Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avslutningene til karen er jo som poesi å regne! :D Gleder meg som faen til å se han nå.

Men samtidig hopper jeg ikke i taket, Kuyt bøtta også inn mål i Nederland. Men tror Suarez er et hakk vassere, spesielt mtp avslutningskvaliteten hans og at han faktisk har en teknikk og touch i motsetning til Kuyt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig jeg blir som en jøde i Tyskland under 2.verdenskrig nå, men hva tror dere om Torres i Chelsea?

De siste månedene i Liverpool virket han lei og umotivert. Dermed en dalende formkurve. Hva trengte han for å få en vitamininnsprøytning? Miljøskifte? Får han nødvendigvis det av å bytte klubb?

Jeg er veldig interessert i dette, og jeg er spent på hvordan Torres kan funke under Ancelotti i Chelsea. Og da selvfølgelig det å ha andre spillere rundt seg, og en annen spillestil. Lurer på om han klarer å tilpasse seg mønsteret til Chelsea, og kanskje få opp motivasjonen slik at han blir i form igjen.

Lenke til kommentar

Som Kenny sa. Ingen vet hvordan Suarez kommer til å gjøre det, fordi Suarez har ikke spilt for Liverpool før, og ei heller i PL. Kuyt og Suarez virker så forskjellige både for landslag og klubblag at jeg nekter å tro at Luis blir en ny Kuyt-type. At han ikke slår til er jo selvsagt mulig, men han virker som en klassespiss som kan prestere hvor som helst så lenge han får litt tid på seg.

Zeromac: Jeg er fryktelig sikker på at han vil herje vilt. Dessverre. Han har begynt å treffe en slags form de siste kampene for oss, og om han får fortsette den stigende kurven hos dere og ikke blir skadet så kan han fort skyte dere til trofeer. Så jævla god er han.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Jeg tror de første ukene/månedene kommer til å være rare, Torres passer ikke inn i Chelsea sitt taktiske oppsett i det hele tatt, om man ikke skal benke Drogba. Dere kan selvfølgelig skifte tilbake til en diamant, men det ble jo bevist ifjorårssesongen at det ikke funket så bra. Lampard spiller generelt sett crap i en diamant og dere manglet mye bredde.

Spent på hvordan Luiz skal passe inn også, helt klart en forsvarer som foretrekker venstresida, akkurat det samme som Terry.

Kjøpene virker ikke gjennomtenkte i det hele tatt og kan potensielt sett være katastrofale for klubben i lengden da dere ikke kan bruke penger framover nest ettersom dere må passe på Fairplay reglene.

Lenke til kommentar

Jo. Men hvem er aktive der? Liverpoolgutta her inne virker litt mer reflektere og har litt mer kunnskap enn 95% av Chelsea-folket her inne.

Kunne ha svart på spørsmålene dine, men dessverre så driter jeg i Torres nå. Og Chelsea også i grunn.

Synd det er så få (reflekterte) Chelsea-supportere da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Må si jeg liker Carroll som den han er og det talentet han besitter. Han er kanskje en bråkmaker, men det kan endres på. Også nærmest oser det Newcastle-fan av han. En virkelig Newcastle-gutt tvers igjennom. Vi tok trossalt Newcastle's beste spiller og de kunne ikke erstatte han tidsnok, så jeg forstår at mange Newcastle-supportere reagerer på overgangen, men han ville jo ikke dra selv, han ble nærmest presset ut. Uansett, jeg håper virkelig at Liverpool greier å gjøre ham til en topp spiller gjennom potensialet hans og få det beste ut av han. Også kan han muligens en dag returnere til sin kjære Newcastle.

Det ville også overrasket meg stort om Luis Suarez blir en ny Kezman/Afonso Alves da Luis er en helt annerledes spiller enn de to.

Litt om Suarez:

- Lik Kuyt men ulik Torres; Luis holder seg stort sett skadefri, faktisk. Har ikke mistet mange kamper (som følge av skader) for Ajax de årene han har vært der. Nå er riktignok EPL mer fysisk krevende liga enn Æresdivisjonen, så en får håpe at Luis ikke blir som Torres når det gjelder å være skadet.

- Presterer jevnt og godt. Har ikke en varierende formkurve slik som hos enkelte har...

- Ok kroppsbalanse. Vel, her er han nok på lik linje med Torres...

- Setter som regel sin lit til hovedvåpnene sine: driblingene (skills og farten på driblingene), akselerasjon og smidigheten sin.

- Hurtighet over distanser mangler han. Her er det nok mange som tar han igjen uten problemer.

- Liker å holde seg fremover i banen, så lenge som mulig. Ikke noe Kuyt her, altså.

- Har bedre skuddteknikk enn nøyaktighet på skuddene. Han kan skyte fra ganske så overraskende vinkler å få til noen herlige goals, men sliter nok en del i 1-mot-1 situasjoner. Så nei, han er så absolutt ingen avslutter ala Torres.

- Har ganske så ok tilslag på ballen.

- Bruker yttersia av foten meget bra. Kanskje ikke liiike bra som Quaresma, men ikke LANGT ifra iallefall!

- Er en utmerket straffeskytter. Er nok han eller Kuyt som tar straffene etter Gerrard.

- Er ganske så god med begge beina. Primært så bruker han høyre. Ikke noe Gamst Pedersen eller Luis Garcia, men ikke langt ifra.

- Er ikke en mann for dueller og hodeballer. Har ikke den beste spensten.

- Er langt ifra en dødballekspert, men det kan hende at han tar NOEN frispark allikevel...

Dette er fakta som er basert på 08/09-, 09/10-sesongen og så langt i 10/11-sesongen samt fra Æresdivisjonen-"nerder".

Endret av Shoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...