Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg vet er det uttalt at han ikke skal spille Superprara.

 

Jeg må i dåp den søndagen, arggggh.

Jo Ancelotti har vel bekreftet at han debuterer mot oss. Jeg antar at skjebnens ironi gjør at han scorer mot oss også.

Det gjør han sikkert. Kommer til å leke med Skrtel.

 

Ikke sett noe om arbeidstillatelsen nei, så.. Spørs om han spiller. Får håpe det ordner seg.

Lenke til kommentar

Jamfør Highbury-tråden for mer.

Interesting few little penalty stats...

 

Total (all comps) penalty awards this season:

Arsenal 14

Chelsea 9

Liverpool 8

City 7

United 5

 

Scored PL pens 1992-2006:*

Liverpool 55

Arsenal 50

Chelsea 50

United 46

 

Scored PL pens 2003-2011:*

Liverpool 37

Arsenal 36

Various other teams in late 20's/early 30's

United 23

 

*Separate sources explains overlap

Ligaen er jo så korrupt, Utd har alltid dommeren på sin side... Oh, nani ble snytt for en klar straffe i går btw.

 

Ønsker ingen diskusjon, men den måtte postes så den kan trekkes frem neste gang en av de sure druene deres trekkes frem når United får en dodgy dommeravgjørelse. Folk snakker jo for faen om Pedro Mendes målet enda! LFC/Arsenal/Chelsea leder for øvrig også klart ann når det gjelder røde kort for motstandere kontra Utd.

 

Så ikke bruker vi mer penger enn dere og ligaen/dommerstanden er ikke korrupt. Lurer på hvem dere skal skylde på nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

kennyandkuyt.jpg

 

Hihi, må trekke på smilebåndet av denne.

 

Ang. CL neste år så sier Kenny følgende:

 

- "Vi har ikke fjernet tanken fra hodet vårt. Vi skal gi et forsøk. Vi skal ta fatt på hver kamp og få så mye som mulig ut av hver kamp og se hvor mange poeng vi ender opp med."

 

Herlig med en offensiv manager som tør å vise ambisjoner. Det ser ikke lett ut, men godt å vite at vi sikter høyt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

kennyandkuyt.jpg

 

Hihi, må trekke på smilebåndet av denne.

 

Ang. CL neste år så sier Kenny følgende:

 

- "Vi har ikke fjernet tanken fra hodet vårt. Vi skal gi et forsøk. Vi skal ta fatt på hver kamp og få så mye som mulig ut av hver kamp og se hvor mange poeng vi ender opp med."

 

Herlig med en offensiv manager som tør å vise ambisjoner. Det ser ikke lett ut, men godt å vite at vi sikter høyt.

Flirte godt av den :D Er ikke veldig stor fan av kuyt som spiller, men han virker som en veldig grei fyr, og jeg tror at det har en del å si for lagmoralen. Tror det var drillo som sa at han hadde ikke med "Mini" bare fordi han var en god spiller, men også fordi han gjorde litt sprell og hold alle i godt humør :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...