Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usj, jeg abonnerer ikke på LFCTV så får ikke sett noen eksklusive intervjuer. Regner likevel med at de havner på youtube snart.

£2.99 i måneden er jo ikke mye pengene heller.

Startet netopp medlemsskap, men kostet 5 pund i mnd, kommer sikkert ann på om man har supporter card. Var i hvert fall et valg om det når jeg skulle registrere meg.

Lenke til kommentar

Nå har jeg sånn 3-måneders gratis abonnement fordi jeg er medlem av All Red, men abonnerte på det før og det er absolutt verdt pengene. Mange eksklusive intervjuer, pressekonferanser, reservekamper, features, live LFC TV osv., samt at det er gull for meg som bor her og ikke har TV eller noe, så jeg får sett kampene og høydepunkter i opptak og hørt på live kommentering når jeg ikke får dratt på pub eller på kampen. Anbefalast.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Håper bare ikke Reina stikker av til sommeren også nå da. Noe jeg faktisk frykter kan skje :\ Ekkel følelse.

Jeg regner og håper på en del forsterkninger i år, type 3-4 gode spillere. Hvis vi faktisk avslutter sesongen greit og får inn forsterkninger tror jeg nok Reina blir, men hvem vet. Han er en attraktiv keeper for mange toppklubber og hvis han vil dra må vil vi nesten selge han.

Lenke til kommentar

Ja, tør ikke stole på noen etter det Torres har gjort. Reina har også sagt nøyaktig de samme tingene som Torres... Kommer det et bra nok bud tror jeg fort at Reina også stikker. Men som keeper har han uansett bedre tid. Så lenge han unngår skader har han lett 10 år igjen av karrieren, og som regel peaker jo keepere nærmere 30. Sånn sett har han bedre tid enn Torres til å være med på gjenoppbyggingen og likevel ha mulighet til å vinne titler.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...