GLN Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Kan folk gi faen i Torres nå og heller fokusere på Carroll og Suarez og laget forøvrig? Nei 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Er det en kamptråd oppe og går, forresten? Sunderland holder Chelsea til uavgjort så langt.. Har et dilemma her. Vil at Sunderland skal slå Chelsea, men da får Liverpool enda lenger vei opp til 6. plass. På den annen side, hvis Chelsea slår Sunderland blir det enda lenger opp til 4. Sukk. Hvis jeg må velge av to onder må jeg pdd si at jeg håper Chelsea vinner, men det er kun fordi at vi skal få heng på 5./6.-plass. Så tar vi inn tre poeng på Chelsea i helga 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Er det en kamptråd oppe og går, forresten? Sunderland holder Chelsea til uavgjort så langt.. Har et dilemma her. Vil at Sunderland skal slå Chelsea, men da får Liverpool enda lenger vei opp til 6. plass. På den annen side, hvis Chelsea slår Sunderland blir det enda lenger opp til 4. Sukk. Hvis jeg må velge av to onder må jeg pdd si at jeg håper Chelsea vinner, men det er kun fordi at vi skal få heng på 5./6.-plass. Så tar vi inn tre poeng på Chelsea i helga Kamptråd her. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Er det en kamptråd oppe og går, forresten? Sunderland holder Chelsea til uavgjort så langt.. Har et dilemma her. Vil at Sunderland skal slå Chelsea, men da får Liverpool enda lenger vei opp til 6. plass. På den annen side, hvis Chelsea slår Sunderland blir det enda lenger opp til 4. Sukk. Hvis jeg må velge av to onder må jeg pdd si at jeg håper Chelsea vinner, men det er kun fordi at vi skal få heng på 5./6.-plass. Så tar vi inn tre poeng på Chelsea i helga Uavgjort hadde vel vært fint da? 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Kanskje. Men ved uavgjort rykker også begge lagene fra. Akkurat nå føler jeg fokus må være å kjempe om 5. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Sunderland tar vi i lengden. Satser på Sunderland seier, selvom Terry ga dem ledelse. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Kanskje. Men ved uavgjort rykker også begge lagene fra. Akkurat nå føler jeg fokus må være å kjempe om 5. Rykker ifra?? hvis vi vinner i morgen så tar vi jo igjen begge istede for 1 Edit: FAEN TA DEG TERRY!!! Endret 1. februar 2011 av _Scruffy_ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 First come first served. Vet ikke om den ble noe bra. Noe jeg slengte sammen kjapt. Tenkte å lage noe av samme bildet, tar den gjerne siden det ikke ser ut som noen andre har gjort det! 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 @skruff, joda, men nå vil jeg heller plukke tre poeng på sunderland enn to på chelsea og s'land. Å klatre på tabellen asap er første pri. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Tenkte å lage noe av samme bildet, tar den gjerne siden det ikke ser ut som noen andre har gjort det! Tenkte og å ta samme bildet, men i frykt for at noen andre hadde likt lot jeg være Noen andre med avatarskills som kan lage noe lignende? Carroll eller Suarez? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) First come first served. Vet ikke om den ble noe bra. Noe jeg slengte sammen kjapt. Tenkte å lage noe av samme bildet, tar den gjerne siden det ikke ser ut som noen andre har gjort det! Forumet er visst ikke så glad i .png. Prøv denne istedenfor, slik at det ikke blir blurry. Hmm, det var blurry isted Nevermind.. Endret 1. februar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Ville ventet til de nye faktisk er avbildet i drakta. Men fint bilde, og fin avatar. 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 .png versjonen var for stor, så prøvde å lagre i .jpeg og .gif, også lasta jeg opp .gifen ved en feil og da ble det blurry. Men .jpeg funka knall! 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Det forklarer saken Gratz med ny avatar hvertfall. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Så lenge avstanden opp til 4. plass poengmessig er overkommeleg (9 poeng?) satsar eg på Chelsea-tap. Slår vi Stoke i morgon, så tar vi inn tre poeng. Slår vi Chelsea på lørdag tar vi inn tre til, og då er avstanden plutseleg veldig kort. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Uhm, kampen er ferdig. Chelsea vant 2-4. Endret 1. februar 2011 av LarsP Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 På Anfield synger man samlet YNWA rett før kampslutt. På OT har man allerede gått hjem. 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) De skal hjem og nyte tabellen kloffsk. Edit: Leif. Endret 1. februar 2011 av Jotun 3 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Gleder meg enormt til i morgen Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Gleder meg enormt til i morgen Du er ikke alene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå