Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men tror faktisk Reina stikker til et annet land da isåfall. Om det ikke har falt han inn før nå at han ikke burde dra til en annen engelsk klubb, så skjønner han det nok nå etter at Torres har dratt.

 

Får virkelig håpe han blir.

 

Må jo telle for noe at han var først til å gratulere N'Gog med målet der. (sorry, fant faktisk ikke skikkelig video, og gadd ikke å lete lenger :p Og det er bare å spole til 1.15 eller noe)

Lenke til kommentar

 

 

Patoshik.pngASG-000505.jpg

 

 

Det er Haywire jo :tease:

 

On-topic: Hvorfor må Torres ha debuten sin mot oss? Kan han ikke spille i dag? Evt. hvorfor?

Ikke sikkert han spiller imot oss skjønner du, tror jeg har lest et sted at klubbene var enig i at det ikke ville vært en bra første kamp for han, men jeg tror egentlig at Ce£$ea bare er redd for at Carragher kommer med en Pondus takling i det 90ende minutt :)

Lenke til kommentar

On-topic: Hvorfor må Torres ha debuten sin mot oss? Kan han ikke spille i dag? Evt. hvorfor?

Han kan spille i kveld jo, men det er meget mulig at Ancelotti venter med debuten. Torres har vel ikke akkurat hatt nok tid til å trene sammen med de nye lagkameratene sine, om han i det hele tatt har hatt en felles trening med dem.

Lenke til kommentar

On-topic: Hvorfor må Torres ha debuten sin mot oss? Kan han ikke spille i dag? Evt. hvorfor?

Han kan spille i kveld jo, men det er meget mulig at Ancelotti venter med debuten. Torres har vel ikke akkurat hatt nok tid til å trene sammen med de nye lagkameratene sine, om han i det hele tatt har hatt en felles trening med dem.

Jeg har ingen peiling på om dette stemmer, men jeg leste gratisavisa London Evening Standard på undegrunnen i går, midt oppi alt transferkaoset, og der stod det at Torres måtte ha vært klar på et visst tidspunkt (husker ikke tidspunktet, men det var en gang litt tidlig på dagen i går, altså ble han ikke det) for å kunne være aktuell til kveldens Chelsea-kamp. Som sagt, jeg aner ikke om den opplysningen stemmer, men det var hvert fall det den avisen skrev.

Lenke til kommentar

La han spille. Håper Cattermole også spiller for å si det sånn. Helt forjævlig å se han med Chelsea drakt på diverse nyhetsrelaterte sider nå. Elsket den mannen fra dagen han kom til nå. Kjøpte drakt med en gang han ble klar for LFC og nå driter han i alle oss som har støttet ham igjennom disse årene. Om det utrolige skulle skje i at vi tar en CL-plass foran Chelsea gir jeg fingeren til alle Chelsea og City cunts verden over. Fy faen jeg drømmer alltid om at vi skal bli suksessfulle, og få en periode hvor vi herjer fullstendig. Kjenner det bygger på seg mer enn noen gang nå som Torres drar til blue shite for å vinne trofeer. Måtte gudene straffe ham og sørge for at hele den horegjengen ender opp med nada. På tross av alt dette gruer jeg meg intenst til han scorer sitt første for de blå. Det er noe vi alle vet kommer til å skje dessverre, og mye mulig blir det mange goaller på ham for han er blant de beste i verden når formen er inne.

 

 

Anyways så er jeg meget fornøyd med at vi har fått inn Andy Carroll (som burde holde på det lange håret og gjerne gro litt skjegg) og vår - forhåpentligvis - nye goalmachine Luiz Suarez, som også faktisk har litt tredagers-skjegg ut ifra bildene på Melwood. Til sommeren kan vi bygge ytterligere på det vi allerede har startet på. Kanskje med et trofee i sekken også, for jeg må si at jeg håper virkelig vi gjør det vi kan for å vinne EL i år. Hadde smakt godt med noe sølvtøy selv om det ikke er allverden i forhold til PL og CL etc.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han kan spille i kveld jo, men det er meget mulig at Ancelotti venter med debuten. Torres har vel ikke akkurat hatt nok tid til å trene sammen med de nye lagkameratene sine, om han i det hele tatt har hatt en felles trening med dem.

Jeg har ingen peiling på om dette stemmer, men jeg leste gratisavisa London Evening Standard på undegrunnen i går, midt oppi alt transferkaoset, og der stod det at Torres måtte ha vært klar på et visst tidspunkt (husker ikke tidspunktet, men det var en gang litt tidlig på dagen i går, altså ble han ikke det) for å kunne være aktuell til kveldens Chelsea-kamp. Som sagt, jeg aner ikke om den opplysningen stemmer, men det var hvert fall det den avisen skrev.

Du har helt rett der. Fra match preview-siden til Sky:

 

Chelsea will arrive in the North East reinvigorated by the record-breaking capture of Fernando Torres and David Luiz.

 

Although neither of the new recruits will be available for Tuesday's game, the impetus of their arrival is bound to spark Chelsea into life.

Lenke til kommentar

huff må si det er hardt å se Torres navnet skrevet på en grim blå Chelsea trøye. Og nr9 der også. Ble skikkelig skuffet over at han dro, greit han vil vinne noen trofeer men hvorfor må det være i PL??

 

Nei han mista mye av respekten der.

 

Ang Carroll så må jeg si at 35 mill for en spiller som Carroll er noe jeg ikke ser lyst på, det mye penger for en spiller som Carroll. Hadde det vært opp til meg så hadde det ikke blitt noe Carroll kjøp.

Og når man i tilegg leser rundtforbi at han egentlig ikke ville bytte klubb og at han følte seg presset fordi Newcastle presset han ut av klubben pga denne høye prisen ( som er ren svindel imo ) så skjønner jeg godt de ville godta det budet.

 

 

Og jeg som kjøpte den nyeste drakten med Torres navnet på , den kan nok ikke brukes lenger :(

 

 

 

 

Men det jeg ser positivt på er Suarez inn, det virker som en spiller som ser lyst på ting og er meget positivt instillt på å gjøre det bra i klubben og skryter voldtsom av klubben. Så håper han kan bli ny helt i Liverpool.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...