Shoo Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Torres kan ikke spille kveldens kamp fordi han ikke ble klar før tidspunktet for registrering av troppen til dagens kamp gikk ut i går. Det samme med Luiz. Carroll hadde vært i samme posisjon hvis han ikke hadde vært skadet. Suarez derimot kunne spilt i kveld om vi hadde hatt kamp i kveld ettersom han ble klar tidsnok. Og jeg står på mitt; håper jeg har feil, men det hadde vært atypisk om Torres straffer oss, HARDT, kommende søndag... Endret 1. februar 2011 av Shoo Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 http://www.asylum.co.uk/gallery/50-worst-football-haircuts-1/850232/ jeg dør Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg tror at Torres heller vil spille CL enn EL. Reina er eneste spanjol igjen, han trengte vel strengt tatt aldri å lære Engelsk, så nå... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Reina er eneste spanjol igjen, han trengte vel strengt tatt aldri å lære Engelsk, så nå... Før noen andre retter på deg. Det er vel fremdeles 5-6 spanjoler igjen i Liverpool. Torres snakker forresten ikke så verst engelsk, jamfør intervjuet med ChelseaTV. 1 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Men ikke på laget fra 05. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Men ikke på laget fra 05. Var det noen andre spanjoler som nettop dro fra Liverpool som jeg ikke fikk med meg? Grunnen til at jeg spør er at Torres vitterlig ikke spilte på Liverpool i 2005, og du umulig kan mene ham. 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Søt spiller Chelsea har fått. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Er det roman og bruno? 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Nei, det er Fernando José Torres Sanz, og ikke Fernando Llorente Torres! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) hm, ble faktisk overasket idag når jeg kom hjem fra jobb og fant ut at Torres faktisk signerte for Chelsea. Hadde ikke trodd han skulle synke så lavt. Nå er jeg spent på hvordan Suarez og Carroll kommer til å fungere sammen i liverpool trøya Endret 1. februar 2011 av andre3028 1 Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Hvem er egentlig denne Torres? Vi hadde jo en i går, men ble ikke han assasinated av ein gjeng sinte LFC supportere ? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Noen som kan tenke seg en ny Chelseadrakt? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Stemmer at vi hadde en som het Torres, men han dro til den russiske kolonislaveleiren kalt Stamford Bridge. 4 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Velkommen til Sunderland! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Så intervjuet med Carroll på .tv nå. Han virker sulten, motivert og kunne knapt vente på å bli frisk og klar til å debutere for Liverpool i følge han selv. Fikk enda mer sansen for han etter åpningsintervjuet. Håper han viser seg tillitten og prislappen verdig (dette sa han selv også i intervjuet ). Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=4nmFQwCUCEs Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) http://lfc.tv/news/l...-from-newcastle Herlig å lese. Blir bare mer og mer gira på Carroll nå. Er spent på hvordan Dalglish legger angrepskabalen fremover! Han har ihvertfall sagt at Liverpool ikke skal endre på lagets spillemåte eller filosofi. Noen taktiske endringer må det jo nødvendigvis bli for å utnytte Suarez og Carrolls styrker. Endret 1. februar 2011 av cmyrland Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Feiringa av Torres sin ankomst var så voldsom at første drakttrykken dagen derpå gjekk litt skeis ... 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Kan folk gi faen i Torres nå og heller fokusere på Carroll og Suarez og laget forøvrig? 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå