Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes bare det er så latterlig morsomt at Torres går til en klubb på vei nedover for å vinne noe jeg. :)

Jeg synes det er morsomt at en 18-åring uttaler seg om historiske trender uten å være gammel nok til å kunne ha oversikt over en tilstrekkelig stor del av tidslinjen.

Chelsea har for første gang på meget lenge begynt å tjene penger på den daglige driften. Klubben har etablert som en internasjonal toppklubb. Hvordan det skjedde er naturligvis en annen sak, men å si at klubben er på vei nedover blir rett og slett bare dumt. Chelsea er en gullkandidat i år (det skal dog nevnes at det virker heller usannsynlig at United roter bort dette), såvel som neste år.

For meg virker det som om en rekke supportere (først og fremst tilhørende de to røde lagene) bør konsentrere seg om sin egen klubb fremfor å rakke ned på andre lag. Det fremstår spesielt komisk når man faktisk er plassert rundt i forskjellige norske byer og ikke i Liverpool, Manchester eller London.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Fansen sang hvertfall Chelseas no. 9. Har ikke sett dette bekreftet noe sted dog.

For dere som vil lese Chelskis' "nye" sang, spoiler.

Copypaste fra en kompis på facebook.

He's left The Kop to join The Shed – Torres! Torres!

He used to go out on the rob,

But now he's got a proper job

Fernando Torres – Chelsea's new number nine!

Lenke til kommentar

Babel vet også å takke fansen hvertfall. Via Twitter selvfølgelig. Oversatt til norsk av LFCSCSB:

- Det er ingen andre klubber enn Liverpool med hymnen "YNWA "!!! Vakker.

- Men jeg vil dedikere et par tweets til LFC-fans.

- Jeg vil takke alle supporterne, men spesielt dere som trodde på meg og støttet meg i alle disse årene.

- Det er definitivt synd at det ikke fungerte for meg og klubben, men det er sånn det er noen ganger.

- Jeg var velsignet som fikk jobbe sammen med en av de største fotballspillerne, og jeg lærte mye.

- Jeg lærte å elske The Liverpool Way, byen og folket, og jeg fikk mange venner i Liverpool.

- Jeg vil ønske Liverpool alt det beste, og jeg håper de vil ende blant topp fire, hvor de hører hjemme.

- Og takk for at dere fortsatt følger meg her. YNWA

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...