Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Torres kan ikke spille kveldens kamp fordi han ikke ble klar før tidspunktet for registrering av troppen til dagens kamp gikk ut i går. Det samme med Luiz. Carroll hadde vært i samme posisjon hvis han ikke hadde vært skadet. Suarez derimot kunne spilt i kveld om vi hadde hatt kamp i kveld ettersom han ble klar tidsnok.

Og jeg står på mitt; håper jeg har feil, men det hadde vært atypisk om Torres straffer oss, HARDT, kommende søndag...

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så intervjuet med Carroll på .tv nå. Han virker sulten, motivert og kunne knapt vente på å bli frisk og klar til å debutere for Liverpool i følge han selv. Fikk enda mer sansen for han etter åpningsintervjuet. Håper han viser seg tillitten og prislappen verdig (dette sa han selv også i intervjuet :p).

Lenke til kommentar

http://lfc.tv/news/l...-from-newcastle

Herlig å lese. Blir bare mer og mer gira på Carroll nå. Er spent på hvordan Dalglish legger angrepskabalen fremover! Han har ihvertfall sagt at Liverpool ikke skal endre på lagets spillemåte eller filosofi. Noen taktiske endringer må det jo nødvendigvis bli for å utnytte Suarez og Carrolls styrker.

Endret av cmyrland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...