Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en kamptråd oppe og går, forresten?

Sunderland holder Chelsea til uavgjort så langt.. Har et dilemma her. Vil at Sunderland skal slå Chelsea, men da får Liverpool enda lenger vei opp til 6. plass. På den annen side, hvis Chelsea slår Sunderland blir det enda lenger opp til 4. Sukk. Hvis jeg må velge av to onder må jeg pdd si at jeg håper Chelsea vinner, men det er kun fordi at vi skal få heng på 5./6.-plass. Så tar vi inn tre poeng på Chelsea i helga :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sunderland holder Chelsea til uavgjort så langt.. Har et dilemma her. Vil at Sunderland skal slå Chelsea, men da får Liverpool enda lenger vei opp til 6. plass. På den annen side, hvis Chelsea slår Sunderland blir det enda lenger opp til 4. Sukk. Hvis jeg må velge av to onder må jeg pdd si at jeg håper Chelsea vinner, men det er kun fordi at vi skal få heng på 5./6.-plass. Så tar vi inn tre poeng på Chelsea i helga :D

Kamptråd her.

Lenke til kommentar

Uavgjort hadde vel vært fint da?

• Liker 1
Lenke til kommentar

13z4c4y.jpg

First come first served. Vet ikke om den ble noe bra. Noe jeg slengte sammen kjapt.

Tenkte å lage noe av samme bildet, tar den gjerne siden det ikke ser ut som noen andre har gjort det! ;)

Forumet er visst ikke så glad i .png. Prøv denne istedenfor, slik at det ikke blir blurry. Hmm, det var blurry isted :p Nevermind..

14y1lqv.jpg

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...