The Doctor Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Usj, jeg abonnerer ikke på LFCTV så får ikke sett noen eksklusive intervjuer. Regner likevel med at de havner på youtube snart. £2.99 i måneden er jo ikke mye pengene heller. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Usj, jeg abonnerer ikke på LFCTV så får ikke sett noen eksklusive intervjuer. Regner likevel med at de havner på youtube snart. £2.99 i måneden er jo ikke mye pengene heller. Startet netopp medlemsskap, men kostet 5 pund i mnd, kommer sikkert ann på om man har supporter card. Var i hvert fall et valg om det når jeg skulle registrere meg. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Nå har jeg sånn 3-måneders gratis abonnement fordi jeg er medlem av All Red, men abonnerte på det før og det er absolutt verdt pengene. Mange eksklusive intervjuer, pressekonferanser, reservekamper, features, live LFC TV osv., samt at det er gull for meg som bor her og ikke har TV eller noe, så jeg får sett kampene og høydepunkter i opptak og hørt på live kommentering når jeg ikke får dratt på pub eller på kampen. Anbefalast. Endret 1. februar 2011 av Hewitt Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Kommer til å bestille det så snart jeg får fast inntekt, sett bort ifra stipendet. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Uten fotballbriller har du homsebriller? Vil nå ikke si det, men jeg har fått litt sans for mote de siste årene 1 Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Håper bare ikke Reina stikker av til sommeren også nå da. Noe jeg faktisk frykter kan skje :\ Ekkel følelse. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Håper bare ikke Reina stikker av til sommeren også nå da. Noe jeg faktisk frykter kan skje :\ Ekkel følelse. Reina tror jeg ikke drar, han virker som en ærlig kul jævel, for å si det sånn Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Huff hvis han stikker så sliter vi Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Håper bare ikke Reina stikker av til sommeren også nå da. Noe jeg faktisk frykter kan skje :\ Ekkel følelse. Jeg regner og håper på en del forsterkninger i år, type 3-4 gode spillere. Hvis vi faktisk avslutter sesongen greit og får inn forsterkninger tror jeg nok Reina blir, men hvem vet. Han er en attraktiv keeper for mange toppklubber og hvis han vil dra må vil vi nesten selge han. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 OM Reina stikker så henter vi nok Neuer, De Gea eller lignende(de United sikler på). Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Hvem vil miste det hær ? 3 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Har virkelig sansen for Reina og håper han blir her resten av sin tid på topp. Liker hvor god han er med beina, tror ikke det er mange toppkeepere som er like god. 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Ja, tør ikke stole på noen etter det Torres har gjort. Reina har også sagt nøyaktig de samme tingene som Torres... Kommer det et bra nok bud tror jeg fort at Reina også stikker. Men som keeper har han uansett bedre tid. Så lenge han unngår skader har han lett 10 år igjen av karrieren, og som regel peaker jo keepere nærmere 30. Sånn sett har han bedre tid enn Torres til å være med på gjenoppbyggingen og likevel ha mulighet til å vinne titler. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Torres og Reina er jo to helt forskjellige personligheter. Og to helt forskjellige holdninger. Torres Reina Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Ser ut til at moderator er ute å lufter vingene ettersom Yamas sine innlegg er vekke, victory. Ang. Reina har jeg den motsatte følelsen - men etter Torres er jeg ikke like sikker som før, men jeg tror Reina blir. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Premier League's Golden Glove award: 2006, 2007, 2008, satser vi på 2011-2012 også ? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Med fare for å bli anklaget for å bruke homsebriller synes jeg strengt tatt at Carroll burde la skjegget gro igjen. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Synes han kan fjerne hestehalen. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Synes han kan hjelpe liverpool opp til top 4 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Med fare for å bli anklaget for å bruke homsebriller synes jeg strengt tatt at Carroll burde la skjegget gro igjen. Han ligner litt på to skuespillere jeg har sett. En liten blanding av disse to her: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå