Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

LFC/Arsenal/Chelsea leder for øvrig også klart ann når det gjelder røde kort for motstandere kontra Utd.

 

Ifølge en United-suppoerter. Rart at det endte i Uniteds favør da gitt.

 

Blir nesten sjokka jeg :fun:

Lenke til kommentar

LFCTV:Luis Suarez is set for his Liverpool debut after being named in the squad for tonight's game. :D

 

Syns fortsatt det er en tragedie at vi ikke fikk Adam å at vi solgte Babel istedet Jovanovic.Poulsen burde også ha blitt solgt.

 

Tror egentlig at Jovanovic er bedre som spiss,han har vel ikke spillt spiss for oss enda?

 

håper på dette laget:

 

Reina

kelly Carragher Agger Johnson

 

Gerrard Meireles

Maxi Cole

Kuyt Suarez

  • Liker 1
Lenke til kommentar

LFC/Arsenal/Chelsea leder for øvrig også klart ann når det gjelder røde kort for motstandere kontra Utd.

 

Ifølge en United-suppoerter. Rart at det endte i Uniteds favør da gitt.

 

Blir nesten sjokka jeg :fun:

 

Burde være enkelt å telle opp vel? Til og med for en Liverpool supporter..............

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et større antall enn de som tar deg høytidelig hvertfall, om det er et sykdomstegn eller ikke får du gjøre opp for deg selv :love::)

 

Vel, jeg *forventer* ikke at noen skal gjøre det. På samme måte som jeg *forventer* at ingen bryr seg om tallene til Goldwing.

 

"Liker jeg ikke resultatet,er dataene feil".

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Et større antall enn de som tar deg høytidelig hvertfall, om det er et sykdomstegn eller ikke får du gjøre opp for deg selv :love::)

 

Vel, jeg *forventer* ikke at noen skal gjøre det. På samme måte som jeg *forventer* at ingen bryr seg om tallene til Goldwing.

 

"Liker jeg ikke resultatet,er dataene feil".

 

Hvor har jeg skrevet at noe er feil? Man tro vel ikke på noe som skrives her før man sjekker det selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...