dem lengre. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Er så flott å se publikum hylle Kuyt, selv om han ikke spiller for dem lengre. 9202045[/snapback] Men hvorfor buer de hver gang Babel har ballen? Var ikke han populær i Nederland? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Er så flott å se publikum hylle Kuyt, selv om han ikke spiller for dem lengre. 9202045[/snapback] Men hvorfor buer de hver gang Babel har ballen? Var ikke han populær i Nederland? 9202054[/snapback] Han spillte på Ajax før han kom til Liverpool. Ajax og Feyenord er rivaler, vettu Endret 3. august 2007 av SasaB Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Er så flott å se publikum hylle Kuyt, selv om han ikke spiller for dem lengre. 9202045[/snapback] Men hvorfor buer de hver gang Babel har ballen? Var ikke han populær i Nederland? 9202054[/snapback] Han kom jo fra Ajax, så hvis det er Feyenord-supportere som står på tribuna så er han vel kanskje ikek så populær? Edit: Litt for sein gitt. Endret 3. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 jeg har på følelsen at Benayon er en "enten-eller" spiller. Enten spiller han godt, eller dårlig. Den sjansen han sløste bort for litt siden... Fy søren... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 OK, jeg har ikke stor greie på nederlandsk fotball. Men kampen spilles i Rotterdam gjør den ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå