Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo veldig synd for Newcastle å miste en slik spiller. Lokalgutt og alt. Og ennå mer synd er det hvis han selv ikke ville gå. Men en ting er klart. Han skal bli godt mottatt hos oss. Han kommer inn som en erstatter, ergo han er sikret fast spilletid og får alle muligheter til å gjøre det bra. Og supporterne kommer til å elske han hvis han lykkes i Liverpool. Og alle som har noe som helst med LFC å gjøre ønsker at han skal lykkes.

 

Så han skal nok få se at det ikke var så ille å reise.

Lenke til kommentar

Ligger intervju med Kenny ang. de nye signeringene på LFC.tv nå. Han sier han er veldig fornøyd med å h både Suarez og Carroll klare, og at han er glad for at de valgte å gå til Liverpool, og at Liverpool i så måte fortsatt er attraktive for toppspillere. Carroll forventes tilbake i spill innen et par uker. Om Torres var det "No one is bigger than this club".

 

Da han ble spurt hva han trodde om et spisspar med Carroll og Suarez svarte han følgende:

 

"Sounds pretty good to me".

 

Er så forbanna herlig å se intervjuer med han.

Lenke til kommentar

Det er noe som ikke stemmer angående Carroll, Newcastle sier at han leverte inn transfersøknad mens han visstnok skal påstå noe annet. Vel, vi får se hva han sier på sin første pressekonferanse etter overgangen. Tror Kenny også kan være med på å få det beste ut av ham. Jeg er også fornøyd med eierne som var i stand til å gi penger for Suarez, uten å selge andre spillere. Hadde de forrige vært her fremdeles, så hadde vi vel endt opp med Torres ut og Huseklepp inn elns. Jeg har tro på NESV for tiden.

 

Angående Torres, så er jeg ikke sur. Mest skuffet over det han har sagt i pressen nå. Garcia og Xabi var noe helt annet, men Suarez virker som en sikkelig fin fyr så langt. Gleder meg til å se ham spille.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke lest hjemmesiden på Pondus lenge, men må innrømme jeg lo litt av denne artikkelen.

 

Alex Ferguson

Ønsker seg antakelig det samme som i fjor og får det: Vetorett på dommeroppsettet og en pall med tyggis.

Roberto Mancini

 

Ønsker seg: 3 milliarder kroner som han kan bruke på å forsterke City- benken med fire sårt tiltrengte spisser.

 

:D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis det stemmer at Newcastle presset ham ut på grunn av pengene, så har jo i så fall de bare seg selv å takke for å sitte igjen uten en reell erstatter. Men de skal jo også være veldig godt fornøyde med den summen de fikk for Carroll, så jeg tror nok ikke ledelsen der griner. Vi får bare håpe han fortsetter å spille bra i Liverpool, jeg har troen på han og det er flott at det satset på såpass unge spillere. Spiller han og klubben kortene sine riktig, kan det være starten på et langt og godt samarbeid og da blir £35M ikke så ille.

 

Jeg er spent på om det kommer en melding til Liverpool-supporterne fra Torres når det har gått litt tid. Med tanke på alt han har sagt, og at han skal ha hatt sympati for Liverpool lenge før han kom hit, og etter flere år og gode øyeblikk her med supportere som hyllet ham som en helt og en legende, så burde han prøve å gi en forklaring og en unnskyldning til fansen, slik som mange andre har gjort. Kanskje han innser at det er en lost cause nå, men likevel, jeg tror han etterhvert kommer med en melding. Ikke at det har noe å si egentlig, men skulle vært interessant å høre mer fra Torres selv akkurat hvordan han har tenkt og hvordan det har vært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...